Que?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:33 schreef Onnoman het volgende:
3 euro en fuckin 90 cent! dat is omgereken maar liefst 10 euro en 78 cent cent
jajaja.. whaha.. i lees hem altijd even over als ik hem al gepost hebquote:
Dat is aan te raden, ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jajaja.. whaha.. i lees hem altijd even over als ik hem al gepost heb
Hij zal wel gulden bedoelen.quote:
Dan is het nog steeds 2 gulden teveelquote:Op woensdag 29 april 2009 00:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jajaja.. whaha.. i lees hem altijd even over als ik hem al gepost heb
Ja, of pesetas of roebels ofzo. DAAR KUN JE NIKS MEE IN NEDERLAND! wtf man.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:39 schreef Technofreakzz het volgende:
mensen die nog steeds omrekenen naar de gulden![]()
Als jij dat ook zou doen zou je weten hoe gigantisch we genaaid worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:39 schreef Technofreakzz het volgende:
mensen die nog steeds omrekenen naar de gulden![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als jij dat ook zou doen zou je weten hoe gigantisch we genaaid worden.
j-óma..quote:
Nee, scheelt net 40 euro cent.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
Maar 3 euro 90 is toch geen 10 gulden?
Reken je dan ook de inflatie mee? Want zelfs als de gulden er nog was zouden de prijzen gestegen zijn door de verhoogde welvaart, nu geef je gewoon de euro daar de schuld vanquote:Op woensdag 29 april 2009 00:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als jij dat ook zou doen zou je weten hoe gigantisch we genaaid worden.
3,90 x 2,20371 = 8,59 in ouderwetse guldensquote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef Rasher het volgende:
[..]
Nee, scheelt net 40 euro cent.Das niks, ofnie?
ik bepaal zelf wat ik een klacht vind faalhaasquote:
In Zimbabwe hebben ze inflatie, hier hebben we prijsstijgingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Reken je dan ook de inflatie mee? Want zelfs als de gulden er nog was zouden de prijzen gestegen zijn door de verhoogde welvaart, nu geef je gewoon de euro daar de schuld van.
wil je erover praten? morgen heb ik nog een gaatjequote:Op woensdag 29 april 2009 01:13 schreef Lakai het volgende:
Je klacht is op zich best kut, omdat je teveel lult.
Nee, ik reken inflatie mee, maar laten we uitgaan van 3-4 procent per jaar (en dat is veel), en reken dan ook nog zelfs even de zogenaamde 'supermarkt-oorlogen' mee, dan nog zijn veel artikelen gewoon ontzettend duur geworden wanneer je het vergelijkt met 8 -10 jaar geleden ofzo, soms zelfs wel 2x zo duur, of nog meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Reken je dan ook de inflatie mee? Want zelfs als de gulden er nog was zouden de prijzen gestegen zijn door de verhoogde welvaart, nu geef je gewoon de euro daar de schuld van.
AH excellent is koning. Zitten mooie dingen bij.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:13 schreef Lakai het volgende:
Je klacht is op zich best kut, omdat je teveel lult.
Zeg gewoon: AH excellent is kut, klaar!
Want AH excellent is ook kut, zogenaamd kwaliteit-spul.
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wil je erover praten? morgen heb ik nog een gaatje
Het klopt dat je vaak teveel betaald voor alleen de naam, maar er is ook zeker wel een verschil in kwaliteit.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik bepaal zelf wat ik een klacht vind faalhaas
het gaat gewoon om het principe.. meer betalen voor lekkerdere spullen.. terwijl verwerkingsproces of ingredienten gewoon niks verschillen dan andere merken.. zoals pindakaas van cashewnoten, koffie, chocoladepasta, brood, salades etc etc
Wat alsnog absurd hoog is eigenlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 01:09 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
3,90 x 2,20371 = 8,59 in ouderwetse guldens
Nee, want de C1000 was altijd lekker gezellig en knusquote:Op woensdag 29 april 2009 02:57 schreef sig000 het volgende:
Sinds de C1000 hier weg is en we opgescheept zitten met weer een AH in de buurt is het boodschappen doen er niet gezelliger op geworden.
Die hadden tenminste veel toffe aanbiedingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want de C1000 was altijd lekker gezellig en knus
Ga je er van spuiten?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Salatrel het volgende:
AH Excellent pindakaas met cashew nootjes![]()
Ga dan naar de tandarts eerst!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wil je erover praten? morgen heb ik nog een gaatje
quote:
Mensen die allemaal verschillende winkels langsgaan om overal het goedkoopste te halen en zo alsnog duur uit zijn door de benzine en tijd die ze verspillenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Dropdown het volgende:
Mensen die al hun boodschappen bij de AH halen.
En maar zeuren dat het dan duur is
AH is duurder met alledaagse producten, maar goedkoper met producten die je haast nooit gebruikt, zoals dat kleine blikje tomatenpuree bijvoorbeeld.
Eh, nee, het is gewoon dezelfde goedkope bagger als de andere AH huismerken, maar dan duurder.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:33 schreef Onnoman het volgende:
Ze doen hun merk wel ere aan.. want het is in de meeste gevallen ook wel enigzins excellent van smaak..
Dan nog. Nu nog omrekenen slaat nergens op.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik reken inflatie mee, maar laten we uitgaan van 3-4 procent per jaar (en dat is veel), en reken dan ook nog zelfs even de zogenaamde 'supermarkt-oorlogen' mee, dan nog zijn veel artikelen gewoon ontzettend duur geworden wanneer je het vergelijkt met 8 -10 jaar geleden ofzo, soms zelfs wel 2x zo duur, of nog meer.
100gram vleeswaren ofzo is nu redelijk duur, maar ook bijvoorbeeld een pak chocolade-pindakoeken (vroeger 10 stuks voor ongeveer 1,80 (guldens), en nu 1,20 (euro) ofzo voor 6 stuks(!).
Chips is trouwens wel nog vrij betaalbaar gebleven, dus dat is wel fijn, alleen eet ik dat persoonlijk niet zo vaak.
De enigen die lopen te zeiken van 'je gaat toch niet omrekenen!?!?' zijn:
1: te jong om zich de normale prijzen te herinneren.
of...
2: te dom om fatsoenlijk te kunnen omrekenen.
of...
3: fucking verwend
En dan hebben we het nog niet eens over andere zaken gehad, zoals de horeca, of dagjes uit, of whatever.
nee volgens mijn redenatie kom jij uit een paupergezinquote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef mafkees01 het volgende:
haha, hoezo TS is stom
Dus volgens jouw redenatie zou een ferrari evenveel moeten kosten als een fiat 500?
Productieproces is toch hetzelfde? Metaal was metaal, aluminium was aluminium.
Ongegronde klacht. TS snapt geen reet van de markt.
Ja verdomme ik maak dezelfde grap alleen dan iets anders...quote:
Heb je graag dat we om jouw post lachen?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ja verdomme ik maak dezelfde grap alleen dan iets anders...
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
He Lakai,
Leuk! Goede grap!
Wacht. Ik ga even lachen:
![]()
Goed, hoor. Knap.
groetjes Dichtpiet
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
He Lakai,
Leuk! Goede grap!