en hij ging dicht om 28-04-2009 23:50 - ZegIkLekkerNietquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
het gaat nu traag dus ik denk dat het nog wel 12 minuten en 54 seconden gaat duren zo ongeveer
Scheer je weg!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Gewoon om toch even te laten weten dat ik euhm....
Psychisch geniaal ben of zo
[..]
Werkelijk liefquote:
mooiquote:Op woensdag 29 april 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, iedereen gaat nu blozen door haar opmerking
Nachtmerries!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi
Dan ga ik nu maar eens slapen dan kunnen al die heerlijke singles in een echte droom langskomen![]()
En dan de rest van de week ook nog vrij!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Wat is het toch altijd fijn om ij te kletsen met iemand de je een tijdje niet gezien hebt
Wat wil je na zo'n opmerkingquote:Op woensdag 29 april 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, iedereen gaat nu blozen door haar opmerking
Wel waar!quote:
Dat is zeker leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Wat is het toch altijd fijn om ij te kletsen met iemand de je een tijdje niet gezien hebt
Neuken?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
Voor de eerste keer dit jaar dacht ik: Ik wil een relatie.
Gelukkig praatte ik mezelf er aardig snel uit.
cerreur out.
Jij bent ongesteldquote:
Uit betrouwbare bron vernomenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?!?!
Ja, maar jij bent een uitzonderingquote:Op woensdag 29 april 2009 00:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik slaap niet, ik zit met je op MSN
Relatie's zuigenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
Voor de eerste keer dit jaar dacht ik: Ik wil een relatie.
Gelukkig praatte ik mezelf er aardig snel uit.
cerreur out.
Dat is dus precies wat ik bedoelde... Dankjewel dat je weer even precies bevestigd wat ik zeiquote:
Tjonge, we kennen elkander pas net. Wat zijn je hobbies?quote:
Voor zulke situaties heeft God de mogelijkheid tot anale sex geschapen.quote:
Ja? (gezien je laatste post van gisteravond)quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? (gezien je laatste post van gisteravond)
Een dikkequote:Op woensdag 29 april 2009 07:28 schreef DR34M3R het volgende:
Het klote gevoel is nog niet helemaal weg, maar daar zet ik me wel overheen hoop ik. Komt goed
Tnx. Maar ik wil mezelf niet zielig gaan voelen nu, dan zak ik weer terug en daar heb ik geen zin in. De zon schijnt!quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Het klote gevoel is nog niet helemaal weg, maar daar zet ik me wel overheen hoop ik. Komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's the spirit!quote:Op woensdag 29 april 2009 07:33 schreef DR34M3R het volgende:
Tnx. Maar ik wil mezelf niet zielig gaan voelen nu, dan zak ik weer terug en daar heb ik geen zin in. De zon schijnt!
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is me met de auto van mijn ouders meerdere keren gebeurd. Daar sta je dan in Venray. Of op de parkeerplaats na het werk, terwijl bijna iedereen al weg is..Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Arme jongen, dan ga je onderweg toch chickies playenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik zit zo tegen de treinreis op, omdat ik geen muziek heb doordat mijn oordopjes stuk zijn![]()
![]()
![]()
!
Joahhhh, da is een goeie man !!!quote:Op woensdag 29 april 2009 08:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Arme jongen, dan ga je onderweg toch chickies playen
Waarom is dat asociaal? alleen als je hem te hard zet.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:08 schreef KudFokker het volgende:
ik heb nog wel deze, maar dat is best asociaal, om daarmee in de trein te gaan zitten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:35 schreef Duimelot het volgende:en zo begin ik de dag met een lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ikquote:Op woensdag 29 april 2009 08:32 schreef Ofresca het volgende:
En er is weer een wonderschone dag aangebroken op deze o zo mooie aardbol!
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Iedereen goed geslapen?
Goed, maar weer een beetje weinig. En vanavond wordt het laat. Maar vanmiddag ben ik vrij dus dan kan ik wat dutten. En morgen kan ik volop uitslapen.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Iedereen goed geslapen?
quote:
in m'n eentje? vanwaar dat?quote:
Weet niet, jij zegt goedemorgen allemaal, ik zeg goedemorgen in je eentje.quote:
Mijn collega's zitten naast mequote:Op woensdag 29 april 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, jij zegt goedemorgen allemaal, ik zeg goedemorgen in je eentje.
Maar je bent dus niet in je eentje vanochtend?
Ow gezellig.quote:
quote:
neequote:Op woensdag 29 april 2009 08:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow gezellig.
Doe je ze de hartelijke groeten van me?
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee
want dan weten ze dat ik dingen doe die ik niet hoor te doen
Morguhh Djayquote:
Succes! Ciao!quote:
Ja, ook heerlijk geslapenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Morguhh Djay![]()
Jaa hoor ikke heb goed geslapen en jij dan?
have funquote:
Ben je nog thuis?quote:
quote:
Vervelend.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heb nog steeds een dikke wang en nog steeds auw
tsja ach het is niet andersquote:
quote:
quote:
Hij isoleert voor geen meter...quote:Op woensdag 29 april 2009 08:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Waarom is dat asociaal? alleen als je hem te hard zet.
Dat klinkt niet vrolijkquote:
quote:
Goedemorgen!quote:
KF, loop elke willekeurige telefoon/ mediamarkt/ elektronicazaak in en je hebt binnen 5 min originele Nokia oordopjes. ZELFS in Hoorn.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij isoleert voor geen meter...
Dus zelfs als je hem op 50% zet hoor je het als je er naast zin
Ik doe nog even een dansje mee!quote:
Die originele zijjn 35 euro...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KF, loop elke willekeurige telefoon/ mediamarkt/ elektronicazaak in en je hebt binnen 5 min originele Nokia oordopjes. ZELFS in Hoorn.
Dikke care, net of de rest van de treinreizigers wel beschaafd zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 08:08 schreef KudFokker het volgende:
ik heb nog wel deze, maar dat is best asociaal, om daarmee in de trein te gaan zitten
[ afbeelding ]
Hmm zaterdag toen ik uit Amsterdam kwam waren er 2 van die sletjes die muziek over de speaker van hun telefoon zette, gewoon volluit...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dikke care, net of de rest van de treinreizigers wel beschaafd zijn
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens, ik stuurde haar vanmorgen een smsje, dat ik gedroomd had dat ik in mijn ochtendjas naar mijn werk was gegaan
Toen stuurde zei terug dat ze over mij gedroomd had, dat ze me tegenkwam in de IntraTuin
Volgens mij is het wel goed nieuws als ze nu al over me droomddan moet ik wel in haar gedachten zitten lijkt me...
Dat hoeft neit altijd positief te zijn hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens, ik stuurde haar vanmorgen een smsje, dat ik gedroomd had dat ik in mijn ochtendjas naar mijn werk was gegaan
Toen stuurde zei terug dat ze over mij gedroomd had, dat ze me tegenkwam in de IntraTuin
Volgens mij is het wel goed nieuws als ze nu al over me droomddan moet ik wel in haar gedachten zitten lijkt me...
Och, boeit me allemaal niets..quote:Op woensdag 29 april 2009 09:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm zaterdag toen ik uit Amsterdam kwam waren er 2 van die sletjes die muziek over de speaker van hun telefoon zette, gewoon volluit...
Daar heb ik wel wat van gezegd
Ik vind het meevallenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die originele zijjn 35 euro...
Ben me nu even aan het oriënteren naar een setje Sennheiser in-ear dopjes
Dat is zeker jammer, allemaal voor vandaag?!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:23 schreef mrbox het volgende:
Wat een vrolijkheid hier weer![]()
Mijn todo lijst is weer redelijk gevuld, dat is wel weer jammer
Dat dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat hoeft neit altijd positief te zijn hoor
Naar de bakker, iets oranjes kopen, email beantwoorden en major task of today : Research; 2 pagina's typenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer, allemaal voor vandaag?!
Je bepaalt tenslotte zelf of je je eraan wil ergerenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
En mensen met harde muziek in de trein zijn irritant!!Afschieten die mensen!
nog precies, 7,5 uur tot weekendquote:Op woensdag 29 april 2009 09:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lekker dagje he, nog 2,5uur tot het weekend
Als ik eerste klasse zit en er gaat een kerel via z'n mobiel muziek luisteren, zonder dopjes en vervolgens meezingen.. dan ga ik mij daar zeker aan ergeren!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je bepaalt tenslotte zelf of je je eraan wil ergeren
*Gooit machinegeweer naar CG*quote:Op woensdag 29 april 2009 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind het behoorlijk irritant als ik niet normaal met iemand kan praten omdat 2 sletten hun muziek hard hebben staan en mee blairen....quote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je bepaalt tenslotte zelf of je je eraan wil ergeren
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
Sorryquote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snik snik daar ga ik dan
Dunnoquote:Op woensdag 29 april 2009 09:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
wat droomde ze dat je deed in de Intratuin dan?
Maar hij stond helemaal niet hard.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dank je
[..]
SorryMaar ik maak geen uitzonderingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Wat over parijs?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dunno
Ze stuurde dat ze me wilde smsen toen ze wakker werd, maar viel in slaap en is het weer vergeten ofzo...
En dat van naar Parijs reizen meende ze ook serieus zei ze gisteren!!
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:33 schreef qbexy het volgende:
Mensen die niet wachten tot de mensen uit de trein zijn, en zelf al zsm instappen met de gedachte: 'ZOO, NU HEB IK PLEK'
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Maar hij stond helemaal niet hard.
Alleen de muziek is hard.Nou nou, dat valt ook wel weer meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Oepsquote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Rauw. het volgende:
of mensen die hun tas op de bank neerleggen en net doen of ze je niet horen...
Vervolgens doe ik vaak net of ik hun tas niet zie, dan merken ze je ineens wel op
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Maar hij stond helemaal niet hard.
Alleen de muziek is hard.BaggermuziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik het maar niet hoor, dan mag je blijven leven
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Doe ik ook altijd en als er dan een mooie chick langs komt tas weghalenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Vervolgens doe ik vaak net of ik hun tas niet zie, dan merken ze je ineens wel op
Als mensen er willen zitten dan haal ik mijn tas wel weg. Maar anders ligt ie mooi naast me, vind ik wel zo praktischquote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Rauw. het volgende:
Ja waarom niet, lijkt me ook wel lache. Het was alleen wel je eerste date hequote:Op woensdag 29 april 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze stuurde dat ze me wilde smsen toen ze wakker werd, maar viel in slaap en is het weer vergeten ofzo...
En dat van naar Parijs reizen meende ze ook serieus zei ze gisteren!!
Ze smsde dat ze niet mocht snowboarden van haar moeder omdat haar teen nog niet aan elkaar gegroeid was (gebroken met juijutsu) en of we een andere keer konden snowboarden, en vrijdag iets anders konden doen "naar Parijs reizen ofzo ? " zei zequote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat over parijs?
[..]
Je moet voor de Thalys ook minimaal 9 dagen van te voren reserveren geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja waarom niet, lijkt me ook wel lache. Het was alleen wel je eerste date hedat is wel wat maf...
En dan gaan ze ook nog boos kijken hequote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef qbexy het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maar als anderen het doen ga ik er ook half op zitten met het gevolg dat ik er toch gewoon kan zitten
gewoon terug lachenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En dan gaan ze ook nog boos kijken he
Dan zeg je van: Ja sorry, vriend van me zit even op het toiletquote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd en als er dan een mooie chick langs komt tas weghalen![]()
Of je doet het omdat je weet dat de volgende halte een vriend/vriendin erbij komt
An sich wel leuk hoor, Thalys pakken snachts, hotelletje boeken en thalys terugquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze smsde dat ze niet mocht snowboarden van haar moeder omdat haar teen nog niet aan elkaar gegroeid was (gebroken met juijutsu) en of we een andere keer konden snowboarden, en vrijdag iets anders konden doen "naar Parijs reizen ofzo ? " zei zedamn
Ik heb ooit een keer een blog geschreven over irritaties en asociaal gedrag in de treineven kijken of ik die nog kan vinden
Meeste mensen doen dan net of ze je niet horen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als mensen er willen zitten dan haal ik mijn tas wel weg. Maar anders ligt ie mooi naast me, vind ik wel zo praktisch
maar dat vind ik niet zo grappig?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
En dit vind ik dan weer grappig om te lezen
Voor een 1e date is dat best wel raar lijkt mequote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
An sich wel leuk hoor, Thalys pakken snachts, hotelletje boeken en thalys terug
Moet wel een hoax zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
En dit vind ik dan weer grappig om te lezen
Dan bewaar je parijs voor een volgende datequote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor een 1e date is dat best wel raar lijkt me
Maar heb dat wel 1x gedaan, maar dan naar Londen...
Dat meisje kon ik alleen al een tijdje
morguhhhquote:
Ik wil ook naar Parijsquote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
An sich wel leuk hoor, Thalys pakken snachts, hotelletje boeken en thalys terug
ach, 's ochtends vroeg van huis. lekker doorkarren. kan je croissantje nog voor de lunch hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef KudFokker het volgende:
"naar Parijs reizen ofzo ? "
Inderdaad Parijsquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ach, 's ochtends vroeg van huis. lekker doorkarren. kan je croissantje nog voor de lunch hebben
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
ach, 's ochtends vroeg van huis. lekker doorkarren. kan je croissantje nog voor de lunch hebben
Neem je me mee dan?quote:
Ik zit deze maand al over mijn kilometers heen van de autoquote:Op woensdag 29 april 2009 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Geen probleemquote:Op woensdag 29 april 2009 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dank je
[..]
SorryMaar ik maak geen uitzonderingen
Hahaha, al die vragen met een vraag beantwoorden, lekker irritantquote:
Waarom ga jij eigenlijk met de trein als je een lease-auto hebt? Dat mag toch helemaal niet?!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zit deze maand al over mijn kilometers heen van de auto
Maar ik wil zeker een keer naar Parijs!
Ik vind dat echt zó'n mooie staat hehen die taal
![]()
Alleen die mensenzo arrogant
nou nachtje parijs zou ik zekers nie afslaanquote:
Ach ja ze kunnen niet allemaal zo zijn als ik !quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, al die vragen met een vraag beantwoorden, lekker irritant
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem
Ik heb ook nog handgranaten, uzi's, AK-47's, raketwerpers, mini-guns, vlammenwerpers, tazers en nog veel meer in de aanbieding
Ik heb ook een maand traject kaart van Hoorn naar Zaandamquote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk met de trein als je een lease-auto hebt? Dat mag toch helemaal niet?!
Een nachtje nog welquote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou nachtje parijs zou ik zekers nie afslaan![]()
** k heb ook nog iets goed te maken he
samen weekeindje parijs doen dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben afgelopen zomer in Parijs geweest. Ik mag hopen dat het de volgende keer dat ik er ben leuker is...Verkeerd gezelschap.
Arrogantie is dan ook niet bijzonder aantrekkelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef incident het volgende:
[..]
Ach ja ze kunnen niet allemaal zo zijn als ik !![]()
Verschrikkelijke lui die fransen. Ik ben er meerdere malen geweest en word soms gewoon genegeerd als ik wat vraag in het engels of duits of spaans of portugees. Nou val dan maar kapot.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
![]()
Alleen die mensenzo arrogant
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
![]()
Alweer!quote:
Hihiquote:Op woensdag 29 april 2009 09:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
samen weekeindje parijs doen dan?
ben er nog nooit geweest en wil graag daar met me camera rondlopen
Ik ben er inmiddels ook meerdere malen geweest, maar als dit gebeurt haal ik mijn schouders op. Ik kan me daar echt niet druk om maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Verschrikkelijke lui die fransen. Ik ben er meerdere malen geweest en word soms gewoon genegeerd als ik wat vraag in het engels of duits of spaans of portugees. Nou val dan maar kapot.
Ik denk dat hij heel Frankrijk bedoeltquote:
Bels goeiemorgenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Verschrikkelijke lui die fransen. Ik ben er meerdere malen geweest en word soms gewoon genegeerd als ik wat vraag in het engels of duits of spaans of portugees. Nou val dan maar kapot.
Psies !quote:Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook meerdere malen geweest, maar als dit gebeurt haal ik mijn schouders op. Ik kan me daar echt niet druk om maken.
Weet ikquote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Komt dat gezelschap probleem zeker niet weer voor
wanneer gaan we?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alweer!![]()
[..]
Hihi
Dat snap ik, je kunt er wel mooie foto's maken
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:56 schreef Belsezar het volgende:
en word soms gewoon genegeerd als ik wat vraag in het engels of duits of spaans of portugees.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou nachtje parijs zou ik zekers nie afslaan![]()
** k heb ook nog iets goed te maken he
Haha, dat weet ikquote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer gaan we?ik ben best leuk gezelschap
Sje nee parle pa fransesquote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef incident het volgende:
[..]
Psies !
Kheb er 7 jaar gewoond en je moet gewoon je woordje frans klaar hebben anders word het nooit wat in dat land !
Oehh spannend.....quote:
ooh wilde stad typen, maar het werd een mix tussen tal en stad = staatquote:
gelukkig maarquote:
Hypocrietquote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef Rauw. het volgende:
Ben ik dan de enige die een gigantische hekel aan Frankrijk heeft en alles wat Frans is?
Op de fromage en jambon croissants van de bakker na.
Overdrijven is ook een vak!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:05 schreef Rauw. het volgende:
Ben ik dan de enige die een gigantische hekel aan Frankrijk heeft en alles wat Frans is?
Ik ken racisten die roti lekker vinden, dus zo erg ben ik nog nietquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe spannend dat wel niet is
ik vind de taal lelijk, de cultuur vind ik nietsquote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak!
Maar ik heb niks met franse auto's nee
niks met franse mensen![]()
maar zeker wel wat met zuid frankrijk![]()
![]()
Parijs vind ik niet eens zo boeiend eigenlijk
Ik heb ook mooiere stukjes van Frankrijk gezien dan Parijs inderdaad.. ZuidFrankrijkquote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak!
Maar ik heb niks met franse auto's nee
niks met franse mensen![]()
maar zeker wel wat met zuid frankrijk![]()
![]()
Parijs vind ik niet eens zo boeiend eigenlijk
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ken racisten die roti lekker vinden, dus zo erg ben ik nog niet
haha das gemeen...quote:
Hebben jullie al gedate?quote:
Eeuuhhm, je had me toch al gezien?quote:
Sow daar heb je je reputatie ff lekker geprofileerd !quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik vind de taal lelijk, de cultuur vind ik niets
nope.... nog niet gedatequote:
Ja, maar het was eigenlijk een goedemorgen voor allenquote:
Dat is geen grapje, de grootste racist van m'n oude dorp ging elke week 'n broodje Shoarma eten bij "Restaurant Caïro".quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook mooiere stukjes van Frankrijk gezien dan Parijs inderdaad.. ZuidFrankrijk![]()
[..]
Goeiemorgen autoquote:
Ik heb gewoon veel meer met alles wat richting het oosten ligt totaan het middenoostenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef incident het volgende:
[..]
Sow daar heb je je reputatie ff lekker geprofileerd !
Taal is prachtig en de cultuur enorm !
quote:
Jammer!quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is geen grapje, de grootste racist van m'n oude dorp ging elke week 'n broodje Shoarma eten bij "Restaurant Caïro".
"Ja, maar dat zijn goede turken, die werken voor hun geld."
Want?quote:
Helemaal mee eens er is zoveel moois daarquote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef incident het volgende:
[..]
Sow daar heb je je reputatie ff lekker geprofileerd !
Taal is prachtig en de cultuur enorm !
Dan neem je een uurtje opquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef Rauw. het volgende:
"Ja, maar dat zijn goede turken, die werken voor hun geld."
Nee dan heb ik toch écht meer met Zuid-Frankrijk. En als ik mag kiezen ga ik liever naar Berlijn dan naar Parijs. Berlijnquote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens er is zoveel moois daar![]()
ik ben gek op Parijs... vind het er heerlijk![]()
en heb ook eigenlijks nooit problemen met de fransen ofzo...
Kweet er alles van heb 3 jaar in het entrum gewoond, denk er nog elke dag met heimwee eraan terug.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen speculaasjes gegeten dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Probeer je speculaasjes op te wekken?
Neen, ben al voor 2 e dag op rij duizelig en zweverig in mijn hoofd... ze hebben me maar verlof gegeven zodat ik ff langs de huisarts kanquote:
Goedemorgen grote Zus!quote:
Hey!quote:
Oei, dat is niet zo mooi! Kan je er vandaag terecht?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen, ben al voor 2 e dag op rij duizelig en zweverig in mijn hoofd... ze hebben me maar verlof gegeven zodat ik ff langs de huisarts kan
Problemen is ook een groot woord hoor, zullen vast hele lieve mensen zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar ben ik nou nog niet geweest, schijnt wel de moeite waard te zijn.....quote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dan heb ik toch écht meer met Zuid-Frankrijk. En als ik mag kiezen ga ik liever naar Berlijn dan naar Parijs. Berlijn
Ja, maar ga ik ook proberen, alleen weet niet hoe druk het gaat worden vanmiddag...quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Me LOVE NeYo
lekker meebleren en dansen
So truequote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dan heb ik toch écht meer met Zuid-Frankrijk. En als ik mag kiezen ga ik liever naar Berlijn dan naar Parijs. Berlijn
jaa Berlijn is ookquote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Owjee, mis je ons zo erg?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen, ben al voor 2 e dag op rij duizelig en zweverig in mijn hoofd... ze hebben me maar verlof gegeven zodat ik ff langs de huisarts kan
Berlijn is inderdaad leukerquote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:19 schreef incident het volgende:
[..]
Daar ben ik nou nog niet geweest, schijnt wel de moeite waard te zijn.....
Tripje doen ? ik rij !![]()
Passat CC
met leer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Hamburg is ookquote:Op woensdag 29 april 2009 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lease?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:19 schreef incident het volgende:
[..]
Passat CC
met leer
![]()
Jaaa heerlijk daar... ik wil ook weer gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef incident het volgende:
[..]
Kweet er alles van heb 3 jaar in het entrum gewoond, denk er nog elke dag met heimwee eraan terug.
Nadeel is wel dat je redelijk loaded moet zijn wil je het er echt naar je zin hebben.....
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hahaha, 2e KF!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:19 schreef incident het volgende:
Passat CC
met leer
![]()
Daarom nu dus regelenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
Ja, maar ga ik ook proberen, alleen weet niet hoe druk het gaat worden vanmiddag...
Nee, mijn moeders had een eitje voor me gekookt...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen speculaasjes gegeten dan?
Dat je dat dan weg krijgtquote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, mijn moeders had een eitje voor me gekookt...
Lief mens dat ze om 5 uur 's ochtends dat voor me doet
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogal ja! En het is nog erger geworden sinds ik met jou om ga! Echt geen enkele audi ontsnapt aan mijn aandacht
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Hey carooltjequote:
Ze moeten gewoon maar eens zelf buiten de grens denken. Ik zal er iig nooit meer heen gaan op vakantiequote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef incident het volgende:
[..]
Psies !
Kheb er 7 jaar gewoond en je moet gewoon je woordje frans klaar hebben anders word het nooit wat in dat land !
Tja, mijn baas zit in bespreking, dus zal toch moeten wachten. Maar komt goed hoor!quote:
ja om 14:10 kan ik daar terecht ja! kieken wat ze te zeggen hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, dat is niet zo mooi! Kan je er vandaag terecht?
en straks heb je dat met een andere auto ook!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Nogal ja! En het is nog erger geworden sinds ik met jou om ga! Echt geen enkele audi ontsnapt aan mijn aandacht
Lief!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, mijn moeders had een eitje voor me gekookt...
Lief mens dat ze om 5 uur 's ochtends dat voor me doet
Daar ligt het eerste probleem al, ik verkwansel al m'n centen aan oude auto's en feestvierenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa heerlijk daar... ik wil ook weer gaan![]()
ja je moet idd een flinke zak met geld meenemen haha
er ligt in den haag nog steeds een slakkespoor van je met je audi gegeilquote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Nogal ja! En het is nog erger geworden sinds ik met jou om ga! Echt geen enkele audi ontsnapt aan mijn aandacht
Sorry, die kans is ZEER klein...quote:Op woensdag 29 april 2009 10:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
en straks heb je dat met een andere auto ook!
ik hoefde pas om half 8 te ontbijten, zij moest vroeger aant werk.quote:
Speculatiesquote:Op woensdag 29 april 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lief!![]()
Maar waarom komen er dan speculaasjes omhoog?![]()
Vraag maar aan MNR, die heeft het ookquote:
En ik kom 'm vanavond/vannacht weer even vernieuwenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er ligt in den haag nog steeds een slakkespoor van je met je audi gegeil
Eigenlijk moeten we gewoon een keer zo'n ding regelen hoor :xquote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
Ooo gelukkig! Bij ons is het "vaak" zo dat je dan net niet kan komenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja om 14:10 kan ik daar terecht ja! kieken wat ze te zeggen hebben
Lijkt mij sterkquote:Op woensdag 29 april 2009 10:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
en straks heb je dat met een andere auto ook!
Maar Peugeot....quote:Op woensdag 29 april 2009 10:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vraag maar aan MNR, die heeft het ook
Ooooh, geloof me, er zijn nog genoeg auto's waarvan jouw hart sneller gaat kloppen en je flamoes harder gaat soppen...quote:
Ooo okequote:Op woensdag 29 april 2009 10:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik hoefde pas om half 8 te ontbijten, zij moest vroeger aant werk.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?PfffewwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik ff blij dat het mn voorloper is op een A3 sportsback
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
quote:
Nou zeg, wat een taalquote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, geloof me, er zijn nog genoeg auto's waarvan jouw hart sneller gaat kloppen en je flamoes harder gaat soppen...
Ik mag hopen dat je nu één soort buiten beschouwing laat jongedame!quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef incident het volgende:
[..]
PfffewwwBen ik ff blij dat het mn voorloper is op een A3 sportsback
jawel hoor maar had nog geen zin om te gaan werken vanmorgen... maar voel het nog steeds en me wang is ook nog steeds dikquote:Op woensdag 29 april 2009 10:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey carooltje
Al beter vandaag?
[..]
We hebben niets aan een voorloper hèquote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef incident het volgende:
[..]
Behalve die van jou natuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu één soort buiten beschouwing laat jongedame!
Oow ja?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, geloof me, er zijn nog genoeg auto's waarvan jouw hart sneller gaat kloppen en je flamoes harder gaat soppen...
De A3 sportback is wel de lelijkste Audi die er in de afgelopen decennia gebouwt is.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef incident het volgende:
[..]
Dankje schatquote:
Ja ehhh ze moet wel?!quote:
Maar MNR heeft een zwak voor echte vrouwenauto'squote:Op woensdag 29 april 2009 10:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vraag maar aan MNR, die heeft het ook
Jij zoekt ruzie?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De A3 sportback is wel de lelijkste Audi die er in de afgelopen decennia gebouwt is.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er ligt in den haag nog steeds een slakkespoor van je met je audi gegeil
quote:
JA! Stomme Rauw.!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij zoekt ruzie?
NOUK! We gaan hemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |