en hij ging dicht om 28-04-2009 23:50 - ZegIkLekkerNietquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
het gaat nu traag dus ik denk dat het nog wel 12 minuten en 54 seconden gaat duren zo ongeveer
Scheer je weg!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Gewoon om toch even te laten weten dat ik euhm....
Psychisch geniaal ben of zo
[..]
Werkelijk liefquote:
mooiquote:Op woensdag 29 april 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, iedereen gaat nu blozen door haar opmerking
Nachtmerries!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi
Dan ga ik nu maar eens slapen dan kunnen al die heerlijke singles in een echte droom langskomen![]()
En dan de rest van de week ook nog vrij!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Wat is het toch altijd fijn om ij te kletsen met iemand de je een tijdje niet gezien hebt
Wat wil je na zo'n opmerkingquote:Op woensdag 29 april 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, iedereen gaat nu blozen door haar opmerking
Wel waar!quote:
Dat is zeker leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Wat is het toch altijd fijn om ij te kletsen met iemand de je een tijdje niet gezien hebt
Neuken?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
Voor de eerste keer dit jaar dacht ik: Ik wil een relatie.
Gelukkig praatte ik mezelf er aardig snel uit.
cerreur out.
Jij bent ongesteldquote:
Uit betrouwbare bron vernomenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?!?!
Ja, maar jij bent een uitzonderingquote:Op woensdag 29 april 2009 00:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik slaap niet, ik zit met je op MSN
Relatie's zuigenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
Voor de eerste keer dit jaar dacht ik: Ik wil een relatie.
Gelukkig praatte ik mezelf er aardig snel uit.
cerreur out.
Dat is dus precies wat ik bedoelde... Dankjewel dat je weer even precies bevestigd wat ik zeiquote:
Tjonge, we kennen elkander pas net. Wat zijn je hobbies?quote:
Voor zulke situaties heeft God de mogelijkheid tot anale sex geschapen.quote:
Ja? (gezien je laatste post van gisteravond)quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? (gezien je laatste post van gisteravond)
Een dikkequote:Op woensdag 29 april 2009 07:28 schreef DR34M3R het volgende:
Het klote gevoel is nog niet helemaal weg, maar daar zet ik me wel overheen hoop ik. Komt goed
Tnx. Maar ik wil mezelf niet zielig gaan voelen nu, dan zak ik weer terug en daar heb ik geen zin in. De zon schijnt!quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Het klote gevoel is nog niet helemaal weg, maar daar zet ik me wel overheen hoop ik. Komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's the spirit!quote:Op woensdag 29 april 2009 07:33 schreef DR34M3R het volgende:
Tnx. Maar ik wil mezelf niet zielig gaan voelen nu, dan zak ik weer terug en daar heb ik geen zin in. De zon schijnt!
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is me met de auto van mijn ouders meerdere keren gebeurd. Daar sta je dan in Venray. Of op de parkeerplaats na het werk, terwijl bijna iedereen al weg is..Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Arme jongen, dan ga je onderweg toch chickies playenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:02 schreef KudFokker het volgende:
Ik zit zo tegen de treinreis op, omdat ik geen muziek heb doordat mijn oordopjes stuk zijn![]()
![]()
![]()
!
Joahhhh, da is een goeie man !!!quote:Op woensdag 29 april 2009 08:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Arme jongen, dan ga je onderweg toch chickies playen
Waarom is dat asociaal? alleen als je hem te hard zet.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:08 schreef KudFokker het volgende:
ik heb nog wel deze, maar dat is best asociaal, om daarmee in de trein te gaan zitten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:35 schreef Duimelot het volgende:en zo begin ik de dag met een lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ikquote:Op woensdag 29 april 2009 08:32 schreef Ofresca het volgende:
En er is weer een wonderschone dag aangebroken op deze o zo mooie aardbol!
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Iedereen goed geslapen?
Goed, maar weer een beetje weinig. En vanavond wordt het laat. Maar vanmiddag ben ik vrij dus dan kan ik wat dutten. En morgen kan ik volop uitslapen.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Goedemorgen allemaal
Iedereen goed geslapen?
quote:
in m'n eentje? vanwaar dat?quote:
Weet niet, jij zegt goedemorgen allemaal, ik zeg goedemorgen in je eentje.quote:
Mijn collega's zitten naast mequote:Op woensdag 29 april 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet niet, jij zegt goedemorgen allemaal, ik zeg goedemorgen in je eentje.
Maar je bent dus niet in je eentje vanochtend?
Ow gezellig.quote:
quote:
neequote:Op woensdag 29 april 2009 08:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow gezellig.
Doe je ze de hartelijke groeten van me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |