en hij ging dicht om 28-04-2009 23:50 - ZegIkLekkerNietquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
het gaat nu traag dus ik denk dat het nog wel 12 minuten en 54 seconden gaat duren zo ongeveer
Scheer je weg!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Gewoon om toch even te laten weten dat ik euhm....
Psychisch geniaal ben of zo
[..]
Werkelijk liefquote:
mooiquote:Op woensdag 29 april 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, iedereen gaat nu blozen door haar opmerking
Nachtmerries!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooi
Dan ga ik nu maar eens slapen dan kunnen al die heerlijke singles in een echte droom langskomen![]()
En dan de rest van de week ook nog vrij!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Wat is het toch altijd fijn om ij te kletsen met iemand de je een tijdje niet gezien hebt
Wat wil je na zo'n opmerkingquote:Op woensdag 29 april 2009 00:03 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, iedereen gaat nu blozen door haar opmerking
Wel waar!quote:
Dat is zeker leuk!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Avond
Wat is het toch altijd fijn om ij te kletsen met iemand de je een tijdje niet gezien hebt
Neuken?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
Voor de eerste keer dit jaar dacht ik: Ik wil een relatie.
Gelukkig praatte ik mezelf er aardig snel uit.
cerreur out.
Jij bent ongesteldquote:
Uit betrouwbare bron vernomenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?!?!
Ja, maar jij bent een uitzonderingquote:Op woensdag 29 april 2009 00:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik slaap niet, ik zit met je op MSN
Relatie's zuigenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
Voor de eerste keer dit jaar dacht ik: Ik wil een relatie.
Gelukkig praatte ik mezelf er aardig snel uit.
cerreur out.
Dat is dus precies wat ik bedoelde... Dankjewel dat je weer even precies bevestigd wat ik zeiquote:
Tjonge, we kennen elkander pas net. Wat zijn je hobbies?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |