Da's nuquote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef HiDiHo het volgende:
Datum: 29/04/2009
Door een externe oorzaak is er momenteel geen stream. Het herstellen kan enige tijd duren. De overlevers worden over 1 uur gewekt, en liggen nu nog lekker te slapen.
Ze zouden nu gewekt worden lees ikquote:Op woensdag 29 april 2009 08:11 schreef SIRA het volgende:
[..]
Maar jammer genoeg gebeurt er geen ruck.
Merk ik daar iets van ?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:14 schreef HiDiHo het volgende:
De stream is iets aangepast ipv 750kbps nu 710kbps
Nauwelijks, iets minder kwaliteit maar betere doorvoer. minder buffersquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 29 april 2009 08:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nauwelijks, iets minder kwaliteit maar betere doorvoer. minder buffers
Klopt, hij is het geluid vergetenquote:
Dat komt omdat ze nog slapen en hun microfoon nog niet om hebben, zet je speakers maar eens wat harder dan hoor je ruis.quote:
hmmm ik hoor ook geen ruisquote:Op woensdag 29 april 2009 08:22 schreef belinea het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nog slapen en hun microfoon nog niet om hebben, zet je speakers maar eens wat harder dan hoor je ruis.
Goede morgen allemaal trouwens.
Ik heb net een nieuwe laptop, die ruist nietquote:Op woensdag 29 april 2009 08:22 schreef belinea het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nog slapen en hun microfoon nog niet om hebben, zet je speakers maar eens wat harder dan hoor je ruis.
Dat is ruis van je versterker/pc. Er zit geen geluid bij de stream, daarom is het nu 710 ipv 750quote:Op woensdag 29 april 2009 08:22 schreef belinea het volgende:
[..]
ja ik dacht al 40 minder aan stream dat kan niet maar het is het geluidquote:Op woensdag 29 april 2009 08:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopt, hij is het geluid vergeten
(staat niet bij de eigenschappen van de stream)
Zonder speakers dus?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe laptop, die ruist niet
Zo te lezen ben je de enigequote:Op woensdag 29 april 2009 08:25 schreef belinea het volgende:
[..]
Zonder speakers dus?
Maar als ik mijn speakers harder zet hoor ik ruis van de bunker, dus er is echt wel geluid, bij mij dan!
Ik hoor echt wel verschil tussen een versterker en de bunker.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is ruis van je versterker/pc. Er zit geen geluid bij de stream, daarom is het nu 710 ipv 750
[ afbeelding ]
Nee hoor, jij hebt geluid, de rest niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:26 schreef belinea het volgende:
[..]
Ik hoor echt wel verschil tussen een versterker en de bunker.
Ik ben toch niet gek hahahahah
Vertel mij dan even wat Marielin zegt.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:27 schreef belinea het volgende:
Daar ben ik dan wel blij mee, geen problemen dus.
De Bunker ruist te hardquote:Op woensdag 29 april 2009 08:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel mij dan even wat Marielin zegt.
Moggûh![]()
Aangezien ze inmiddels wel praten, kun jij wellicht uittypen wat ze zeggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:27 schreef belinea het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel blij mee, geen problemen dus.
hoort ze stemmen?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt geluid, de rest niet.
rustig maar.
Nou hoor nu heb ik ook geen geluid, ik had echt geluid, maar ook voor even.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt geluid, de rest niet.
rustig maar.
Dat zal het zijn.quote:
Je bent wel gek, er wordt namelijk geen geluid meegestuurd met de stream nu.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:26 schreef belinea het volgende:
[..]
Ik hoor echt wel verschil tussen een versterker en de bunker.
Ik ben toch niet gek hahahahah
Je bril niet op?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent wel gek, er wordt namelijk geen geluid meegestuurd met de stream nu.
Gelukkig was het een tijdelijke gekte.
Dan zou ik zeker je pc even na laten kijkenquote:
Of mezelf?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker je pc even na laten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |