Zo te lezen ben je de enigequote:Op woensdag 29 april 2009 08:25 schreef belinea het volgende:
[..]
Zonder speakers dus?
Maar als ik mijn speakers harder zet hoor ik ruis van de bunker, dus er is echt wel geluid, bij mij dan!
Ik hoor echt wel verschil tussen een versterker en de bunker.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is ruis van je versterker/pc. Er zit geen geluid bij de stream, daarom is het nu 710 ipv 750
[ afbeelding ]
Nee hoor, jij hebt geluid, de rest niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:26 schreef belinea het volgende:
[..]
Ik hoor echt wel verschil tussen een versterker en de bunker.
Ik ben toch niet gek hahahahah
Vertel mij dan even wat Marielin zegt.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:27 schreef belinea het volgende:
Daar ben ik dan wel blij mee, geen problemen dus.
De Bunker ruist te hardquote:Op woensdag 29 april 2009 08:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel mij dan even wat Marielin zegt.
Moggûh![]()
Aangezien ze inmiddels wel praten, kun jij wellicht uittypen wat ze zeggen?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:27 schreef belinea het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel blij mee, geen problemen dus.
hoort ze stemmen?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt geluid, de rest niet.
rustig maar.
Nou hoor nu heb ik ook geen geluid, ik had echt geluid, maar ook voor even.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt geluid, de rest niet.
rustig maar.
Dat zal het zijn.quote:
Je bent wel gek, er wordt namelijk geen geluid meegestuurd met de stream nu.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:26 schreef belinea het volgende:
[..]
Ik hoor echt wel verschil tussen een versterker en de bunker.
Ik ben toch niet gek hahahahah
Je bril niet op?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent wel gek, er wordt namelijk geen geluid meegestuurd met de stream nu.
Gelukkig was het een tijdelijke gekte.
Dan zou ik zeker je pc even na laten kijkenquote:
Of mezelf?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker je pc even na laten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |