hehequote:Op woensdag 29 april 2009 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die is net zo droog als:
Pakt een Belg een pak melk in de supermarkt. Maakt die open en drinkt eruit.
Komt er een medewerker aan en vraagt hem: "Waar bent u mee bezig?"
Zegt de Belg: "Staat erop "hier openen""
Moet je vooral Amber geen make-up geven.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:37 schreef snetje het volgende:
. Wij willen niet dat de Overlevers onder de uitslag komen te zitten. Ons oog wil ook wat...
dat lijkt me juist het allerbeste voor haar huidje...quote:Op woensdag 29 april 2009 01:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moet je vooral Amber geen make-up geven.
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er werd net aardig synchroon gewoeld.
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:49 schreef snetje het volgende:
[..]
das nu wel weer leuk aan die stapelbeddenzon jojo effect ... de bovenste wordt wakker ...kijkt om zich heen draait wat en gaat weer liggen ... hoppa! diegene die eronder ligt wordt hierdoor weer wakker
quote:
Ik denk dat er echt wel 24/7 iemand is. En ze weten ook wel dat streamers nachtbrakers zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 01:56 schreef snetje het volgende:
eigenlijk zit ik nog wel met een klein vraagje .... tijdens DGK had ik altijd het idee dat er altijd wel iemand was die 's nacht een oogje in het zeil hield ....
nu heb ik meer het idee dat iedereen na 12en moet gaan slapen omdat de regie en anderen ook het bed induiken .....
wie houdt er nu de wacht ?
Zwart kijikerquote:
Twee dagen alles op de tast doen.quote:KIES EEN WEEKUITDAGING
- 8 uur geen hand voor ogen
- 12 uur in het ongewisse
- 24 uur reddeloos verloren
- 36 uur geen einde in zicht
- 48 uur leven als een mol
KIES EEN DAGDUEL
- Eer het vaderland
- Muzikale uitdaging
- Eén voor één
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 29 april 2009 05:16 schreef NorthernStar het volgende:
Hier ook geen streams helaas
Er staat wel een nieuwe stemming op de site
[..]
Twee dagen alles op de tast doen.
Maar geen ¤7.95 waard.quote:Op woensdag 29 april 2009 06:25 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Over het weekduel..
En mooi zwart is niet lelijk.
Is inderdaad best een beetje jammer. Ik heb zelfs het dubbele betaald trouwensquote:
Dementor wakker?quote:
Dat wordt dus geen stream de komende uren...quote:Op woensdag 29 april 2009 07:11 schreef HiDiHo het volgende:
Datum: 29/04/2009
Door een externe oorzaak is er momenteel geen stream. Het herstellen kan enige tijd duren. De overlevers worden over 1 uur gewekt, en liggen nu nog lekker te slapen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt dus geen stream de komende uren...
Nouja, ze spreken over externe factoren. Dan ligt het aan de SLA die ze met de verbinding hebben afgesproken. Als het een standaard ISP lijntje is, dan kan het zomaar twee weken duren.quote:
Externe factoren ,klinkt als .... De systeembeheerder is nog niet wakkerquote:Op woensdag 29 april 2009 07:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, ze spreken over externe factoren. Dan ligt het aan de SLA die ze met de verbinding hebben afgesproken. Als het een standaard ISP lijntje is, dan kan het zomaar twee weken duren.
-8 uur geen hand voor ogen = niks zien ?quote:Op woensdag 29 april 2009 05:16 schreef NorthernStar het volgende:
Hier ook geen streams helaas
Er staat wel een nieuwe stemming op de site
[..]
Twee dagen alles op de tast doen.
zou de weekopdracht voor ons gelden ?quote:Op woensdag 29 april 2009 07:42 schreef Biancavia het volgende:
Oh, vandaar. Ik vond het al zo donker en stil.
De infraroodcamera's werken best goed hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:41 schreef snetje het volgende:
[..]
-8 uur geen hand voor ogen = niks zien ?
-12 uur in het ongewisse = niks zien ?
-24 uur reddeloos verloren = niks zien ?
-36 uur geen einde in zicht = niks zien ?
-48 uur leven als een mol = niks zien ?
ik weet niet wat ik me er bij moet voorstellen bij die opdrachten ...
bij het Dagduel heb ik de muzikale genomen met Peter tegen Jeroen ... ja ja ik gun Peter toch nog wel iets faam
Nice try, maar ze mogen slapen tot 8:00 uur.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:46 schreef peeet1 het volgende:
ik snap het niet ik heb gewoon beeld iedereen is wakker en gaan nu eten
Ik ook, beelden van gisterquote:Op woensdag 29 april 2009 07:46 schreef peeet1 het volgende:
ik snap het niet ik heb gewoon beeld iedereen is wakker en gaan nu eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |