Das best bruut jahquote:
Maak er even een fatsoenlijke OP van en doe er wat paints van dit topic in(niet die van ER)quote:Op zondag 9 mei 2010 17:10 schreef Sappotje het volgende:
Omdat dit topic bijna vol is heb ik maar wat extra ruimte gecreerd alvast bij deel 2 Bizarre zieke painttekeningen Deel 2
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:18 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Maak er even een fatsoenlijke OP van en doe er wat paints van dit topic in(niet die van ER)
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:21 schreef Sappotje het volgende:
[..]
Wat wil jij in de Op zien dan? ?welke paints wil je nog meer in de OP zien? Die paint die er nu in staat is niet van ER maar heb ik net zelf gepaint
Zit je nu gewoon dit topic vol te baggerenquote:
Oke doen wequote:Op zondag 9 mei 2010 18:26 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon dit topic vol te baggeren![]()
Nee gewoon een aantal willekeurige paints 3 ofzo. Zoek de beste maar uit.
Mooi gemaaktquote:
Dat komt door de blije kleurtjes. Maar de paus aids geven dmv hem anaal te vernederen vind ik vrij ziek.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:57 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Mooi gemaakt![]()
Maar eigenlijk niet zo ziek meer als je het vergelijkt met een groot deel van het topic
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat komt door de blije kleurtjes. Maar de paus aids geven dmv hem anaal te vernederen vind ik vrij ziek.
Mooie paintquote:
Ehm sorry hoor, waar de fuck baseer je dat op? Ik ben er twee dagen mee bezig geweest.quote:
-edit-quote:Op zondag 9 mei 2010 19:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat komt door de blije kleurtjes. Maar de paus aids geven dmv hem anaal te vernederen vind ik vrij ziek.
Ow sorry dan neem ik mijn woorden terug, hij is heel goed gemaakt, maar die KFC is een kenmerk van ER, vandaar dat ik dacht dat het van ER afkomstig is. Maar dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ehm sorry hoor, waar de fuck baseer je dat op? Ik ben er twee dagen mee bezig geweest.
Ik zal nog eens wat bijdragen aan je topic, zak hooi..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |