Chelsea nog wel gevaarlijk geweest met Lampard na 5 minuten, en wat ik al zei, Ballack heeft zo'n kopkans die hij kreeg, regelmatig gemaakt. Maar daar bleef het wel bij. Die van Bojan was inderdaad een superkans. Van Eto'o ook, alleen iets minder omdat hij nog lang te maken had met Alex.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Door een enorme blunder van Marquez, verder is Chelsea nooit gevaarlijk geweest.
Eto'o en Bojan hadden trouwens ook beiden een 100% kans.
Was trouwens een mooie actie van Eto'o, zo Terry door de benen spelen.
Dat was niet nodig geweest als hij ze gewoon gegeven had.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij mocht ook wel wat vaker geel geven toen de Barcelona spelers telkens om kaarten vroegen. Deed hij eigenlijk maar 1x bij Toure en daarna niet meer.
Sorry, maar chelsea heeft de hele wedstrijd niets laten zienquote:Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef Hamilcar het volgende:
Chelsea had gewoon 0-2 moeten winnen. Drogba en Ballack hadden moeten scoren. Barcelona was zeker niet wat iedereen over ze zegt - super.
Ja zo ken ik er nog een paar. Ballack had ook gewoon 2x geel moeten krijgen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef Hamilcar het volgende:
Chelsea had gewoon 0-2 moeten winnen. Drogba en Ballack hadden moeten scoren. Barcelona was zeker niet wat iedereen over ze zegt - super.
Jawel hoor, ze hebben Barcelona niet laten scoren en zelf een paar kneiter grote kansen gecreëerd. Jammer dat ze er niet in gingen :pquote:Op woensdag 29 april 2009 11:43 schreef sammeh het volgende:
[..]
Sorry, maar chelsea heeft de hele wedstrijd niets laten zien
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:00 schreef fathank het volgende:
Ik vond het weer een genot om naar Iniesta te kijken. Zijn versnellingen met de bal aan de voet zijn ongelofelijk en technisch is hij ook perfect.
Behalve de scheids.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, Puyol had er ook met rood afgekund hoor, maar neemt niet weg dat Barcelona een strafschop had MOETEN krijgen, iedereen zag dat Henry achterover getrokken werd.
Dit zijn de mooiste reacties, het mooiste zou nog zijn als de spelers van Barca bij de return geïrriteerd gaan raken als het daar een tijd 0-0 blijftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |