Eh ja, bijhoorlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik?
Pierik, aan het spoor.
(Zou gekker geweest zijn als ik in de binnenstad gewoond had.)
Meh Brabo's zijn niet te vrtrouwen... ik kan het weten want een ex van me is een Brabo en die was niet echt het scherpste mes uit de lade zeg maar...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hihi, hij zei vagina
en is grappig, klopt, is eigenlijk heel grappig. maar.... nouw... ik was echt serieus over de verwijderde keuken
En een Brabo uit Den Haag zei het, dus het moet wel zo zijn.
stwomme reus
*gaat in hoekje zitten duimen*
And that's the stone cold truth.quote:
Maar dan nog... een stoomtrein?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik?
Pierik, aan het spoor.
(Zou gekker geweest zijn als ik in de binnenstad gewoond had.)
Nog verder voor mijn tijd.quote:
http://www.regiosalland.n(...)dalfsen-naar-zwolle/quote:
Ik heb een fotografisch geheugen dus zo bijzonder is het nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:10 schreef devl1nsect het volgende:
*Opent topic nummer 34, leest eerste pagina*
![]()
Dat je het nummer nog weet. Sitethief was dat.![]()
Begint ook met een S (stbabylon). Haal er twee door elkaar![]()
Dat was heul geen Sitethief!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:10 schreef devl1nsect het volgende:
*Opent topic nummer 34, leest eerste pagina*
![]()
Dat je het nummer nog weet. Sitethief was dat.![]()
Begint ook met een S (stbabylon). Haal er twee door elkaar![]()
das maf... hier staat # %9quote:
alweer? je had hem een maandje terug toch ook al?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Richfield het volgende:
en de fokstok is weer in mijn handen, nu dus in zwolle, maar daar gaat hij niet eindigen denk ik
Ja, toen had ie hem in Wilsum neergelegd, heb ik hem daar weggehaald en in Zwolle neergelegd en toen heeft hij hem daar weer weggehaald en in Arnhem neergelegd.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
alweer? je had hem een maandje terug toch ook al?
FOK!Stok door Nederland #88: ONDERWEG (Richfield)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
Fokstok?![]()
Zeg maar iets van een lange afstand apport?
Cool. Ff checken. Nu reclame...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef JJH het volgende:
Een Zwolse in Deal or no Deal nu, ze geeft les op de vlieger in Westenolte.
En ik ben vorige week geinterviewd door 3voor12, dat maakt een extra toffe Zwollenaarquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Cool. Ff checken. Nu reclame...
Net op De Wereld Draait Door: Typhoon Rico en Sticks.
4 Zwollenaren in een half uur op TV
Waarom ben je geinterviewd? Is het nog ergens terug te lezen of komt het nog?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:33 schreef beelz het volgende:
[..]
En ik ben vorige week geinterviewd door 3voor12, dat maakt een extra toffe Zwollenaar
goede tipquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
Iemand wel eens op de woensdag gegeten bij Hedon? Aanrader, voor 8 euro een volledige maaltijd
Eten wat de pot schaft, altijd een vegatarisch alternatief en het menu altijd ruim van te voren online.
(en nee ik ben geen Hedon medewerker/ster)
Ik ben geinterviewd omdat ik een podium heb gepresenteerd net als voorgaande jaren en dit jaar maakte ik niemand pissig want ik mocht dit jaar ps drinken na de laatste bandquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Waarom ben je geinterviewd? Is het nog ergens terug te lezen of komt het nog?
ps drinken? is dit pis drinken? mits van maagdelijke vrouw die veel water gedronken heeft, no problem.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben geinterviewd omdat ik een podium heb gepresenteerd net als voorgaande jaren en dit jaar maakte ik niemand pissig want ik mocht dit jaar ps drinken na de laatste band
Dus tijdens het interview heb ik toffe dingen gezegd over rauwe kipfilet en handdoeken met een rubberen handschoen erin. Als goed is komt het op e site van 3voor12. En dan word ik beroemd. Of niet natuurlijk, er komen nog wel meer interviews
Nee is pas drinkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
ps drinken? is dit pis drinken? mits van maagdelijke vrouw die veel water gedronken heeft, no problem.![]()
![]()
laat ons weten wanneer het interview er staat! ben heul benieuwd.
Ach... ik had woensdag om 22.00 uur al weekend. En woensdag pas weer beginnen (afgezien van popfront en school e.d.)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:22 schreef stbabylon het volgende:
*kucht iets over werk- en sierpaarden (ik hoef nog maar een uur)
volgende week vrij /flexquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ach... ik had woensdag om 22.00 uur al weekend. En woensdag pas weer beginnen (afgezien van popfront en school e.d.)
Goed plan!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:00 schreef beelz het volgende:
Ik ga zo ff de knetterbiele in een boom zetten... Ik vind het een lelijke boom.
Meter of 7 maar niet lang meerquote:
Valt ie binnen de regels? Je zult altijd zien dat je net weer zo'n NSB-er boomknuffelaar naast je hebt wonen die de gemeente belt en je flinke boete aansmeert.quote:U mag een boom zonder vergunning kappen als:
- Uw perceel kleiner is dan 400m². Als u binnen de bebouwde kom woont en uw perceel is kleiner dan 400m², dan hoeft u geen kapvergunning aan te vragen. Heeft u een monumentale boom op uw erf staan? Voor het kappen van deze bijzondere boom gelden wel aparte regels.
- De omtrek van de boom kleiner is dan 30 cm. Woont u buiten de bebouwde kom of binnen de bebouwde kom op een perceel groter dan 400m²? Dan hoeft u geen vergunning aan te vragen wanneer de boom die u wilt kappen een omtrek heeft van minder dan 30 cm (stam inclusief schors en gemeten op 130 cm hoogte). Voor elke boom waar een kapvergunning voor wordt verleend, bent u verplicht een boom te herplanten.
Ah maar dat is het beste van het hele plan: de boom staat niet in mijn tuin maar in die van de buren dus ik krijg geen boetequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Valt ie binnen de regels? Je zult altijd zien dat je net weer zo'n NSB-er boomknuffelaar naast je hebt wonen die de gemeente belt en je flinke boete aansmeert.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Ah maar dat is het beste van het hele plan: de boom staat niet in mijn tuin maar in die van de buren dus ik krijg geen boete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |