SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef toe, het belangrijkste wat wij nodig hebben in dit glorieuze leven is toch wel onze Penis. Waar ik me namelijk wel aan kan storen is dat er financieel geprofiteerd word van het nageslacht!![]()
Zo is het gebruikelijk 50 cent of meer te betalen in de stad om even te moeten pissen!
En heb je geen kleingeld bij je; word je alsog gedwongen ergens naast de straat te pissen!![]()
Waarom? Beesten mogen godverdomme ook kakken en zeiken tegen een boom aan!![]()
Klacht: Midden in de stad moeten zeiken, omdat ik het niet op kon houden, en mensen keken me heel vaag aan, heb je nooit een dikke penis gezien ofzo?
[ Bericht 4% gewijzigd door swarmahoer op 28-04-2009 22:09:29 ]Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
quote:
..het over mannen gaat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:30 schreef daReaper het volgende:
en voor de vagina gaat dit verhaal niet op, omdat...
Vagina's gewoon geneukt moeten worden... duh...quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:30 schreef daReaper het volgende:
en voor de vagina gaat dit verhaal niet op, omdat...
Haha, een dikke penis zoon.quote:
gooi deze ook maar dicht, berberhoer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik plas niet met mn nageslacht hoorheb ik niet eens
Oh? Volgens mij zijn het vrouwen die altijd een toilet op moeten zoeken. Voor mannen staan er vaak van die gekke plastic dingen waar ze in kunnen plassen en die zijn gratis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:24 schreef RichCalibier het volgende:
Zo is het gebruikelijk 50 cent of meer te betalen in de stad om even te moeten pissen!
Dat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef DoimeN het volgende:
[..]
gooi deze ook maar dicht, berberhoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |