tja kennelijk is dat niet de bedoeling van de makers.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:37 schreef Danny het volgende:
Het wordt toch tijd voor een paar lekkere polls op de bunkersite
hihiquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had nog twee credits over, die heb ik aan hem gegeven. Ik heb een zwak voor de underdog
Dat bedoelde ik niet, maar het kunnen inderdaad nog wel leuke streams wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je geen geduld hebt. Tis redelijk normaal dat ze vriedschappelijk met elkaar omgaan na nog amper 28 uur. Dit gaat nog 31 dagen ofzo duren. Reken maar dat het wel leuke streams gaat worden. Gezien de karaktertjes van de bewoners. En echt uitgediept zijn ze niet tot nu toe
Ik wel, sommige zien er nu al bedroevend uit, we zijn 1 dag bezig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef Jimbo het volgende:
ik zie het nog niet gebeuren dat iemand klappen gaat uitdelen
bitchfight , ja, knokken...neuhquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wel, sommige zien er nu al bedroevend uit, we zijn 1 dag bezig.
De voormalige buurman van de schoonbroer van Fons Klinkerman.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:35 schreef ilsejuhhh het volgende:
[..]
dus wel,zo is het concept.
maanvis en ik strijden ervoor tot de laatste dag
wie ben jij trouwens?
bij mij hapert de stream niet, dus het ligt niet aan de stream maar aan jouw computer cq verbindingquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef Jimbo het volgende:
ik heb nogsteeds mn begin 5 creditsbewaar ze wel tot de finale, ga niet nogmeer geld uitgeven aan een haperende stream
Dat is vermoeidheid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wel, sommige zien er nu al bedroevend uit, we zijn 1 dag bezig.
Alleen overdags mogen ze niet op bed liggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:38 schreef snetje het volgende:
kom op ! regels zijn regels .... Peter en Renate uit bed !!
we gaan het verschil makenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef Jimbo het volgende:
ik heb nogsteeds mn begin 5 creditsbewaar ze wel tot de finale, ga niet nogmeer geld uitgeven aan een haperende stream
mja t stomme is dat t pas sinds 8 uur is oid :/ rest van de dag ging t perfectquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij mij hapert de stream niet, dus het ligt niet aan de stream maar aan jouw computer cq verbinding
Mag toch hopen dat het geen peuken zijn, afkicken jullie!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef Jimbo het volgende:
mss krijgen we peuken
nee je krijgt een goede zender ... -.-'
niet iemand met enig gezag dus, dus:quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De voormalige buurman van de schoonbroer van Fons Klinkerman.
Ik bewaar ze ook 10 (2 streams) Maar haperen doet het nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef Jimbo het volgende:
die vodka flessen daarintegenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het geen peuken zijn, afkicken jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |