quote:
Preciesquote:
Die reken ik goed, het was Lowina maar Olga maakt veel goed.quote:
Yuri +1quote:Op woensdag 29 april 2009 04:24 schreef Yurithemaster het volgende:
kraketau?
Jeejquote:Op woensdag 29 april 2009 04:26 schreef Cobra4 het volgende:
Yuri +1
Even opgezocht omdat ik zo weg moet, ik had het fout, de vraag staat nog open.quote:Op woensdag 29 april 2009 06:28 schreef De_Hertog het volgende:
Stephen Colbert
dat zijn er 6, en 1 is er foutquote:Op woensdag 29 april 2009 11:08 schreef tomtomaat het volgende:
Ron Zwerver, Peter Blange, Henk Jan Held, Ron Boudrie, Bas van de Goor, Olaf van der Meulen
Normaal kijk ik naar de usericon om te weten wie er post. In jouw geval was er geen dus kon ik daar niet op letten, en de naam kwam me ook al niet bekend voor. Omdat ik toch wel een volgende vraag wilde hebben vroeg ik of je de OP had gelezen, vandaar. Vriendjes?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef svk1985 het volgende:
ja hoor, en kijk maar in eerdere delen, heb tussen 1250 en 1500 ook meegedaan, maar bedankt voor de subtiele beschuldiging
ja hoor....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Normaal kijk ik naar de usericon om te weten wie er post. In jouw geval was er geen dus kon ik daar niet op letten, en de naam kwam me ook al niet bekend voor. Omdat ik toch wel een volgende vraag wilde hebben vroeg ik of je de OP had gelezen, vandaar. Vriendjes?
goed gegoktquote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef svk1985 het volgende:
dan gok ik op wisconsin
(wou ook illy zeggen)
nee, deze zijn beide van nbcquote:
2x neequote:
ook nietquote:
leuk gevonden bij de hints maar ook neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |