De laatste post heeft altijd nr. 301 in het tpoic...quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef mrkrul het volgende:
@Ofyles2: doe ik ook niet, maar even voor de duidelijkheid: hoeveel posts gaan er in een forum? 300 of 301? Daarna zal ik ophouden met neuzelen.
300 als je de OP niet meetelt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:23 schreef mrkrul het volgende:
@Ofyles2: doe ik ook niet, maar even voor de duidelijkheid: hoeveel posts gaan er in een forum? 300 of 301? Daarna zal ik ophouden met neuzelen.
Wat isquote:het Oudgriekse woord voor overdreven trots, hoogmoed, overmoed, grootheidswaanzin, brutaliteit, onbeschaamdheid met name tegenover de Griekse goden en/of de goddelijke wereldorde. Het woord heeft geen goede Nederlandse vertaling die het begrip volledig dekt, maar kan in de moderne tijd nog het beste omschreven worden met het gezegde 'hoogmoed komt voor de val'.
opgezocht. Hybris is het juiste antwoord. Vraagsteller is weg en ik denk dat dit wel goed genoeg is.quote:
In het Grieks van de y uitgesproken worden als uquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef tomtomaat het volgende:
opgezocht. Hybris is het juiste antwoord. Vraagsteller is weg en ik denk dat dit wel goed genoeg is.
Al is het alleen maar omdat de transcriptie van het griekse alfabet geen exacte wetenschap isquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
opgezocht. Hybris is het juiste antwoord. Vraagsteller is weg en ik denk dat dit wel goed genoeg is.
Helaas.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat de transcriptie van het griekse alfabet geen exacte wetenschap is
Welke Duitse protestgroep zong 'Tanz den Mussolini'?
De middelste letter is goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef tomtomaat het volgende:
BAP?
Ook niet..quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
TAG?
Het wordt wel erg gokken zo, maargoed. De eerste twee letters zijn goed. Deutsch-Amerikanischer...quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:08 schreef mrkrul het volgende:
DAB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |