Ik ga volgende weekquote:
Ik ga zo hier alles verklappenquote:
Dan stuur ik Edje op je af en laat hem je klappen geven!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan stuur ik Edje op je af en laat hem je klappen geven!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Tain het volgende:
Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:02 schreef Tain het volgende:
Hebben we trouwens al niet ietsje meer slowchat topics dan 100?
Sssht, niej verder vertellen.. Dat verklappen we pas op topic 1337!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:02 schreef Tain het volgende:
Hebben we trouwens al niet ietsje meer slowchat topics dan 100?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Sssht, niej verder vertellen.. Dat verklappen we pas op topic 1337!!
Naam: Edwinussquote:
Ik heb er precies 400quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Naam: Edwinuss
Leeftijd: 19
Vrienden: 0
ik vind 2 profiellen onder je naamquote:
Huh...quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:18 schreef Tain het volgende:
[..]
ik vind 2 profiellen onder je naam1 van 36 en van 19 uit L.
Ik heb een foto met een limoquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De rest heb ik er een tijd terug vanaf gehaald, had zelfs nog een foto met mij en m'n ex
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:05 schreef koei het volgende:
Beetje jammer wel, het 100e topic zonder mooie OP
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:11 schreef Tain het volgende:
Poit... bekijk mijn hyvesis ben ik idd niet een knulliebullie?
Ik zit de hele avond te wachten tot Barcalona tegen Chelsea scoort. Niet op je reviewquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:02 schreef DGVF het volgende:
De review, waar jullie de hele avond al op zaten te wachten!
Nog geen plannen voor maar waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga jij zuipen Donderdag in Groningen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nog geen plannen voor maar waarschijnlijk wel
Ik ga morgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef koei het volgende:
Wolverine lijkt me ook wel tof, de trailer zag er iig goed uit! Wordt bij mij zondag denk ik, dat is mijn filmavond.
Wat ga je allemaal doen en waar?quote:
Ik ga naar Amsterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Kroegentocht met een groep vrienden. Ben normaal niet zo van dat geschreeuw en dom gedoe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen en waar?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Je hebt mobiel internet toch? Laat hier maar even weten wanneer je je verveelt
Straat vechter 4 is beter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Je hebt mobiel internet toch? Laat hier maar even weten wanneer je je verveelt
Morgen heb ik Soulcalibur4
Ik heb een lange tijd getwijfeld om het te kopen, ik denk dat het online heel frustrerend is om te spelen, en je kan niet oneindig singleplayer blijven spelen.quote:
Heb em gekregen bij de lidmaadschap van de PU. Heb hem zelf nog niet veel gespeeld maar doe het veel bij een maat van me. Online werkt prima hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb een lange tijd getwijfeld om het te kopen, ik denk dat het online heel frustrerend is om te spelen, en je kan niet oneindig singleplayer blijven spelen.
Ik koop hem wel als ik het iets goedkoper dan 55 euro kan vinden.
Ik heb die game vaak genoeg in mijn handen gehad om mee te nemenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb em gekregen bij de lidmaadschap van de PU. Heb hem zelf nog niet veel gespeeld maar doe het veel bij een maat van me. Online werkt prima hoor
Hmm, wachten tot ie cheaper is is geen slechte zaak hoor.Beter dat dan een impulsaankoop..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die game vaak genoeg in mijn handen gehad om mee te nemen
Twijfel nog te erg.
Vermaak me nu nog prima met FIFA
Flikker opquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:02 schreef DGVF het volgende:
De review, waar jullie de hele avond al op zaten te wachten!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, wachten tot ie cheaper is is geen slechte zaak hoor.Beter dat dan een impulsaankoop..
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga naar AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer waar hoe wat waarom
kut allochtoon die naar amsterdam gaat
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Tain het volgende:
[..]wanneer waar hoe wat waarom
Ik ben helemaal geen allochtoonquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Tain het volgende:
[..]wanneer waar hoe wat waarom
Goudaquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen allochtoon![]()
Toch? Hoef volgens mij m'n paspoort nog niet te laten zien als ik Gouda verlaat
Trouwens! Voor de Brabo's. Had vandaag twee mensen uit Breda in de winkel en die vonden Gouda een zeer gezellige stad!
quote:
je hoeft alleen maar te verhuizen en dan ben je coolquote:
Jij bent de enige nederlander die buschauffeurs bedreigd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef Poit het volgende:
Neeman, dan ben ik massa.. Nu val ik op door m'n extreme coolheid..
En poolse zakkenrollende offspring heeftquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Jij bent de enige nederlander die buschauffeurs bedreigd?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef Poit het volgende:
[..]
En poolse zakkenrollende offspring heeft
Die groeien hier niet... We steken liever buschauffeurs..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef Tain het volgende:
[..]dan kunnen jij en Polek mooi asperges steken
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Die groeien hier niet... We steken liever buschauffeurs..
Inderdaad.. Fucking geweldig die opmerkingquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef Tain het volgende:
Jewish Kid: Is anyone else having problems concentrating on this? I just can't seem to concentrate.
Cartman: Maybe we should send you to a concentration camp.
WAT STAAT HIER?!?quote:
Damn it!quote:
De LG 32LG5000 heb je al voor iets meer dan 400eu en die is cht geweldig, helemaal voor die prijsquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:08 schreef SpankmasterC het volgende:
100e topic!!
Ik weet nog goed hoe we de SC ooit gered hebben van dat stelletje dwangneuroten die van die andere SC kwam! Mooi was dat
Anywho, Wolverine wil ik ook wel zien eigenlijk, echt zo'n bioscoopfilm!!
En oeh, ik kwam er achter dat ik best prima een HD-TV kan kopen samen met mn huisgenoten, dingen kosten 600 euro ofzo voor een goede 32" en dat kunnen we echt wel opbrengenDus binnenkort nog meer pimpage in Huize Spanky!!
quote:
Wellicht vind je deze dan ook leukquote:Op woensdag 29 april 2009 00:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik moest hier naar kijken van een collega van me
ik zal er naar kijken zo gauw ik thuis benquote:Op woensdag 29 april 2009 08:21 schreef Reintji het volgende:
[..]
Wellicht vind je deze dan ook leuk
Chris Rock on Tiger Woods
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga deze bestellen denk ik
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn it!
Niet lief!![]()
Wel een leuk shirt om zelf te hebben.... en dan niet eens kunnen lezen...
Tshirthell blijft tofquote:Op woensdag 29 april 2009 08:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil deze hebben
mja, ik zou ook graag willen dat ik er meer in zag dan wat rode en groene stipjes...quote:
Btw als je het plaatje selecteert, kan je het dan wel lezen?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
mja, ik zou ook graag willen dat ik er meer in zag dan wat rode en groene stipjes...
aaaaaaaaaaaanyway....tijd voor koffie
nee... nauwelijks beter..quote:Op woensdag 29 april 2009 09:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Btw als je het plaatje selecteert, kan je het dan wel lezen?
baas van de sc.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
nee... nauwelijks beter..![]()
Nou heb ik een mac, dus selecteren is een lichte waas erover... zal ook wel eens in Windows proberen.
Leuk experiment wel....
En als je het dan nog niet kan zien (wat zo zal zijn) zou je dan gaan huilen?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou heb ik een mac, dus selecteren is een lichte waas erover... zal ook wel eens in Windows proberen.
Leuk experiment wel....
Ja, ben je er dan voor me disjfa?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
En als je het dan nog niet kan zien (wat zo zal zijn) zou je dan gaan huilen?
jij was in je vorige leven zeker cliniclownquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
jij was in je vorige leven zeker cliniclown
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
jij was in je vorige leven zeker cliniclown
heb ik ook 1x gedaan op me werk, uurtje slapen. Daarna netjes verteld wat ik verder allemaal gedaan had, waren ze verbaasd dat ik zoveel gedaan had. Ik had natuurlijk niks over het slapen gezegdquote:Op woensdag 29 april 2009 10:15 schreef Tain het volgende:![]()
![]()
![]()
Mijn collega was 'vermist', net maar even wakker gemaakt omdat ie lag te pitten in de kelder
ik vind het effectief moeten zijn op de werkvloer zo`n mooi uitgangspunt.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
heb ik ook 1x gedaan op me werk, uurtje slapen. Daarna netjes verteld wat ik verder allemaal gedaan had, waren ze verbaasd dat ik zoveel gedaan had. Ik had natuurlijk niks over het slapen gezegd
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:03 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo, vandaag weer een lange dag jappen afknallen!
4 is ook master.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:28 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb 1 keer eerder cod2 gespeeld maar dat vond ik niet heel geweldig. Nu cod5 en hij is freakin awesome
Weet iemand hoeveel missies er zijn? Volgens mij heb ik hem bijna uit namelijk
Dat is tenminste te doen op jou leeftijd hequote:Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef disjfa het volgende:
Ik speel schietspelletjes altijd ongeveer 5 minuten en dan kom ik er weer achter dat oorlogje voeren echt moeilijk saai is.
loop shiet loop schiet. Dan start ik liever pong
Is hij ouder dan het gemiddelde hier?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is tenminste te doen op jou leeftijd he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is hij ouder dan het gemiddelde hier?
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef Reintji het volgende:
Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 is ook master.Ja, daar heb ik ook van genoten, vooral dat stuk op dat plein. Als ze met z'n allen gaan rushen en dan die muziek, ik kreeg daar echt kippenvel van. Volgens mij was dat stuk in Rusland, dan moet je dat dramatische stadje overnemen ( of was dat 2 ? )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter maak je een Poll.quote:
Let jij wel eens opquote:Op woensdag 29 april 2009 11:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is hij ouder dan het gemiddelde hier?
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef disjfa het volgende:
Ik speel schietspelletjes altijd ongeveer 5 minuten en dan kom ik er weer achter dat oorlogje voeren echt moeilijk saai is.
Daarom rocken we de pan uit met rockbandquote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdewe worden oud disje...
Sorry man. Wist niet dat het zo erg was.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Let jij wel eens opHet is enorm handig om te lezen wat andere zeggen. Dan zou je weten wat er aan de gang gaat. Dan reageer je bijv. niet raar als je een ps2 spel in je ps3 propt. Dan hoef je je niet elke keer af te vragen wat en waarom iemand iets zegt. Dan kan je meepraten met bepaalde zaken.
Het is echt alsof je een klein kind zijn eerste woordjes leert, die edje
Jij kan er niets aan doen dat je zo naief bent hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sorry man. Wist niet dat het zo erg was.
Wat maakt iets als Rock Band minder saai dan een schietspel eigenlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarom rocken we de pan uit met rockband
Tenminste niet de hele tijd op 5 dezelfde knopjes rammen als er een rondje op de juiste plek komt te staan
Het geeft je geen mogenlijkheid het niet te doen. De kleuren komen op je af of je dat nou wilt of niet. Bij een schietspel pak je gewoon de boot/auto/fiets en rij je naar huis om op je vriendin te springenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat maakt iets als Rock Band minder saai dan een schietspel eigenlijk
Hmmm klinkt als een LSD trip terwijl je M&M's aan het eten bentquote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
De kleuren komen op je af of je dat nou wilt of niet.
Het gebrek aan infinite spawnpoints en de aanwezigheid van o.a. Mtorhead, Nine Inch Nails, Metallica, Soundgarden, The Offspring en Wolfmother om mee te beginnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat maakt iets als Rock Band minder saai dan een schietspel eigenlijk
Mijn PC was redelijk kaduuk. Plus, het is lekker weer hierquote:
AQ is weg, voorgoed.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mijn PC was redelijk kaduuk. Plus, het is lekker weer hierDan zit ik sowieso weinig achter de computer. Of ervoor, het is maar hoe je het wilt bekijken. Heb ik nog iets gemist?
In de SC blijft hij dus weg.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:39 schreef Lyzio het volgende:
Ik vroeg me al af waar zijn meesterlijke topic bleef.
Waar is z'n topic dan.quote:
quote:So who's bringin the guns in this country? (Hmm?)
I couldn't sneak a plastic pellet gun through customs over in London
And last week, I seen a Schwarzaneggar movie
where he's shootin all sorts of these motherfuckers with a uzi
I sees three little kids, up in the front row,
screamin "Go," with their 17-year-old Uncle
quote:
Ik normaal ook, far cry 2 was ook freakin saai. Maar cod5, en dan vooral de missies in berlijn, heeft zo'n chille sfeer en het voelt echt als oorlog. En daarnaast knalt het lekker en vind ik het qua gameplay behoorlijk afwisselendquote:Op woensdag 29 april 2009 11:30 schreef disjfa het volgende:
Ik heb hem voor de 360. Speel het nooit meer maar wil het wel houden, je mag hem wel lenen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik normaal ook, far cry 2 was ook freakin saai. Maar cod5, en dan vooral de missies in berlijn, heeft zo'n chille sfeer en het voelt echt als oorlog. En daarnaast knalt het lekker en vind ik het qua gameplay behoorlijk afwisselend
Ik wil ook heel graag cod4 maar niemand biedt hem te ruil aan, en ik ben blut
quote:
Hij heeft dus een oorlog mee gemaakt, de 1e zal wel niet dus zal het wel de 2e zijn.quote:
Ik ben wel blij dat je in jouw ogen dus alleen tegen oorlog zijn als je er in een gezeten hebt. Dan moeten ze iedereen een keer verplichten oorlogje irl gevoerd te hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij heeft dus een oorlog mee gemaakt, de 1e zal wel niet dus zal het wel de 2e zijn.
Je bent dus best wel oud..
Theoretisch is dat een prachtige oplossingquote:Op woensdag 29 april 2009 13:39 schreef Tain het volgende:
Ik ben pacifist en iedereen die dat niet is zouden ze kapot moeten schieten
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:39 schreef Tain het volgende:
Ik ben pacifist en iedereen die dat niet is zouden ze kapot moeten schieten
Ik zal hem eerst zelf even proberen te bemachtigen maar thanksquote:Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de 360. Speel het nooit meer maar wil het wel houden, je mag hem wel lenen.
wrijf het er maar weer eens lekker inquote:
Nep ambtenaar!quote:
Klinkt ook wel te grappigquote:Op woensdag 29 april 2009 18:55 schreef Edwinuss het volgende:
FIFA09 10 tegen 10 online is gewoon geniaal.
Edit: Beta zie ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Klinkt ook wel te grappig
Ik ben ieder geval mijn Battlefield Heroes beta aan het installeren
Hij crashte net alweerquote:Op woensdag 29 april 2009 19:22 schreef RitseB het volgende:
Beta is best tof, ik pak het spel echt verdacht snel op
Met dubbel t dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Poit het volgende:
Electro:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Komop Edwinuss, niet zo happenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:47 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.watt-rotterdam.nl/
Kom op mensen, 2 woorden in google typen en je hebt het antwoord.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:55 schreef koei het volgende:
[..]
Komop Edwinuss, niet zo happen
En ik ga er nu ook vandoor! Fijne koninginnenach en dag allemaal en niet teveel drinken enzo want alles waar te voor staat is niet goed behalve tevreden!
Hoelaat ga jij morgen naar groningen?quote:
Werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:27 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoelaat ga jij morgen naar groningen?
Ik las het inderdaad, mindere shit.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef Tain het volgende:
en gouda
http://www.telegraaf.nl/b(...)meisjes__.html?p=1,1
Om 5uur treedt mn beste vriend op op de grote marktquote:
Wiequote:Op woensdag 29 april 2009 22:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Om 5uur treedt mn beste vriend op op de grote markt
Gewoon een vriend die in een band speelt, en ze staan als hoofdact op t grote podium op de grote markt. Fucking stoer manquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gewoon een vriend die in een band speelt, en ze staan als hoofdact op t grote podium op de grote markt. Fucking stoer man
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef Poit het volgende:
Ja die jah
Een of ander electro feestje.. Jullie weten wel:
Electro:Ik had de europese versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met vragen over europa
En edje gefeliciteerd met Man United![]()
Gelukkig ging de tv vanavond aan op me werk, toen ging me werksnelheid wel drastisch omlaagmaar ach moet kunnen lijkt me zo
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Spam, ik heb een topicreport gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:59 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
ja en?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:59 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Niet waarquote:Op donderdag 30 april 2009 00:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Spam, ik heb een topicreport gedaan.
Ja, over DGVF, whoever that may be.quote:
Ik ga het navragen.quote:
Ja hallo, jij gebruikte die afkorting, ik nietquote:Op donderdag 30 april 2009 00:30 schreef Tain het volgende:
BTW... waarom staat DGVF voor De Gefrustreerde Video Game Fan ? Moet het niet DGVGF zijn dan...
Hij gebruikt zelf die afkorting...quote:Op donderdag 30 april 2009 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja hallo, jij gebruikte die afkorting, ik niet
Cheaterquote:Op donderdag 30 april 2009 00:43 schreef Edwinuss het volgende:
Geniaal, heb bijna de hele dag 10 tegen 10 gedaan, waarom?
Omdat je dan met 1 speler kan spelen, Christiano Ronaldo is ECHT mijn unit, ik own zo met hem. Ik scoor goals vanaf de middenstip.
Natuurlijk wil iedereen met Ronaldo spelen, maar daar heb ik een truukje voor! Zodra ik een opstelling kan bepalen ( want ja, ik start m'n eigen sessie ) dan zet ik Ronaldo in de verdediging, want niemand kiest de verdediging.
Zodra de match begint zet je Ronaldo weer op z'n oorspronkelijke positie.
Net gewonnen met 14-9 in een match van 40 min
Heeft niks met cheaten te maken, is gewoon een manier om iedereen voor te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Cheater
Maar ja iedereen wil een bepaalde speler spelen...
Je moet niet zo happenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heeft niks met cheaten te maken, is gewoon een manier om iedereen voor te zijn.
Dankjequote:Op woensdag 29 april 2009 23:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En edje gefeliciteerd met Man United![]()
Jij bent de expertquote:Op donderdag 30 april 2009 01:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die rechter is GIANNA, dat kan NIET anders.
quote:Op donderdag 30 april 2009 01:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maakt niet uit, meer voor mij![]()
En voor jou.
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:30 schreef Tain het volgende:
BTW... waarom staat DGVF voor De Gefrustreerde Video Game Fan ? Moet het niet DGVGF zijn dan...
Ik zag het net staan je.. Sodemieter..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:44 schreef Tain het volgende:
detering
[UPD] Auto rijdt in op Koninginnedag-optocht
echt bizar...quote:#apeldoorn Dit was GEEN ONGELUK, hij gaf extra gas, ging wel honderd, mensen vlogen door de lucht... VERSCHRIKKELIJK
Die beelden op de site zijn ook niet mals..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef Tain het volgende:
http://twitter.com/mennodijk/status/1657809556
[..]
echt bizar...
quote:
Waaronder dat meisje volgens mij op die foto hierboven...quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet even een manier vinden om een hele bulk in 1 keer up te loaden. heb me toch een paar geniale gezien
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:40 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
had je al een tijd geleden gepost, maar blijft goed
Je onderschrift trouwens!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |