Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ola, welke muziek zit er onder het Net 5 promo filmpje van Charmed?
quote:Thanks. Ik twijfel of het ook daadwerkelijk een tv-theme is. Het kwam op mij alleen als zodanig over, lijkt wel wat op dat van Flying Doctors of MacGyver, beetje droevig/mysterieus. Maar wellicht is het gewoon een bestaand house-nummer. Ik vond het namelijk opvallend dat het in twee afzonderlijke clubs gedraaid werd. Moet dus wel (in ieder geval in Zweden) redelijk bekend zijn. Qua sfeer lijkt het ook een beetje op het instrumentale gedeelte van Guru Josh Project - Infinity, alleen andere melodie.
De eerste 3 seconden van dit nummer lijken er exact op. Besef nu dat het iig iets met saxofoon was. Vandaar dat ik het ook als Infinity vond klinken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef BrandX het volgende:
hmm, even een paar opties droppen, misschien helpt jou en mij dat verder
Ik weet niet of je deze bedoeld maar werd wel gebruikt als promo voor Ugly Bettty net 5quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:36 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben er een beetje laat mee, maar misschien weet iemand het.
Weet iemand het nummer dat Net5 gebruikte voor de promo van Ugly Betty (in maart volgens mij).
Nee helaas, dat is hem niet. Toch bedanktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze bedoeld maar werd wel gebruikt als promo voor Ugly Bettty net 5
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:39 schreef Teucer het volgende:
De eerste 3 seconden van dit nummer lijken er exact op. Besef nu dat het iig iets met saxofoon was. Vandaar dat ik het ook als Infinity vond klinken.
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:00 schreef Krln het volgende:
hoe heet het liedje dat je nu wel vaker begint te horen dat als volgt gaat:
ongeveer dan: as long as we are fine, the world has got no end.. of iets dergelijk.
het is een mannestem, hij wordt minimaal begeleid door een soort drum, het is een erg aards aandoenend nummer, een mooi liedje, beetje moby achtig (beetje dan) , je hoort t ook bij achtergrond van een rtl5 programma promofilmpje waar ik de naam ook van kwijt ben.. argh!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:18 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een happy hardcore nummer met de tekst:
don't know we can do this, don't know we can do this, we always do it
Het zou DJ Paul kunnen zijn..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:36 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben er een beetje laat mee, maar misschien weet iemand het.
Weet iemand het nummer dat Net5 gebruikte voor de promo van Ugly Betty (in maart volgens mij).
Zit er helaas niet tussen.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:36 schreef J.P.. het volgende:
Ik zoek een nummer dat te zien was bij de act van de Psyonics in Hollands Got Talent........
Het nummer is volgens mij superbekend, ken de titel niet......
Over het nummer:
continu hoor je 2 kort op elkaar volgende knallen boom boom, boom boom enz.
Hoop dat iemand me kan helpen:D
Jerry Lee Lewis - Somewhere Over The Rainbow.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef porsche1 het volgende:
Ik zoek zo'n liedje van TV, van zo'n reclame van het merk/bedrijf menzis. Op het einde hoor je "Over the rainbow" Iemand een idee?In die reclame zie je zo'n gozer met een rood jasje die het niet meer ziet zitten en daarom heeft ie zich ziek gemeld.
Owja en je hoort onder de reclame gitaar gepingel.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef porsche1 het volgende:
Ik zoek zo'n liedje van TV, van zo'n reclame van het merk/bedrijf menzis. Op het einde hoor je "Over the rainbow" Iemand een idee?In die reclame zie je zo'n gozer met een rood jasje die het niet meer ziet zitten en daarom heeft ie zich ziek gemeld.
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:59 schreef porsche1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |