Nee, dat is 'm ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:57 schreef Prixie het volgende:
[..]
Zoek gewoon nog ff verder dees dan ?
U2 - Numbquote:Op donderdag 30 april 2009 00:25 schreef Ed_Zeppelin het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zoek een nummer waarvan ik me vooral de clip herinner. De zanger zit op een stoel met een muts op zijn hoofd. Allerlei dames wandelen om hem heen, aaien hem over zijn gezicht enzo. Hij zegt de tekst van het nummer meer op dan dat hij het zingt en gaat telkens ongeveer als volgt: "don't ... don't ..."
Wie herkent dit? Alvast onwijs bedankt!
Jaa!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik zoek een electro-nummer met de tekst: 'We're custom made...' en 'Kick out the jams, motherfucker'. Het is niet van MC5, en de zanger lijkt qua stem erg op LCD Soundsystem.
Danku!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:19 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Jaa!
Dat is MUNK - Kick out the chairs! (Is idd James Murphy van LCD soundsystem)
Er is ook de WhomadeWho remix trouwens, die is sneller en imo vetter dan origineel
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:55 schreef Freaky-FOK het volgende:
Hallo,
Ik zoek het nummer en artiest van een dancenummer. ik kan alleen de clip beschrijven.
De danceclip gaat over twee jochies van ong. 13 jaar die dames op auditie laten komen. je ziet steeds dames dansen en de twee jochies zitten op van die hoge director-stoelen.
het is een bekend nummer ! ik dacht dat het nummer tussen 2002 en 2005 is uitgebracht.
ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:52 schreef HostPorror het volgende:
HALP!
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen de clip ken en een heel klein beetje de muziek. Het was zo'n 1/1.5 maand geleden op TMF, bij TMF rockt. Het is een soort japanse rock/r&b. Het gezang hoor je heel zacht, en de clip is volgens mij dat je een japanner door een gang ziet lopen en tussendoor er andere dingen in beeld komen. De naam van het liedje is ook japans/chinees oid. Wie weet welk nummer dit is?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:47 schreef SLP_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat ik in Berlijn in een Nike-Store hoordeHet leek echt veel op The Script qua muziek én qua zangstem, maar ik heb van al hun nummers de teksten doorgespit, maar ik herkende niets. Het stomme is dat ik ook maar twee woorden ken, en ik weet niet eens of ik dat wel goed heb verstaan: destination suicide.. Maar als ik dat google kan ik niets vinden. Het gaat volgens mij gewoon over een jongen die een meisje wilt behoeden om zelfmoord te plegen.. Weet iemand alsjeblieft welk nummer ik bedoel?
Het is lastig zo, ik weet het..
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:58 schreef Sjtommiej het volgende:
Gisteren draaide Roog tijdens koninginnedag op het stadhuisplein in Eindhoven het volgende nummer wat ik gefilmd heb, iemand een suggestie voor titel en artiest van het origineel?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:46 schreef Dragonetti het volgende:
Ik zoek een nummer gezongen door een vrouw waarin in het volgende in het refrein terugkomt:
"everything comes to an end" => edit: (of iets wat er heel erg op lijkt)
Het is een beetje een rap / r&b achtig nummer...
Ik heb gezocht op lyrics en op google video, ik zal er hoogstwaarschijnlijk overheen hebben gekeken...
wow...thanks voor je snelle reactie, maar helaas bedoel ik die nummer niet.quote:
niet zulk best geluid, het klinkt als maar dat zal het wel niet zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:40 schreef Ballistic het volgende:
http://www.speedyshare.com/730725776.html
Even een klein fragmentje van een nummer dat ik hoorde. Wie helpt me aan de naam? Ben benieuwd
heb je een indicatie van hoe oud het nummer ong. is?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:46 schreef Dragonetti het volgende:
Ik zoek een nummer gezongen door een vrouw waarin in het volgende in het refrein terugkomt:
"everything comes to an end" => edit: (of iets wat er heel erg op lijkt)
Het is een beetje een rap / r&b achtig nummer...
Ik heb gezocht op lyrics en op google video, ik zal er hoogstwaarschijnlijk overheen hebben gekeken...
Klinkt als:quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:40 schreef Ballistic het volgende:
http://www.speedyshare.com/730725776.html
Even een klein fragmentje van een nummer dat ik hoorde. Wie helpt me aan de naam? Ben benieuwd
Jup dat is emquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Was het topic al kwijt.
[..]
Klinkt als:
Door de crappy sample kan ik je niet vertellen welke versie precies.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Was het topic al kwijt.
[..]
Klinkt als:
Door de crappy sample kan ik je niet vertellen welke versie precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |