Wat is het verschil?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Niet verwarren met Marusha's Over The Rainbow!
Geen dankquote:
Misschien deze?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef Kingside het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomers nummer waarin het refrein steeds "hmm nana hmm nana heja heja" wordt gezongen door een man. Het refrein heeft wat weg van het refrein van het volgende nummer, maar dat is het niet. Wie kan me helpen!
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:27 schreef Fosfolipide het volgende:
Heyhoi ik zoek het techno nummer wat ze draaien in de amsterdam arena als ajax speelt, iemand? erg relaxed nummertje namelijk
Nope, helaas niet. De vocals zijn gewoon bijna precies hetzelfde als bij dat andere liedje.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:51 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. De vocals zijn gewoon bijna precies hetzelfde als bij dat andere liedje.
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:16 schreef Kingside het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomers nummer waarin het refrein steeds "hmm nana hmm nana heja heja" wordt gezongen door een man. Het refrein heeft wat weg van het refrein van het volgende nummer, maar dat is het niet. Wie kan me helpen!
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:36 schreef amaranta het volgende:
Iemand die mij nog kan helpen??
Zie mijn eerdere post.
Anders doe je even moeite en quote je je oude post.quote:
Het wás Miss Montreal - Rose, hier te beluisteren..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 05:37 schreef OuiOui het volgende:
Gisteren werd er om ongeveer 0900 een nummer gezongen op, volgens mij, 3FM. Het leek op Miss Montreal, maar doordat ik al te laat was op mijn werk heb ik het niet af kunnen horen.
Lyrics waren: "It's time to go away to a place where we can stay" en de zin "Just open that door" zijn me bijgebleven.
Iemand enig idee? Het werd op de radio live gezongen volgens mij. Het was een vrouwenstem en erg ballad-achtig.
Ik weet precies welke je bedoelt, ik kan het zo horen, alleen weet ik ook niet hoe die heetquote:Op maandag 11 mei 2009 17:03 schreef Kingside het volgende:
[..]
Nee die is het ook niet, dat is hetzelfde liedje als wat ik gaf wat er op leek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |