quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:38 schreef Ms_Furious het volgende:
Aantal jaar geleden (na 2001 denk ik) was er een nummer wat ik toen echt geweldig vond, maar ik kan het nergens meer terugvinden.
In de clip komt er een man (als ik me goed herinner een donkere man in pak) aan die zet zijn boombox aan legt een kleedje neer en gaat op dat kleedje dansen. Gevolg is dat er omstanders naar hem gaan kijken en hun reacties zie je dan als ondertitels. Er wordt dan gezegd dat het een ritueel is dat die dansende man elk jaar op de dezelfde dag doet voor "haar".
Als er iemand is die iets herkend in de omschrijving van deze clip, dan hoor ik het heel graag.
ik zie nu dat de zoeker de lapo had en mijn antwoord al had gevondenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, Donroyco, ik denk dat het deze is
briljant nummer, heb hem ook heel lang gezocht voor ik hem vond.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
JAAAA!!!Dat is 'm, hij is nog beter dan ik me kan herinneren!!! Thank you!
![]()
Zo en nu weer even rustig worden, dacht dat dit zo'n nummer was dat een goede herinnering zou blijven.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dago, doet es niet dingen doen in dit topic waar dit topic niet voor bedoelt is? Je bent al eens gewaarschuwd voor het te vele off topic hierzo
Dan zijn wij je allen zeer erkentelijk
je file is maar 146kbquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:51 schreef MichielPH het volgende:
Deze! Heb zelf het idee dat het van de jaren '60 is. Elvis misschien, of van bepaalde broers?
Ik kan het wel afspelen, maar herken het nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
je file is maar 146kbmijn winamp wil het iig niet afspelen omdat het te klein is.
doe es oversturen over MSN, misschien dat 'ie het dan wel doet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kan het wel afspelen, maar herken het niet
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef djowi het volgende:
Hai,
ik heb reeds de zoekfunctie gebruikt, maar ben mijn verzoek niet tegengekomen, dus daarom even via dit topic.
Ik zoek het spaanstalige nummer amsterdam amsterdam.
Wie is de zanger/groep van het spaanstalige nummer?
Het gaat hier om een feestnummer en geen serieus nummer.
Gaarne reacties over amsterdam achterwege laten. Aangezien ik niets met voetbal heb, hoop ik op jullie begrip.
groet
dennis
eh wat bedoel je met feestnummer.. House? en het is echt spaanstalig? heb je niet wat meer tekst ofzo. Recent..ouder?quote:[
Ik zoek het spaanstalige nummer amsterdam amsterdam.
Wie is de zanger/groep van het spaanstalige nummer?
Het gaat hier om een feestnummer en geen serieus nummer.
Vraag me niet waarom, maar ik moest hier aan denken:quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:00 schreef Desunoto het volgende:
Geweldig nummer, heel erg catchy, alleen de melodie en sound doen me héééél erg denken aan iets wat ik eerder gehoord heb. Maar ik kan echt nergens op komen. Nergens staat er dat het een cover is en de youtube comments zeggen ook niets. Maar toch heb ik sterk het gevoel de tune eerder gehoord te hebben.
Help?
Ik moest hieraan denken:quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar ik moest hier aan denken:
En ook deze schoot even door mijn hoofd:quote:
Heb je wat meer informatie over het liedje misschien? Wat voor een soort muziek is het? Gezongen door een man of vrouw?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:23 schreef Chrisende het volgende:
Hey ik zoek al ongeveer 5 jaar een lied en ik herrinner alleen de clip en wat tekst, maar als ik de tekst google dan krijg ik een ander liedje
De clip zag er zo uit:
- Het ging over een dakloos/zwerver meisje
- Ze was kaal, ziek
- Ze leefde op het station, je ziet haar achterin een metro
- Op het einde zie je haar flauw/dood vallen achterin de metro bij iemand op schoot
- De clip moet ergens midden/eind jaren 90 zijn
De tekst zou zo kunnen gaan, maar ik kan mij ook vergissen:
Do you know where you going to, do you the things you're hoping for? (niet het liedje van Daina Ross!
)
Ik moet dit lied echt vinden!
HELP!
Volgens mij door een groep, maar zeker door een vrouw..quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je wat meer informatie over het liedje misschien? Wat voor een soort muziek is het? Gezongen door een man of vrouw?
En wat voor een soort muziek is het? Waar is het mee te vergelijken?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:02 schreef Chrisende het volgende:
[..]
Volgens mij door een groep, maar zeker door een vrouw..
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En wat voor een soort muziek is het? Waar is het mee te vergelijken?
Was het ook niet de cover van dat Diana Ross nummer door 2 Brothers on the 4th floor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:23 schreef Chrisende het volgende:
Hey ik zoek al ongeveer 5 jaar een lied en ik herrinner alleen de clip en wat tekst, maar als ik de tekst google dan krijg ik een ander liedje
De clip zag er zo uit:
- Het ging over een dakloos/zwerver meisje
- Ze was kaal, ziek
- Ze leefde op het station, je ziet haar achterin een metro
- Op het einde zie je haar flauw/dood vallen achterin de metro bij iemand op schoot
- De clip moet ergens midden/eind jaren 90 zijn
De tekst zou zo kunnen gaan, maar ik kan mij ook vergissen:
Do you know where you going to, do you the things you're hoping for? (niet het liedje van Daina Ross!
)
Ik moet dit lied echt vinden!
HELP!
Wilde gok:quote:Op woensdag 29 april 2009 00:10 schreef Chrisende het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten..misschien een mengeling van Nothing Compers 2You OConner en Gangster Paridise..Zat volgens mij wel een donkere rapper in en een blanke vrouw die dan de zielige stukjes zong
Maar ik weet niet zeker, het is zo lang geleden:N
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |