Dus je moet geil zijn om iemand hoer te noemenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Pollock het volgende:
Ben jij geil dat je haar hoer moet noemen?
Ik snap 'em niet.quote:
Dat is niet wat insunueer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus je moet geil zijn om iemand hoer te noemen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef zovty het volgende:
Hahahahaha, mensen die denken dat de parkeerplaats voor de deur van hen is. De straat is van ons allemaal. Als ik voor je deur wil parkeren doe ik dat gewoon. Sterker nog... waar woon je??
Ik denk dat dat wijf liever mijn 147 ziet dan die Fox. Dat is hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:45 schreef Hardrebel het volgende:Mensen die perse de auto voor het raam willen hebben staan
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
wat zei ze toen je haar erop aansprak?
Heb ik weleens gedaan, dan is het weer 2 weken goed. Er is plek zat hier.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
wat zei ze toen je haar erop aansprak?
Eigen auto voor eigen deur, eigen volk eerst!! IKKE IKKE IKKE en de rest kan een ademhalingsstoornis krijgen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef FoXje het volgende:
[..]
Als je ooit van de basisschool afkomt wil jij ook je eigen auto voor de deur
Die hoer ook, maar dan moet ze inparkeren en dat kan ze niet
nog maar een keer doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:47 schreef FoXje het volgende:
[..]
Heb ik weleens gedaan, dan is het weer 2 weken goed. Er is plek zat hier.
Moderators die slap lullenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:53 schreef Bob-B het volgende:
Hihi bitchen over een vw terwijl je alfa rijdtEen T1 die nooit onderhouden is roest nog minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |