Wat moet ik in Utrecht doen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hallo, Utrecht is een grote-mensenstad hoor, daar liggen geen losse stenen op straat.
Jammergenoeg.
Noua ervaring enzo.... dan ben ik veels te veel bezig met jouw zeiknat waven dat ik waarschijnlijk de camera niet ziequote:
Sorry hoor, maar dan rij je toch frontaal tegen hem aan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat het een Fok!ker was die zijn kans schoon zag.
Tering, dat is Paultje, en die staat net naast een plas. Die ga ik naaien.
Hetzelfde als wat je in Urk doet, maar dan groterquote:
Mjah, sta je voor de rechtbank, lijkt me ook niet de bedoeling..quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef TheSorrow het volgende:
Sorry hoor, maar dan rij je toch frontaal tegen hem aan?
nee, met een gangetje van 50 erlangs rijden en portier even snel open doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan rij je toch frontaal tegen hem aan?
Wonen en hangen meer doe ik er nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat je in Urk doet, maar dan groter
Aftrekken voor de kerkingang in een poging tot het proberen te onderscheiden van het gristelijk volk? om te rebellen ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat je in Urk doet, maar dan groter
Dan gaat het feest niet doorquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef jagga het volgende:
[..]
Noua ervaring enzo.... dan ben ik veels te veel bezig met jouw zeiknat waven dat ik waarschijnlijk de camera niet zie
Slecht mensch!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef jagga het volgende:
nee, met een gangetje van 50 erlangs rijden en portier even snel open doen![]()
en doorrijden natuurlijk
oh jawel hoor...ik zei toch net dat ik die boete dan wel voor lief neem?quote:
Urk! Je ziet me wel hangen met mijn homeboysquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef jagga het volgende:
[..]
oh jawel hoor...ik zei toch net dat ik die boete dan wel voor lief neem?![]()
adres alstublieft
hoeveel homeboys verwacht je dat ik in 1 keer langsrijden kan raken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Urk! Je ziet me wel hangen met mijn homeboys
Liefquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Slecht mensch!
Als je dat bij Sunchaser flikt, okay. Maar bij Paultje..
stuk of 5 kom je wel aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:42 schreef jagga het volgende:
[..]
hoeveel homeboys verwacht je dat ik in 1 keer langsrijden kan raken?
Ho ho, Sunchaser mag in 1 keer dood, jou gaan we martelen.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ho ho, Sunchaser mag in 1 keer dood, jou gaan we martelen.
ik las een natte paalquote:
doe daar nou niet zo kinderachtig over, het gaat over een heuze internet-polling hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef Paul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |