abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68468547
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:14 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Maaaaaaaaaaaar wel goed dat hij het toch vertelt.
Ja! Maar hij kan het ook verdraaien en zeggen dat het gister is gebeurd.
pi_68468570
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk misschien nog wel meer aan de vriendin van ts, dan jullie met je goedbedoelde egotripperij. vertellen is alleen maar omdat je jezelf zo kut voelt. egoïsten.

Ik weet niet, ik heb liever dat mijn vriend eerlijk is dat ie met een ander gezoend heeft zodat ie zijn boeltje kan pakken, dan dat ik niet weet dat hij vreemd is gegaan en hij het misschien nog wel vaker doet.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:18:40 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468590
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik heb liever dat mijn vriend eerlijk is dat ie met een ander gezoend heeft zodat ie zijn boeltje kan pakken, dan dat ik niet weet dat hij vreemd is gegaan en hij het misschien nog wel vaker doet.
vreemdgaan? zoenen? ik vraag me af of je echt zo stoer bent als het gebeurd. ik hoef het niet te weten als mijn vriendin in een dronken bui een andere man heeft gezoend.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68468614
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vreemdgaan? zoenen? ik vraag me af of je echt zo stoer bent als het gebeurd.
Ik ben niet stoer. Ik houd gewoonweg niet van liegen/dingen achterhouden. Zelfs als het mij raakt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:20:52 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468668
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:19 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik ben niet stoer. Ik houd gewoonweg niet van liegen/dingen achterhouden. Zelfs als het mij raakt.
ja tuurlijk. dit stelt toch allemaal geen ruk voor!

hij gaat zijn vriendin meer pijn doen dan zijn ego goedpraten.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:21:55 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68468702
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:05 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Je vraagt hier om advies, dat krijg je. Ga dan niet verdomme zeiken dat 'wij niet weten wat jij voelt'. Ten eerste weet jij niet of wij dat niet weten, ten tweede is het terecht dat je gebasht wordt en ten derde is er al honderd keer gezegd dat je het moet vertellen en kunnen wij er niets aan doen dat jij een slappe zak bent die geen verantwoordelijkheden durft te nemen naar je chick toe.
Dat somt alles op wat ik eerst wilde gaan zeggen.

Een beetje man vertelt het haar gewoon, en zoals eerder gezegd, niet het excuus dronken gebruiken .
pi_68468725
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Flikker op ik ben gewoon niet zo
Fout , zo ben je blijkbaar wel.
pi_68468732
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar met een ander zoenen tijdens een relatie stelt voor jou misschien geen reet voor, maar voor mij wel.
pi_68468778
Ik vind liegen echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger dan vreemdgaan in een dronken bui. Als je liegt weet je zeker dat je niet te vertrouwen bent, eenmalig zoenen als je dronken bent en het dan afkappen zou ik nog wel kunnen vergeven (denk ik). Als je blijft liegen doe je dat met je volle verstand, met teveel alcohol in je bloed zijn je remmingen wel lager (ja het blijft eigen schuld en eigen verantwoordelijkheid, maar je snapt mijn punt hopelijk).
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:24:50 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468793
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat somt alles op wat ik eerst wilde gaan zeggen.

Een beetje man vertelt het haar gewoon, en zoals eerder gezegd, niet het excuus dronken gebruiken .
wat ben jij voor persoon. alcohol is een goede reden. en een beetje man denkt aan zijn vriendin en vertelt het haar juist niet. het heeft geen zak met eerlijkheid te maken, maar alles met je daden niet aankunnen en dan daarna als een laffe hond je vriendin onzeker maken, je relatie op het spel zetten door een beetje de waarheid die je niet kan handelen delen met een ander zodat je smart niet zo groot is,.

een echte man! ga toch weg.
pi_68468809
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

jullie hebben gelijk Ik vertel het haar vanavond
Kijk! Nu ben je een echte man en hier heb ik respect voor. Gewoon eerlijk zijn tegenover haar en jezelf.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:25:36 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468823
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind liegen echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger dan vreemdgaan in een dronken bui. Als je liegt weet je zeker dat je niet te vertrouwen bent, eenmalig zoenen als je dronken bent en het dan afkappen zou ik nog wel kunnen vergeven (denk ik). Als je blijft liegen doe je dat met je volle verstand, met teveel alcohol in je bloed zijn je remmingen wel lager (ja het blijft eigen schuld en eigen verantwoordelijkheid, maar je snapt mijn punt hopelijk).
wat nou liegen? hoe kan je over iets liegen als ze het niet eens weet?
pi_68468840
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik zou haar inderdaad veel pijn doen door deze 'slip van de tong' waar overigens niks meer uit voortvloeide en welke ook niks meer betekende. Ik denk dat ik er wel over heen kom zonder het haar te vertellen. Als zij vreemd zou gaan hoef ik het ook niet te weten idd. Sommige mensen hier zitten volgens mij gewoon te smullen van dat ik in de shit zit. Denk dat dat nog gemener en achterbakser is dan dat ik mij 'bewust' ben van mijn fout.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:26:25 #114
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68468847
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk misschien nog wel meer aan de vriendin van ts, dan jullie met je goedbedoelde egotripperij. vertellen is alleen maar omdat je jezelf zo kut voelt. egoïsten.
Ik zou het toch echt liever weten als m'n vriend met een ander had gezoend. Weet je tenminste waar je aan toe bent, dan het bv van een ander te moeten horen. Dit soort dingen komen altijd uit.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:26:26 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468849
ts, ik weet dat je toch naar die halfbakken mannen en onzekere vrouwen luistert. maar ik voorspel je dat het een heel domme fout is om het je vriendin te gaan vertellen. het middel is erger dan de kwaal.
pi_68468858
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat ben jij voor persoon. alcohol is een goede reden. en een beetje man denkt aan zijn vriendin en vertelt het haar juist niet. het heeft geen zak met eerlijkheid te maken, maar alles met je daden niet aankunnen en dan daarna als een laffe hond je vriendin onzeker maken, je relatie op het spel zetten door een beetje de waarheid die je niet kan handelen delen met een ander zodat je smart niet zo groot is,.

Jij bent iemand die je vriendin voor blijft liegen, jezelf voorliegt met het idee 'zo is het beter voor haar' en zo je schuldgevoel wegwuift? Een beetje vent laat aan zijn vriendin de keus of zij met iemand verder wil die vreemd is gegaan, in plaats van haar niet je ware aard te tonen.
pi_68468861
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Zo, wat ben jij een pauper zeg; hoe je reageert in dit topic. Ik hoop echt voor je dat jij geen vriendin hebt, want die verdient vele malen beter dan jouw gezwets.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:28:02 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468903
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zou het toch echt liever weten als m'n vriend met een ander had gezoend. Weet je tenminste waar je aan toe bent, dan het bv van een ander te moeten horen. Dit soort dingen komen altijd uit.
nog zo'n pertinente onzin. ik ben in mijn leven heel erg vaak vreemd gegaan, soms ook een open relatie, maar dat wil niet elke vrouw, en ze zijn er nog nooit achtergekomen. echt onzin dat je dit zegt, je weet niet waar je het over hebt.
pi_68468915
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Ik zou haar inderdaad veel pijn doen door deze 'slip van de tong' waar overigens niks meer uit voortvloeide en welke ook niks meer betekende. Ik denk dat ik er wel over heen kom zonder het haar te vertellen. Als zij vreemd zou gaan hoef ik het ook niet te weten idd. Sommige mensen hier zitten volgens mij gewoon te smullen van dat ik in de shit zit. Denk dat dat nog gemener en achterbakser is dan dat ik mij 'bewust' ben van mijn fout.
Zoals ik al vroeg, in wat voor grot leef jij? Ik heb een vriendin kapot zien gaan omdat ze een vriend had die meerdere malen vreemdging, denk je echt dat ik nou zit te smullen, omdat jij net zo'n lul bent als hij?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:28:26 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468916
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Zo, wat ben jij een pauper zeg; hoe je reageert in dit topic. Ik hoop echt voor je dat jij geen vriendin hebt, want die verdient vele malen beter dan jouw gezwets.
ik heb een vriendin. veel gehad ook.
pi_68468927
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef max_payne4 het volgende:

[..]

Geloof me, we hebben het beste met jou en je vriendin voor. Zoals hier eerder al gezegd is, je hele relatie is een leugen als je dit al verzwijgt en consequent blijft/gaat liegen.
quote:
Ik denk dat ik er wel over heen kom zonder het haar te vertellen.
pi_68468933
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nog zo'n pertinente onzin. ik ben in mijn leven heel erg vaak vreemd gegaan, soms ook een open relatie, maar dat wil niet elke vrouw, en ze zijn er nog nooit achtergekomen. echt onzin dat je dit zegt, je weet niet waar je het over hebt.
En er ook nog trots op zijn.
pi_68468951
quote:

[..]

Omdat je in geen één "relatie" eerlijk was en het daardoor niet lang uithield? Geen wonder.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:29:27 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68468955
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Zoals ik al vroeg, in wat voor grot leef jij? Ik heb een vriendin kapot zien gaan omdat ze een vriend had die meerdere malen vreemdging, denk je echt dat ik nou zit te smullen, omdat jij net zo'n lul bent als hij?
je vergelijkt ts, die duidelijk niks van vreemdgaan moet hebben, met een man die constant vreemdgaat?
pi_68468960
quote:

[..]

Ik hoop dat ze snel inziet dat ze beter verdient dan zo'n respectloze teringlijer als jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')