Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Komt door het pak
We moeten vanmiddag naar een prinsessenfeest![]()
Niemand?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
Lianne heeft hele droge en vooral rode schaamlipjes bij het begin van haar billetjes is het ook wat rood en droog (dus net onder de schaamlippen).. iemand een idee hoe dat ontstaan is? En nog belangrijker, hoe ze er vanaf komt?
Smeer je licht in of heel dik. Als je het te licht in smeert heeft het indd amper tot geen effect, gewoon lekker dik in smeren. Cynthia heeft dit ook gehadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sudocreme heeft geen effect helaas. De huisarts is op vakantie deze week, maar is het maandag nog zo dan ga ik zeker bellen!
Ik zou zeggen, probeer het want je weet maar nooit. Bij Cynthia was het na 2 dagen helemaal over. Gister rood kontje enzo vandaag al bijna niks meer van te zien. En ook de natte luier op tijd in de gaten houden, al is het nat gewoon lekker weer verschonen en nieuwe sudo erop smerenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ow? Ze zeggen toch altijd dat heel dik insmeren geen effect meer heeft?
Hoelang duurde het voor het over was bij Cynthia?
Kan het iig proberen want ik was te laat voor de apotheek.Voor Merel en voor jou Fuente
Edit: Bla_Bla_Bla hou het maar goed in de gaten! Arm ding![]()
Ja, maandag gaan we sowieso bellen voor een afspraak. Ik hoop dat we er dezelfde week nog terecht kunnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef mrien het volgende:
Arme Merel
Ga je binnenkort weer naar de ostheopaat toe?
dik insmeren mag niet, dit omdat er geen lucht bij kan komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Smeer je licht in of heel dik. Als je het te licht in smeert heeft het indd amper tot geen effect, gewoon lekker dik in smeren. Cynthia heeft dit ook gehad
Veel plezier op je weekje weg!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Arme Dana, flinke koorts, gelukkig alweer wat gezakt!
Merel ook weer huilen huilen huilen![]()
Ga je maandag de dokter weer bellen?
Marie hoe bevalt jullie nieuwe auto?? En wie weet slaapt Maarten wel gewoon door tot de volgende ochtend.
Dan nog even als laatste: Lieve mensjes met lieve beebjes, wij gaan morgen voor een weekje weg dus ik zal (helaas) moeten afkicken van fok *ril*
Tot volgende week!!!
Echt koorts niet, maar verhoging wel. Maar hij had ook nog wat ontstoken oogjes, dus ik denk dat het elkaa wat versterkt heeftquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
kunnen kindjes koorts krijgen van doorkomende tandjes?
hate to say i told you sooooooooooquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
Och DanaZo sneu!
Hier de oorzaak van de koorts en het 'ik huil, want alles is huilen!' gedrag. 2 kleine witte schemerende puntjes onderin zijn mond. Bijna door. Gore luiers en gelukkig detinox in huis. Maar daar heeft hij dan wel goed last vanHij heeft 39,2 gehad en verder mankeert hem echt niet zoveel.
ahwquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
Ondertandjes, 2 tegelijk. De draculander tanden zijn nog steeds enorme bobbels, maar willen nog niet doorkomen voorlopig!
Nee. Toen ik me inschreef kreeg ik vrijwel meteen een mail dat ik mee mocht doen. Maar heb vervolgens niets meer gehoord.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:12 schreef DJMO het volgende:
heb je wel dat mailtje gekregen dat de pakketjes op de bus gingen fuente? is donderdag verstuurd, gisteren zijn de enveloppen verstuurd. heb je al post gehad?? zou wel lullig zijn als ze zeggen dat je mee mag doen, en je dan niets sturen
als jr. m niet leuk had gevonden had ik er zelf mee gaan knuffelen snachtsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:39 schreef Dakota het volgende:
ik vind m ook leuk! ik haat alleen velours..kippenvel bij dat labeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |