abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68558314
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef Estrys het volgende:

[..]

Komt door het pak
We moeten vanmiddag naar een prinsessenfeest
Veel plezier!
pi_68558782
aahw wat een leuke foto Seb!

Ik heb net Dana opgehaald van het KDV, die belde dat ze 39.2 koorts had en alleen maar huilde...arm ding
Gelukkig lijkt ze nu wel redelijk vrolijk, en zit ze lekker op een stukje komkommer te kauwen. Dus thuis lijkt ze zich in elk geval beter te voelen, straks nog maar eens temperaturen.

Even ter controle, wanneer moet ik de huisarts ook al weer bellen? Zolang ze niet suf is en gewoon drinkt is het oke toch?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:39:57 #153
105850 Fuente
mamamuts
pi_68560199
Bla, zolang ze niet suf is en goed drinkt is het goed inderdaad. Maar als je het zelf niet vertrouwt, altijd bellen. Beterschap voor Dana
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68560758
Dankje.
Ze ligt nu lekker in bedje, hoop dat de koorts straks in elk geval weg is, was nu gelukkig al wel gezakt naar 38.8
pi_68560849
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:33 schreef Zweefvliegje het volgende:
Lianne heeft hele droge en vooral rode schaamlipjes bij het begin van haar billetjes is het ook wat rood en droog (dus net onder de schaamlippen).. iemand een idee hoe dat ontstaan is? En nog belangrijker, hoe ze er vanaf komt?
Niemand?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:09:48 #156
105850 Fuente
mamamuts
pi_68561009
Ik zou het niet weten Zweefvliegje. Zou het geen schimmelinfectie kunnen zijn? Ik zou het laten nakijken bij de huisarts. Gaat het niet weg als je er sudo opsmeert?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68561653
Sudocreme heeft geen effect helaas. De huisarts is op vakantie deze week, maar is het maandag nog zo dan ga ik zeker bellen!
pi_68561982
ik heb een idee. Lipikar. uit de lijn van Laroche-posay
http://www.laroche-posay.nl/lipikar.asp
Dat kan je kopen bij een apotheek. en daar hebben ze creme van maar ook baddruppels.
Dat is voor kindjes met eczeem o.a, maar werkt als een tierelier.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 mei 2009 @ 16:39:38 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68562036
beterschap voor dana

jr. heeft een antibioticakuur gehad, zijn longen waren niet helemaal schoon, hij zag er verder goed uit, geen koorts, iets viezigheid in zijn oortje. maar vanwege zijn longen dus een abkuur. ik heb hetzelfde, plus een geirriteerde keel, maar ik mag het doen met max 8 paracetamol per dag oja, minder melk drinken was normaal volgens de ha omdat hij nu bijvoeding krijgt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68562124
Ahh, dankjewel voor je tip!
Als het lukt haal ik het vandaag nog en anders morgen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:23:34 #161
105850 Fuente
mamamuts
pi_68563465
Het is hier nog steeds 3 keer bagger helaas. Veel huilen, nog meer huilen, en huilen. De luieruitslag gaat wel weg gelukkig, maar ze heeft nog steeds echt erge krampjes.
Sara
Merel
Ukje
pi_68563842
Arme Merel
Ga je binnenkort weer naar de ostheopaat toe?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:25:57 #163
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_68565247
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sudocreme heeft geen effect helaas. De huisarts is op vakantie deze week, maar is het maandag nog zo dan ga ik zeker bellen!
Smeer je licht in of heel dik. Als je het te licht in smeert heeft het indd amper tot geen effect, gewoon lekker dik in smeren. Cynthia heeft dit ook gehad
pi_68565656
Koorts is gestegen naar 39.9 en ze is erg rustig..Heb dr net paracetamol gegeven en als de koorts zo niet zakt ga ik toch maar even naar de huisartsenpost, ben er niet helemaal gerust op...
pi_68565774
Ow? Ze zeggen toch altijd dat heel dik insmeren geen effect meer heeft?
Hoelang duurde het voor het over was bij Cynthia?
Kan het iig proberen want ik was te laat voor de apotheek.

Voor Merel en voor jou Fuente

Edit: Bla_Bla_Bla hou het maar goed in de gaten! Arm ding
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:03:38 #166
34663 SpeedyGJ
pi_68566152
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ow? Ze zeggen toch altijd dat heel dik insmeren geen effect meer heeft?
Hoelang duurde het voor het over was bij Cynthia?
Kan het iig proberen want ik was te laat voor de apotheek.

Voor Merel en voor jou Fuente

Edit: Bla_Bla_Bla hou het maar goed in de gaten! Arm ding
Ik zou zeggen, probeer het want je weet maar nooit. Bij Cynthia was het na 2 dagen helemaal over. Gister rood kontje enzo vandaag al bijna niks meer van te zien. En ook de natte luier op tijd in de gaten houden, al is het nat gewoon lekker weer verschonen en nieuwe sudo erop smeren

@bla_bla_bla dat is wel minders, Cynthia heeft nog geen koorts gehad het kan gebeuren. iig goed in de gaten houden
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:12:12 #167
34663 SpeedyGJ
pi_68566363
Grappige is trouwens: als we gaan eten en Cynthia ligt op bed dan wordt ze gewoon wakker dat is nou bijna elke dag hehe
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:09:15 #168
105850 Fuente
mamamuts
pi_68568117
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef mrien het volgende:
Arme Merel
Ga je binnenkort weer naar de ostheopaat toe?
Ja, maandag gaan we sowieso bellen voor een afspraak. Ik hoop dat we er dezelfde week nog terecht kunnen.
Ze heeft tot net gehuild, nu lekker een flesje en hopelijk wil ze erna slapen..

Bla, zeker bellen dan hoor als je het niet vertrouwt
Sara
Merel
Ukje
pi_68569683
Nou, de koorts was na een uurtje gelukkig gezakt naar 38.3 en langzaamaan kreeg ze weer babbels en kon weer keihard lachen als mama gek deed:) wat een opluchting zeg!

Had wel al met de dokter gebeld en gevraagd wanneer ik langs moest komen. Zij zei ook dat als ik het dit weekend niet vertrouwde ik direct aan de bel mocht trekken en echt niet tot maandag moest wachten. Ik ben zo blij met de dokters hier als ik soms de verhalen van andere hoor die alleen t advies krijgen paracetamol te geven en vooral niet te snel langs moeten komen.

Arme Merel, hopelijk slaapt ze strak in elk geval lekker!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:56:52 #170
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68569825
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Smeer je licht in of heel dik. Als je het te licht in smeert heeft het indd amper tot geen effect, gewoon lekker dik in smeren. Cynthia heeft dit ook gehad
dik insmeren mag niet, dit omdat er geen lucht bij kan komen.
je zou een beetje moeten smeren en dan 'inkloppen '
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:58:32 #171
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68569891
Beterschap voor Dana Bla_

En arme Merel, hopelijk kan de ostheopaat Merel weer verder helpen...

Hier ligt Maarten bij W. op schoot, aandacht te trekken, te babbelen enzo... Hij is weer heerlijk uit zijn ritme vandaag (als we die al hadden sinds gisteren dat we met eten zijn begonnen). Vanmorgen is hij even bij mijn vader geweest, die ging oppassen toen ik de nieuwe auto ging ophalen. Hij moest eigenlijk een fruithapje en wat later een fles. Alleen hij at niet echt goed dus heeft mijn vader maar meteen een flesje gegeven... Dus de rest van de dag ook anders gelopen dan 'gepland' en nu al de laatste fles gegeven (al voor half 9) en we zullen het vannacht wel zien! (ondertussen zijn W. en Maarten naar boven om Maarten een schone luier te geven, hij stonk aardig)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_68572575
Arme Dana, flinke koorts, gelukkig alweer wat gezakt!
Merel ook weer huilen huilen huilen Ga je maandag de dokter weer bellen?

Marie hoe bevalt jullie nieuwe auto?? En wie weet slaapt Maarten wel gewoon door tot de volgende ochtend.

Dan nog even als laatste: Lieve mensjes met lieve beebjes, wij gaan morgen voor een weekje weg dus ik zal (helaas) moeten afkicken van fok *ril*
Tot volgende week!!!
pi_68572637
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
Arme Dana, flinke koorts, gelukkig alweer wat gezakt!
Merel ook weer huilen huilen huilen Ga je maandag de dokter weer bellen?

Marie hoe bevalt jullie nieuwe auto?? En wie weet slaapt Maarten wel gewoon door tot de volgende ochtend.

Dan nog even als laatste: Lieve mensjes met lieve beebjes, wij gaan morgen voor een weekje weg dus ik zal (helaas) moeten afkicken van fok *ril*
Tot volgende week!!!
Veel plezier op je weekje weg!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:31:57 #174
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68574244
Fijne vakantie LL en family!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_68574907
Veel plezier Ll, geniet ervan!
pi_68576976
Bla beterschap voor je meisje

Fuente ik hoop dat ze al een paar uur slaapt nu.

LL veel plezier!
pi_68583590
Fijne vakantie LL!

Dana is bijna de helenacht wakker geweest, huilen als ze ging liggen, dus ze heeft tot vanmorgen 5 uur ongeveer rechtop gezeten tot ze zo in slaap viel, toen heb ik dr heel voorzichtig neergelegd en werd ze net om kwart over 8 wakker. Ze heeft nu geen koorts of verhoging meer en lijkt weer vrolijk. Hopen dat het zo blijft, vind het echt zooo zielig
  zaterdag 2 mei 2009 @ 09:04:10 #178
105850 Fuente
mamamuts
pi_68583671
Och Bla wat zielieg, ook voor jullie. Die nachten zijn slopend

Met Merel gaat het goed, ze heeft tot half 7 geslapen, haar billen zijn al een stuk beter en ze heeft gisteravond, vannacht en vanmorgen ook geen krampjes meer gehad.
Sara
Merel
Ukje
pi_68583854
Och Dana Zo sneu!

Hier de oorzaak van de koorts en het 'ik huil, want alles is huilen!' gedrag. 2 kleine witte schemerende puntjes onderin zijn mond. Bijna door. Gore luiers en gelukkig detinox in huis. Maar daar heeft hij dan wel goed last van Hij heeft 39,2 gehad en verder mankeert hem echt niet zoveel.
pi_68584374
kunnen kindjes koorts krijgen van doorkomende tandjes?
pi_68584434
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
kunnen kindjes koorts krijgen van doorkomende tandjes?
Echt koorts niet, maar verhoging wel. Maar hij had ook nog wat ontstoken oogjes, dus ik denk dat het elkaa wat versterkt heeft
Trouwens, volgens mijn moeder hadden wij alle 7 wél altijd koorts met de tanden. Dat is wel stomtoevallig als het daar niet van kan komen

Nu is het weer geen koorts hier, maar nog wel last van zijn tandjes. Grijpt naar zijn mond en dergelijke.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:19:14 #182
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68584496
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
Och Dana Zo sneu!

Hier de oorzaak van de koorts en het 'ik huil, want alles is huilen!' gedrag. 2 kleine witte schemerende puntjes onderin zijn mond. Bijna door. Gore luiers en gelukkig detinox in huis. Maar daar heeft hij dan wel goed last van Hij heeft 39,2 gehad en verder mankeert hem echt niet zoveel.
hate to say i told you soooooooooo
wanna rub mah puppeh?!
pi_68584497
Ah dat wist ik niet. Er is bij dana ook een tandje aan het doorkomen, maar ze is ook verkouden, mischien ook samenhang dam
pi_68584806
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:19 schreef Dakota het volgende:

[..]

hate to say i told you soooooooooo

Ik ben zo vrij om dat vetgedrukte niet te geloven
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:38:28 #185
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68584831
mensenkennis FTW \O/
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:38:58 #186
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68584842
Draculander trouwens of snijtandjes?
wanna rub mah puppeh?!
pi_68584915
Ondertandjes, 2 tegelijk. De draculander tanden zijn nog steeds enorme bobbels, maar willen nog niet doorkomen voorlopig!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:02:58 #188
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_68585395
Hier opperste verbazing gisteravond. Meestal blijf ik bij Annicka tot ze in slaap valt, maar gisteravond was ze nog heel erg wakker en ik ben weggegaan met de woorden. 'Ga maar slapen, als er wat is hoor ik het wel, welterusten.' Na een minuutje of 10 is ze in slaap gedommeld.

Ik had echt verwacht dat ze op een gegeven moment was gaan huilen ofzo. Maar niets van dat alles.

Overdag is het een ander verhaal, dan wil ze vaak gezelschap en/of helemaal niet slapen, want de wereld is zo interessant. Dan blijf ik wel bij haar als ze overduidelijk moe is, of laat ik haar aan de borst in slaap vallen. Zolang iedereen jaloers is op onze nachten, heb ik geen behoefte van de dag een probleem te maken als ik dat zelf niet als probleem ervaar. (Had bijvoorbeeld van mijn zusje gehoord dat haar vriendin haar kindje dus nooit op schoot laat slapen want dan leren ze niet zelf in slaap te vallen e.d.)

Oe, tandjes. Ik heb begrepen dat mijn zus ze met 4 maanden (al?) kreeg, van mij mag Annicka ze nog even binnen houden. Is wel handig, denk ik, ivm de borstvoeding. Ik heb nu al het idee dat ze af en toe aan het bijten is, nu merk ik dat nog niet zo, maar als er tandjes bij komen, dan is het wellicht minder prettig...
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:04:46 #189
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68585442
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
Ondertandjes, 2 tegelijk. De draculander tanden zijn nog steeds enorme bobbels, maar willen nog niet doorkomen voorlopig!
ahw nouja misschien zijn twee tegelijk wel beter..

en elin mag r tandjes ook nog wel binnenboord houden
wanna rub mah puppeh?!
pi_68585751
Ik vind het inderdaad ook wel fijn dat ze nu pas komen (áls ze al komen, ik geloof het nog steeds niet helemaal, eerst wat scherps voelen, alleen witte puntjes kunnen nog weer verdwijnen )
pi_68587317
Tandjes voor Leander, zielig he!
Lotte krijgt volgens mij nu en snijtanden boven, en tandjes onder erbij. Bij de snijtanden zie ik al flinke bobbels in ieder geval

Dollemina, het valt mee met voeden en tandjes! Lotte bijt nu soms maar eigenlijk amper (gelukkig maar) en ze heeft nu 6 tandjes
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 mei 2009 @ 14:02:57 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68589196
arme kindjes en mama's

ik heb het labeldoekje van snoozebaby binnen, hij is al goedgekeurd door jr. hij is bruin/beige met verschillende labeltjes en superzacht. (ik wou dat ik er zelf nog mee mocht knuffelen )de dummy's die verstuurd worden hebben dus geen labeltjes heb ik begrepen. maar jr. is er nu al weg van iig

hij is nog steeds snotterig en melk wil hij ook nog slecht drinken, alleen pap gaat er redelijk goed in. vanmorgen was het kwart voor zeven ofzo? ik ben blijven liggen en johan heeft hem de fles gegeven. fijn dat ik het met paracetamol mag doen, maar ik had vannacht dus koorts. gelukkig al weer weg nu maar ik voel me beroerd
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 2 mei 2009 @ 15:06:42 #193
105850 Fuente
mamamuts
pi_68590670
Tandjesleander

DJMO, naar dat hij nog zo verkouden is

Ik heb die snoozedoekjes nog niet binnen, ook niets meer gehoord, alleen dat ik wel mee mocht doen.
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 mei 2009 @ 15:12:52 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68590803
heb je wel dat mailtje gekregen dat de pakketjes op de bus gingen fuente? is donderdag verstuurd, gisteren zijn de enveloppen verstuurd. heb je al post gehad?? zou wel lullig zijn als ze zeggen dat je mee mag doen, en je dan niets sturen

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 mei 2009 @ 15:14:11 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68590830
ik dacht even dat jr. al kon praten maar volgens mij heb ik storing op de babyfoon en is dit een andere baby zo maar even het andere kanaal instellen

zaterdag 2 mei 2009 @ 15:19:19 #196
105850 Fuente
mamamuts
pi_68590932
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:12 schreef DJMO het volgende:
heb je wel dat mailtje gekregen dat de pakketjes op de bus gingen fuente? is donderdag verstuurd, gisteren zijn de enveloppen verstuurd. heb je al post gehad?? zou wel lullig zijn als ze zeggen dat je mee mag doen, en je dan niets sturen
Nee. Toen ik me inschreef kreeg ik vrijwel meteen een mail dat ik mee mocht doen. Maar heb vervolgens niets meer gehoord.
Ik zal ze eens mailen, vind het wel jammer anders
Sara
Merel
Ukje
pi_68591278
Dat zou wel balen zijn inderdaad
Hier al wel bevestiging, maar nog geen pakje.

Net toch maar even de dokterspost gebeld, want;

Maandag: vanaf vrijdag koorts en pusoogjes, toch maar de dokter bellen, die zei: vanmiddag langskomen. Daarna: nog een dagje aanzien en anders even terugkomen voor een kuurtje.
Dinsdag: wakker met koorts, maar dat zakte vrij snel, dus niet dokter gebeld. 's avonds wel weer koorts. Weet je wat, als hij morgen nog koorts heeft bel ik even!
Woensdag: 's morgens 37,1 niks aan't handje, het is over, hoezee! 's middags nog wel wat warm en hangerig, maar 's avonds 37,8, dat noemen we geen koorts!
Donderdag:niet getempt 's morgens, was vet vrolijk lief en bij, goed eten. 's Avonds toch wat warm, tempen: 39,4...
Vrijdag: weer 37,1 's morgens... bleef goed gaan de hele dag, hoezee. Dokter suit voor het weekend om 16:00 en om 17:00 had meneer weer koorts

Intussen eet hij iets minder, maar drinkt veel meer bij mij. Hij speelt ook gewoon. Alleen wat pieperig.

Nuja, net ff de post gebeld, dus het wordt; aanzien, paracetamol en detinox geven en zij dachten dat het toch wel van de tandjes kwam. Maandag sowieso nog even de eigen huisarts bellen. ook als de koorts weg is
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:37:56 #198
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68591353
ik heb ook doekie! elin is er al dol op, zelfde kleur als JJ
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:39:11 #199
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68591375
ik vind m ook leuk! ik haat alleen velours..kippenvel bij dat labeltje
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 2 mei 2009 @ 15:43:15 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68591471
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:39 schreef Dakota het volgende:
ik vind m ook leuk! ik haat alleen velours..kippenvel bij dat labeltje
als jr. m niet leuk had gevonden had ik er zelf mee gaan knuffelen snachts
sterkte freecell

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')