PBquote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag....
En weer ben ik alleen op mijn afdeling....
Gooverquote:
Zin om ook CN te spelen..? Kost over het algemeen niet zoveel tijd per dag. Kleine landen zijn zeer waardevol voor de grotere landen, want spullen (in dit geval "tech") is voor een klein land velen malen goedkoper dan voor een groot land. Kleine landen kunnen dus met grote landen een deal maken. Je krijgt dus 3 miljoen van een groot land, koopt 50 tech in voor 780.000 en maakt dus 2.220.000 winst. Als je een 3M/100 deal doet, maak je dus 1.4M winst. PM me maarquote:Op woensdag 29 april 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
klinkt leuk...
Ben nu vooral bezig met Travian. www.travian.nl
Luctorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
PB
voor de rest van de dag? Of alleen nu vanwege pauzes enzo?
Het leeft! hows life krullenbol?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef PieterBas het volgende:
Is weer een tijd geleden dat hier in School en Stage SC heb gepost
PBquote:Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef PieterBas het volgende:
Is weer een tijd geleden dat hier in School en Stage SC heb gepost
Goed hoor.. Beetje druk op werk.. nou ja.. niet vandaag.. en met u? Al klaar met je conceptscriptie?quote:
verstuurdquote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zin om ook CN te spelen..? Kost over het algemeen niet zoveel tijd per dag. Kleine landen zijn zeer waardevol voor de grotere landen, want spullen (in dit geval "tech") is voor een klein land velen malen goedkoper dan voor een groot land. Kleine landen kunnen dus met grote landen een deal maken. Je krijgt dus 3 miljoen van een groot land, koopt 50 tech in voor 780.000 en maakt dus 2.220.000 winst. Als je een 3M/100 deal doet, maak je dus 1.4M winst. PM me maar
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef Goover het volgende:
[..]
PB![]()
Voor mij ook![]()
Misschien haal ik je nog wel eens in(ohwnee, jij was 1 topic eerder begonnen ofzo
)
Je baas is er toch nietquote:Op woensdag 29 april 2009 12:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoveel post ik hier niet meer.. Ik denk dat mijn baas het niet heel tof vindt, als ik tijdens werktijd loopt te Fok!ken
Mijn buurman welquote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef PieterBas het volgende:
Verdorie.. dit jaar weer geen lintje gekregen.
Met de dames... slecht.... maar dat is ondertussen "the story of my life".. Hoewel ik misschien eens de Oostenrijkse maar eens moet mailen, of ze me nog kent / willen kennen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je baas is er toch niet
Niet zo moeilijk doen Piet!
Hoe is het met de dames..?
Geen leuke secretaresse op je werk..?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met de dames... slecht.... maar dat is ondertussen "the story of my life".. Hoewel ik misschien eens de Oostenrijkse maar eens moet mailen, of ze me nog kent / willen kennen.
Daar hebben wij het wel op MSN een keer overquote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geen leuke secretaresse op je werk..?
Hallo Mashquote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef mash_ het volgende:goede middag
ik kom hier ook maar weer is langs
Mash!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef mash_ het volgende:
goede middag
Haaai!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef mash_ het volgende:
goede middag
Is goed! Joh Piet, misschien tik je morgen wat leuks op de kop..Of vanavond..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar hebben wij het wel op MSN een keer over
Milou!quote:
Ik heb ook vakantiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Milou!
Goeeedd. Enige wat kut is dat 90% van me vrienden vakantie hebben en ik nietmaarja
en met jou dan?
awhquote:Op woensdag 29 april 2009 13:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantieMaar ik ben nu druk bezig met mijn stageverslagen
Dus indirect heb ik geen vakantie vandaag
Dat is waarquote:Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
awhMaar! thuis ziten aan verslagen werken vind ik beter dan op stage zitten hoor
maarja morgen wel vrij
en dinsdag ook dus ik overleef het ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |