Geen verrassende dingen. Dingen die ik al had verwacht.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik hou al op
Maar hoe ging het interview? Beetje naar wens? Te horen gekregen wat je wilde horen of nog verrassende inzichten opgedaan?
Nee, luie figuren daarquote:Op woensdag 29 april 2009 14:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je al bericht van mijn ex-stage terug
Dan was je wel een standaard neger geweest jaquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Geen verrassende dingen. Dingen die ik al had verwacht.
Ohja, voor de buschauffeur in amersfoort: ALS IK OP DE STOP KNOP DRUK MOET JE BIJ DE VOLGENDE HALTE STOPPEN LAMLUL! NIET PAS ALS IK NAAR VOREN LOOP OM TE ZEGGEN DAT IE DE HALTE VOORBIJ IS GEREDEN![]()
Eigenlijk moest ik hem in elkaar slaan
Op pagina 1 staat ook een link naar "daten in het donker" gepost door mij. Dás pas een simpele zielquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef mash_ het volgende:
http://www.rtl.nl/components/programma/lekkerslim/index_video.xml
echt hoe dom kan je zijn
Ja dan ben ik er ook niet dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zal dan wel na het weekend wordenVolgens mij zitten ze morgen en vrijdag dicht
Dat zijn mocro's die dat doen. Surinamers gaan daar geen energie aan bestedenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan was je wel een standaard neger geweest ja
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dan ben ik er ook niet dus dat komt goed uit
Mijn cultuurkennisquote:Op woensdag 29 april 2009 14:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zijn mocro's die dat doen. Surinamers gaan daar geen energie aan bestedenAntillianen weer wel maar dat waren vroeger dan ook de slechte en lelijke slaven
Ik ga me niet meer verbazen om die dingen. Ik krijg meer en meer het idee dat het allemaal in scene is gezet.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef mash_ het volgende:
http://www.rtl.nl/components/programma/lekkerslim/index_video.xml
echt hoe dom kan je zijn
ik zal het aan hem doorgevenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Geen verrassende dingen. Dingen die ik al had verwacht.
Ohja, voor de buschauffeur in amersfoort: ALS IK OP DE STOP KNOP DRUK MOET JE BIJ DE VOLGENDE HALTE STOPPEN LAMLUL! NIET PAS ALS IK NAAR VOREN LOOP OM TE ZEGGEN DAT IE DE HALTE VOORBIJ IS GEREDEN![]()
Eigenlijk moest ik hem in elkaar slaan
Is dat die met dat slaven-verhaal?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
waar is al het andere grut trouwens? DenB, Olment enzo..
Dat dus. Ach, ik heb je zojuist een extra tijdsbesteding gegevenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
echt geen zin meer om te werken
jaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus. Ach, ik heb je zojuist een extra tijdsbesteding gegeven
Precies.. Ik leef van een hongerloontje..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja
Maar nu nog ff:
Zolang mijn baas denkt, dat hij mij genoeg betaald, doe ik alsof ik hard werk
ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Precies.. Ik leef van een hongerloontje..
Gaat niet door. Financiele crisis he...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ookMaar zou in augustus wel loonsverhoging krijgen
daarom heb ik er ook maar zou bij gezetquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef jna het volgende:
[..]
Gaat niet door. Financiele crisis he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |