wat bedoel je?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ten tijde van WOII werden ook homoseksuelen en prostituees naar de kampen gestuurd. Kijk maar goed uit
Ik praat net zulke poep als jij met je veronderstelling dat Wilders je boekenplank komt checken op verboden materiaal.quote:
Een staat is pas een rechtsstaat als aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan. Zodra een van die voorwaarden wordt afgeschaft (zoals Wilders dat wil), is het geen rechtsstaat meer.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Aha, dus het aanpassen van de wet wat Wilders wil op sommige punten is voor jou het afbreken van de rechtstaat?
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article451302.ecequote:Op woensdag 29 april 2009 16:09 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik praat net zulke poep als jij met je veronderstelling dat Wilders je boekenplank komt checken op verboden materiaal.
Tja, de koran is wat wilders betreft te vergelijken met boeken als "The anarchist cookbook", wat voor zover ik weet ook verboden is in Nederland.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article451302.ece
Wat Wilders betreft, heeft Wilders altijd gelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef buachaille het volgende:
[..]
Tja, de koran is wat wilders betreft te vergelijken met boeken als "The anarchist cookbook", wat voor zover ik weet ook verboden is in Nederland.
Jij praat altijd poep ook als je het bij het rechte end hebt.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat Wilders betreft, heeft Wilders altijd gelijk.Wij van WC-eend adviseren WC-eend.
![]()
Maar ik praat dus geen poep blijkbaar.
ernst ballin mag ook niet in mijn boekenkast.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Jij praat altijd poep ook als je het bij het rechte end hebt.
Wat Wilders doet is een voorstel om de koran toe te voegen aan de lijst met boeken waar wat mee is. Zo'n lijst bestaat nu ook al dus de bewering dat Wilders in de boekenkast wil kijken is net zo van toepassing als de bewering dat Ernst Ballin in je boekenkast kijkt.
Heb je wat te verbergen soms?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ernst ballin mag ook niet in mijn boekenkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mein Kampf is in Nederland het ENIGE strafrechtelijk verboden boek dat er is. En het bezitten en uitlenen (bibliotheek) is niet verboden. Hij heeft dus zeker een punt. Ten eerste wil Wilders persvrijheid verder inperken en wil hij inderdaad restricties opleggen op wat jij en ik in de boekenkast hebben staan. Daarnaast staat een verbod op de koran ook haaks op godsdienstvrijheid en vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef buachaille het volgende:
[..]
Jij praat altijd poep ook als je het bij het rechte end hebt.
Wat Wilders doet is een voorstel om de koran toe te voegen aan de lijst met boeken waar wat mee is. Zo'n lijst bestaat nu ook al dus de bewering dat Wilders in de boekenkast wil kijken is net zo van toepassing als de bewering dat Ernst Ballin in je boekenkast kijkt.
Maar André R. mag wel het schaamhaar van je vriendin registreren. De rechtsstaat IS al afgeschaft met die calvinistische godvrezers aan de macht!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ernst ballin mag ook niet in mijn boekenkast.
dat is gewoon medisch, heeft met hormoonhuishouding te makenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar André R. mag wel het schaamhaar van je vriendin registreren. De rechtsstaat IS al afgeschaft met die calvinistische godvrezers aan de macht!
Alhoewel ik het helemaal met je eens ben m.b.t. de walgelijkheid van de huidige machthebbersquote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar André R. mag wel het schaamhaar van je vriendin registreren. De rechtsstaat IS al afgeschaft met die calvinistische godvrezers aan de macht!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je wat te verbergen soms?het punt is niet zo dat hij er in komt, maar EHB komt nooit uit de kast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste begrijp ik dus niet waar je dat vandaan haalt. Er zijn 850.000 moslims in dit land. Ik heb werkelijk geen idee hoeveel 'bontkraagtuig' (leuk woordquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik ben het ook met je eens dat vooral ''links'' de lieverdjes naar voren haalt. Van mij mogen mensen hier best blijven als ze zich maar aanpassen. Als bij iemand komt logeren pas je je ook aan.![]()
@PhysicsRules
Daarom ben ik het ook niet 100% met Wilders eens, vooral dus omdat ie het vrij gemakkelijk over één kam scheert. Nu vind ik wel dat dat kleine groepje dat het voor de grote groep verpest, aldus links, ook niet helemaal klopt, aangezien het toch meer de grote groep die het voor de kleine rest verpest is geworden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |