Nice! I've received one Ray-Ban today, and I do really like them! I will definitely buy more glasses when the new Ray-Ban's are arrived on DP.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef jack-peng het volgende:
And I will update at least 15 types of New Rayban model in 2 days.
GREAT!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And I have just updated 23 types of okey sport sunglasses,from SKU 21810 to SKU 21831.
And I will update at least 15 types of New Rayban model in 2 days.
Kijk even op Jack z'n site, volgens mij heeft hij die ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef 1517 het volgende:
Ik zag die Rayban brillen. weet iemand waar ik goedkope wayfarers kan krijgen?
Ja, mijn lader maakt de hele tijd van die rare piepjes, nouja, het lijkt wel of 'ie data verzendt ofzo, van die rare geluiden als een soort stream?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:36 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die een Soshine charger hebben, maakt die van jullie ook geluid als hij laadt?
Als je zoekt naar een 50 pins connector dan kan je lang blijven zoeken, IDE is 40 pins.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik kan het even niet vinden... wie helpt me zoeken?
Een compact-flash naar IDE converter (zijn er genoeg van te vinden), maar dan met een 50-pins IDE connector (moet een oude Toshiba laptop schijf gaan vervangen). Ik kom er niet uit.
Suggesties, iemand?
Hé ik woon ook in alkmaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
waar?
want hier in Alkmaar zijn ze wel 60-70
Nice going Jack!quote:
Denk dat het een trafotje isquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kijk even op Jack z'n site, volgens mij heeft hij die ook.
[..]
Ja, mijn lader maakt de hele tijd van die rare piepjes, nouja, het lijkt wel of 'ie data verzendt ofzo, van die rare geluiden als een soort stream?
Dit is toch écht een IDE schijf en toch écht 50 pins. Deze schijven hebben geen aparte power-connector (zit in de 50-pins). De maatvoering van de connector is afwijkend waardoor er geen 40/44 pins opkan met wat trukerijen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:10 schreef PedroN het volgende:
[..]
Als je zoekt naar een 50 pins connector dan kan je lang blijven zoeken, IDE is 40 pins.
Is DIT wat je zoekt?
The sunglasses in the hard cases were all fine, but the sunglasses in the soft cases were all damaged.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:30 schreef YourBuddy het volgende:
Volgens mij begrijpt Jack me niet op msn.
Even in het Nederlands dan maar;
Jack heeft bij de RB zonnebrillen 2 soorten hoesjes, harde en zachte.
Bij de zonnebrillen in de harde hoesjes heb ik geen problemen gehad, maar in de zachte hoesjes komen ze allemaal defect/verbogen aan...
Zelfde prijs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Ayca het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3345
hoeveel kost zoiets hier in de winkel?
Dan sterft dit topic uit... aangezien DX niet veel geheimen meer heeft voor 90% van de bezoekers van dit topic.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Klopt...
* drummerdude is fanatiek voorstander van een op zichzelfstaande Jack/Taobao reeks
In dat geval heb ik geprobeerd om de webcam van DX aan de praat te krijgen onder ubuntu, maar dat is niet gelukt. Ik had hem primair voor Windows gekocht, dus een echt probleem is het niet.quote:
Stimmt, dat zei ik dus ook. als je het bericht een tijdje hiervoor had gelezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Dan sterft dit topic uit... aangezien DX niet veel geheimen meer heeft voor 90% van de bezoekers van dit topic.
Als het 50 pins is dan zal het waarschijnlijk SCSI zijn. Misschien herken je de aansluiting HIERquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:33 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dit is toch écht een IDE schijf en toch écht 50 pins. Deze schijven hebben geen aparte power-connector (zit in de 50-pins). De maatvoering van de connector is afwijkend waardoor er geen 40/44 pins opkan met wat trukerijen.
[herstel]
50 pins schijnt ATA te zijn
[/herstel]
[edit]
deze lijkt er op, maar dan zou het 'male' in plaats van 'female' moeten zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Stimmt, dat zei ik dus ook. als je het bericht een tijdje hiervoor had gelezen
dat moet je natuurlijk wel inhalen hequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Dat bericht zie ik nu nog niet...
![]()
![]()
Maakt ook niet uit!
Ik kan pas weer betalen met PayPal rond 15 mei...Tering zooi...
Dik anderhalve maand geen Chinese spulletje kunnen bestellen.
Die had ik ook gezien, maar die heeft weer een 44-pins connector. Mogelijk klopt het plaatje niet want de omschrijving spreekt weer wél van PATA.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef PedroN het volgende:
[..]
Als het 50 pins is dan zal het waarschijnlijk SCSI zijn. Misschien herken je de aansluiting HIER
Sorry niet goed gelezen
Ik denk dat je DEZE zoekt
Ik denk dat jij dat wel kanquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:17 schreef gers het volgende:
iemand enig idee of ik alcohol kan halen bij de etos om me laser schoon te maken ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
around ¤ 60-70
btw how much is that armani parfume?
dankjequote:
OKquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:30 schreef YourBuddy het volgende:
Volgens mij begrijpt Jack me niet op msn.
Even in het Nederlands dan maar;
Jack heeft bij de RB zonnebrillen 2 soorten hoesjes, harde en zachte.
Bij de zonnebrillen in de harde hoesjes heb ik geen problemen gehad, maar in de zachte hoesjes komen ze allemaal defect/verbogen aan...
You can add many items together ,and pay for them as one order.Then you will get an order number ,with the SKU listquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef Dash-X het volgende:
Hoe bestellen jullie bij DP? Ieder product apart of een aantal bij elkaar per order.
Sku.21645 is a soft case isnt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK
Please take photos of the defectived rayban to show me,if they are really defectived items ,I will give you compensation
Hmm..quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef 1517 het volgende:
Heb eventjes snel gekeken maar ik heb het niet gevonden ik zoek het onderstaand model.
Maar wel van goede kwaliteit en zwart. Waar moet ik zoeken?
[ afbeelding ]
Volgens mij verstuurde DP geen bevestigingsmails.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden iets besteld via dealperfect. Nu heeft paypal het afgeschreven, maar heb nooit een bevestigingsmailtje van dp gehad.
Ik had 2 dingen in mn mandje gedaan en toen afgerekend met paypal. Als ik de bevestigingsmail van paypal open dan staat er dit:
Handelaar
dealperfectsales@gmail.com
Instructies voor handelaar
U heeft geen instructies ingevoerd.
Ehh heb ik iets fout gedaan?
Ik doe het altijd via msnquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij verstuurde DP geen bevestigingsmails.
well,please tell me your paypal Email address,I will check your order status.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef La_Vita het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden iets besteld via dealperfect. Nu heeft paypal het afgeschreven, maar heb nooit een bevestigingsmailtje van dp gehad.
Ik had 2 dingen in mn mandje gedaan en toen afgerekend met paypal. Als ik de bevestigingsmail van paypal open dan staat er dit:
Handelaar
dealperfectsales@gmail.com
Instructies voor handelaar
U heeft geen instructies ingevoerd.
Ehh heb ik iets fout gedaan?
In NL worden ze ook verkocht, niet zo duur. Ze zullen wel niet schadelijk zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef Skiet het volgende:
Vraagje: Wat doen de bekende balletjes voor in de vaas eigenlijk qua prijs in Nederland? Iemand die iets weet over de verkoopprijs in NL?
En zouden ze zoals de verpakking zegt ook echt niet schadelijk zijn? Iedereen haalt ze handen er steeds doorheen tijdens het groeiproces
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om een centraal Taobao topic aan te maken... Het enige nadeel is dan dat DX topic ongeveer uitsterft. Het voordeel is dat alles veel duidelijker is, en er ook een centrale Taobao OP is, waar duidelijke informatie in kan worden gezet.
Als iedereen dit beter vind zal ik wel even een OP in elkaar knutselen.
Lenzen?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef THEFXR het volgende:
ik ben brildragend, dus raybans are a no go for me
Mooi ding die broek!quote:
Kwalitiet is super ik heb normaal 31 en ik had een L besteld en die ik kreeg een XL en dat was 34 dus te groot je moet gewoon even bij het plaatje kijken en dan ontcijferen.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:08 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Mooi ding die broek!
Wat vind je van de kwaliteit? en welke maat heb je normaal in broeken en welke heb je bij deze genomen?
Alvast bedankt voor je antwoord!
Komt niet door google translate. Ik heb het ook zonder vertaler. Maar alleen op de computer in mijn kamer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef Downstar het volgende:
Ik zie dat veel mensen problemen hebben met taobao met witte vlakken,
dit komt waarschijnlijk omdat er gebruik word gemaakt van de Google translate tool/website,
ik merk zelf ook dat als ik iets translate ; er geen plaatjes verschijnen meer ..
daarom translate ik meestal alleen de hoofdpagina of de pagina met de tag waar ik naar zocht ..
en klik dan gewoon op www.taobao.com ( dus in t chinees) de juiste link aan en dan zoek ik daar wel via de foto's verder .. als ik dan iets leuk zie ; is het link openen en de plaatjes zijn er gewoon ..
miss dat dit ook voor ander helpt ! succes
Chill, ik draag maat 34. wil deze dan wel van je overkope? kun jij een goede maat bestellen:Pquote:Op woensdag 29 april 2009 08:27 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Kwalitiet is super ik heb normaal 31 en ik had een L besteld en die ik kreeg een XL en dat was 34 dus te groot je moet gewoon even bij het plaatje kijken en dan ontcijferen.
vorige topic heb ik volgens mij nog de maten opgeschreven
Hij kan geen L meer bestellen dus dan hou ik deze maar en draag hem wel met riem.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:34 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Chill, ik draag maat 34. wil deze dan wel van je overkope? kun jij een goede maat bestellen:P
Grote shorts met een riem gaat goed!quote:Op woensdag 29 april 2009 08:44 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Hij kan geen L meer bestellen dus dan hou ik deze maar en draag hem wel met riem.
sorry
Bij zonnebrillen, boxershorts (BB) en andere kleding split ik het liever i.v.m. de grootte van het pakket (mogelijke douane inspectie).quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef Dash-X het volgende:
Hoe bestellen jullie bij DP? Ieder product apart of een aantal bij elkaar per order.
Zoals ik als zei, even op DealPerfect kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef 1517 het volgende:
Heb eventjes snel gekeken maar ik heb het niet gevonden ik zoek het onderstaand model.
[ afbeelding ]
Ja riem gaat super.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:46 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Grote shorts met een riem gaat goed!![]()
[..]
Bij zonnebrillen, boxershorts (BB) en andere kleding split ik het liever i.v.m. de grootte van het pakket (mogelijke douane inspectie).
Ik gaf eigenlijk alleen maar een voorbeeldje maar ik wil er wel een paar gaan bestellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:48 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Ja riem gaat super.
En welke BB heb jij van TaoBao en wat is de kwalitiet
De meeste BB zijn echt vet nep na gemaaktquote:Op woensdag 29 april 2009 08:51 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik gaf eigenlijk alleen maar een voorbeeldje maar ik wil er wel een paar gaan bestellen.
Jack gaf mij deze link om te zoeken op TaoBao op BB boxershorts:
http://search1.taobao.com/browse/0/n-1----------------------0-----------------------g,ijvg64toebbg64th-------2-------b--40--bid-0-all-0.htm?ab=ABTestA&ssid=s1
Oke geen probleem. Heb zojuist jack gemaild voor een paypal request. Ik wil de broek ook:Pquote:Op woensdag 29 april 2009 08:44 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Hij kan geen L meer bestellen dus dan hou ik deze maar en draag hem wel met riem.
sorry
Het is ook een leuke broek van goede kwalitietquote:Op woensdag 29 april 2009 08:59 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Oke geen probleem. Heb zojuist jack gemaild voor een paypal request. Ik wil de broek ook:P
Ik neem m ookquote:Op woensdag 29 april 2009 08:59 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Oke geen probleem. Heb zojuist jack gemaild voor een paypal request. Ik wil de broek ook:P
Wat een gruwlijk lelijk ding zeg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:15 schreef 1517 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de disk en de connector nogmaals bestudeerd. Er worden maar 44 van de 50 pinnen gebruikt met de conenctor, blijkbaar is de rest voor jumpers ofzo. Het genoemde artikel lijkt dus de juiste te zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:05 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Die had ik ook gezien, maar die heeft weer een 44-pins connector. Mogelijk klopt het plaatje niet want de omschrijving spreekt weer wél van PATA.
Aan de andere kant, wat kan me voor $2,89 gebeuren...
Vendetta!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef raaavi het volgende:
Iemand al zo een masker tegen gekomen?
[ afbeelding ]
JACK.
Can you get this item?!
Guy Fawkes Mask
Me to.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Nice! I've received one Ray-Ban today, and I do really like them! I will definitely buy more glasses when the new Ray-Ban's are arrived on DP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |