Nice! I've received one Ray-Ban today, and I do really like them! I will definitely buy more glasses when the new Ray-Ban's are arrived on DP.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef jack-peng het volgende:
And I will update at least 15 types of New Rayban model in 2 days.
GREAT!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:35 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And I have just updated 23 types of okey sport sunglasses,from SKU 21810 to SKU 21831.
And I will update at least 15 types of New Rayban model in 2 days.
Kijk even op Jack z'n site, volgens mij heeft hij die ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef 1517 het volgende:
Ik zag die Rayban brillen. weet iemand waar ik goedkope wayfarers kan krijgen?
Ja, mijn lader maakt de hele tijd van die rare piepjes, nouja, het lijkt wel of 'ie data verzendt ofzo, van die rare geluiden als een soort stream?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:36 schreef Erasmo het volgende:
Voor de mensen die een Soshine charger hebben, maakt die van jullie ook geluid als hij laadt?
Als je zoekt naar een 50 pins connector dan kan je lang blijven zoeken, IDE is 40 pins.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:44 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik kan het even niet vinden... wie helpt me zoeken?
Een compact-flash naar IDE converter (zijn er genoeg van te vinden), maar dan met een 50-pins IDE connector (moet een oude Toshiba laptop schijf gaan vervangen). Ik kom er niet uit.
Suggesties, iemand?
Hé ik woon ook in alkmaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
waar?
want hier in Alkmaar zijn ze wel 60-70
Nice going Jack!quote:
Denk dat het een trafotje isquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kijk even op Jack z'n site, volgens mij heeft hij die ook.
[..]
Ja, mijn lader maakt de hele tijd van die rare piepjes, nouja, het lijkt wel of 'ie data verzendt ofzo, van die rare geluiden als een soort stream?
Dit is toch écht een IDE schijf en toch écht 50 pins. Deze schijven hebben geen aparte power-connector (zit in de 50-pins). De maatvoering van de connector is afwijkend waardoor er geen 40/44 pins opkan met wat trukerijen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:10 schreef PedroN het volgende:
[..]
Als je zoekt naar een 50 pins connector dan kan je lang blijven zoeken, IDE is 40 pins.
Is DIT wat je zoekt?
The sunglasses in the hard cases were all fine, but the sunglasses in the soft cases were all damaged.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:30 schreef YourBuddy het volgende:
Volgens mij begrijpt Jack me niet op msn.
Even in het Nederlands dan maar;
Jack heeft bij de RB zonnebrillen 2 soorten hoesjes, harde en zachte.
Bij de zonnebrillen in de harde hoesjes heb ik geen problemen gehad, maar in de zachte hoesjes komen ze allemaal defect/verbogen aan...
Zelfde prijs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Ayca het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3345
hoeveel kost zoiets hier in de winkel?
Dan sterft dit topic uit... aangezien DX niet veel geheimen meer heeft voor 90% van de bezoekers van dit topic.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Klopt...
* drummerdude is fanatiek voorstander van een op zichzelfstaande Jack/Taobao reeks
In dat geval heb ik geprobeerd om de webcam van DX aan de praat te krijgen onder ubuntu, maar dat is niet gelukt. Ik had hem primair voor Windows gekocht, dus een echt probleem is het niet.quote:
Stimmt, dat zei ik dus ook. als je het bericht een tijdje hiervoor had gelezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Dan sterft dit topic uit... aangezien DX niet veel geheimen meer heeft voor 90% van de bezoekers van dit topic.
Als het 50 pins is dan zal het waarschijnlijk SCSI zijn. Misschien herken je de aansluiting HIERquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:33 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dit is toch écht een IDE schijf en toch écht 50 pins. Deze schijven hebben geen aparte power-connector (zit in de 50-pins). De maatvoering van de connector is afwijkend waardoor er geen 40/44 pins opkan met wat trukerijen.
[herstel]
50 pins schijnt ATA te zijn
[/herstel]
[edit]
deze lijkt er op, maar dan zou het 'male' in plaats van 'female' moeten zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Stimmt, dat zei ik dus ook. als je het bericht een tijdje hiervoor had gelezen
dat moet je natuurlijk wel inhalen hequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Dat bericht zie ik nu nog niet...
![]()
![]()
Maakt ook niet uit!
Ik kan pas weer betalen met PayPal rond 15 mei...Tering zooi...
Dik anderhalve maand geen Chinese spulletje kunnen bestellen.
Die had ik ook gezien, maar die heeft weer een 44-pins connector. Mogelijk klopt het plaatje niet want de omschrijving spreekt weer wél van PATA.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef PedroN het volgende:
[..]
Als het 50 pins is dan zal het waarschijnlijk SCSI zijn. Misschien herken je de aansluiting HIER
Sorry niet goed gelezen
Ik denk dat je DEZE zoekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |