quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt alleen op papier iets uit
Om vervolgens nog zeker 5 minuten te moeten wachten totdat schoonOA eens naar beneden komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen post ik "1700, naar huis!" gewoon om 1658.
Oh het is weer niet genoeg hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Ladylike het volgende:
Hij denkt dat het een filmpje is
"moet je aanzetten mamma"
Ja, godver, gisteren moest ik 25 minuten wachten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Om vervolgens nog zeker 5 minuten te moeten wachten totdat schoonOA eens naar beneden komt![]()
.
* Randall zegt: NOG! NOG!quote:
Iedereen die hem een dagje leent zegt altijd dat ze zich verbazen hoe lief ie is..quote:
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedereen die hem een dagje leent zegt altijd dat ze zich verbazen hoe lief ie is..
dan straal ik van trots
Zo even lekker in bad doenquote:
Have funquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef ScarFace- het volgende:
Jackass presents gumball kijkenlater.
handigquote:
ga meequote:
pinoquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga mee
kun je met de eendjes spelen, sproeien, gaan we je billetjes goed poetsen en de pino .. ow nee die heb jij niet
Nou, ik ga wel weer even treintjes kijken danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga mee
kun je met de eendjes spelen, sproeien, gaan we je billetjes goed poetsen en de pino .. ow nee die heb jij niet
zo noemt ie um zelfquote:
was jij je pino dan nooit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik ga wel weer even treintjes kijken dan
ghehe prachtigquote:
You've got a point there!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet terwijl er treintjes op TV zijn
Wel hoorquote:
Ik heb 1 keer piemel gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
ghehe prachtighoe is hij daar nou weer opgekomen
Lijkt me goed danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer piemel gezegd
en dat heeft ie toen naar pino verbasterd en ik laat het nog ff zo
Als ik nu zeg: dat heet piemel zegt ie nee, die heet pino.. nja dan nog maar ff pino
Weet het nog niet precies... Er is me iig verteld dat ik 6 kinderen up & going moet krijgen om 7 uur 's ochtendsquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:59 schreef Fha het volgende:
Beetje over de rommelmarkt slenteren. Misschien kom ik nog leuke opknapmeubeltjes tegen ofzo
Jij dan Es?
Hele dag in de weer zijn voor het 5 districtentoernooi van de korfbalbond hier op het complexquote:
6? zo. Waar tover je die ineens vandaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet het nog niet precies... Er is me iig verteld dat ik 6 kinderen up & going moet krijgen om 7 uur 's ochtends.
Hoop wel dat ik zelf ook nog even de gelegenheid krijg om rond te snuffelen en mijn boekenkast nog wat meer te vullen...
Wel prettig dan dat het mooier weer gaat worden dan in eerste instantie voorspeld wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hele dag in de weer zijn voor het 5 districtentoernooi van de korfbalbond hier op het complex(08-20u oid)
Pff dat zal ook wel flink vermoeiend zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hele dag in de weer zijn voor het 5 districtentoernooi van de korfbalbond hier op het complex(08-20u oid)
Nou, die vier uit mijn eigen toverdoosjequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
6? zo. Waar tover je die ineens vandaan?
Ah ik snap hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, die vier uit mijn eigen toverdoosje(oh nee, daar komen ze dan weer niet uit
), en 2 van vrienden waarmee we koninginnedag gaan doorbrengen...
Werken.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, godver, gisteren moest ik 25 minuten wachten.
Ben met 3 anderen 'vliegende' keep, aansturen van barmedewerkers, aanvullen drinken en eten en zorgen dat alles vlekkeloos verlooptquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff dat zal ook wel flink vermoeiend zijn.
Gaat dat wel? Want 't is toch een zondags-dienst?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep![]()
een schamele 700 km sporen waarvan de helft met een museumtrein door Wallonië
Koninginnenach-bussenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gaat dat wel? Want 't is toch een zondags-dienst?
Ghehequote:
Moet je dokken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef Fha het volgende:
Ik heb een brief gekregen van de belasting dienst over een fout in het Tz-formulier voor de aangifte teruggaaf ziektekosten en buitengewone uitgaven 2007.
Ik snap niet eens waar ze het in vredesnaam over hebben
Er staatquote:
Over je poging tot fraudequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:45 schreef Fha het volgende:
Ik heb een brief gekregen van de belasting dienst over een fout in het Tz-formulier voor de aangifte teruggaaf ziektekosten en buitengewone uitgaven 2007.
Ik snap niet eens waar ze het in vredesnaam over hebben
Je had beloofd dat je niks zou zeggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over je poging tot fraude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |