ik zou uitgaan van ongeveer 1.000 euro, als je alle examens in 1x haalt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:42 schreef PeuRac het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat kost het ongeveer om een motorrijbewijs te halen. Voor iemand die nooit scooter gereden heeft?
Moet straks misschien elke dag Utrecht - Amsterdam doen, dat lijk me een stuk prettiger op de motor, aangezien ik het in 2008 ook heb gedaan en toen elke dag anderhalf uur bezig was.
1000 eypo's is wel erg optimistisch. gemiddeld 1500 zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:34 schreef Johnns het volgende:
[..]
ik zou uitgaan van ongeveer 1.000 euro, als je alle examens in 1x haalt.
Gewoon even informeren bij wat rijscholen in de buurt. Prijzen kunnen erg verschillen, maar als je twee rijscholen met goede prijs / kwaliteit (check cbr voor het slagingspercentage) vind, gewoon twee maal een proefles aanvragen en dan geven de instructeurs zelf aan hoeveel lessen je ongeveer nodig hebt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:42 schreef PeuRac het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat kost het ongeveer om een motorrijbewijs te halen. Voor iemand die nooit scooter gereden heeft?
Moet straks misschien elke dag Utrecht - Amsterdam doen, dat lijk me een stuk prettiger op de motor, aangezien ik het in 2008 ook heb gedaan en toen elke dag anderhalf uur bezig was.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef Sequencial het volgende:
Vaste kosten per 1 januari 2009:
Theorie-examen in klassikaal verband: ¤32,45.
Praktijkexamen A Voertuigbeheersing: ¤45,05
Praktijkexamen A Verkeersdeelneming: ¤104,75
Die prijzen zijn alleen wat de kosten bij het CBR zijn, daarop komen nog de kosten van de rijschool.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:54 schreef ForumGek het volgende:
[..]
![]()
Bij mijn rijschool kost AVD 95 en AVD 240, wat een verschil zeg !dan ben ik al bijna het dubbele verder, en dan zijn de lessen er nog niet bij (38 euro met z'n 2-en per 60 minuten).
Morgen AVB, heb er wel vertrouwen in. Vandaag laatste les gehad en ging wel lekker alleen niet zo veel tips gehad omdat er ook 3 vrouwen in mijn groepje zaten.
Hm da's waar, dat zat er ook nog bij natuurlijk... dus was ik ook meer kwijt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:22 schreef sander89 het volgende:
Die prijzen zijn alleen wat de kosten bij het CBR zijn, daarop komen nog de kosten van de rijschool.
Uur inrijden, afrijden en weer terug naar de rijschool ben je ook zo 2.5/3 uur verder.
Dus super duur is dat ook weer niet als dat allemaal in die prijs zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |