abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74762829
* LaTeX-newb meldt.

Waarom geeft LaTeX \tableofcontents niet uit zichzelf een eigen pagina?
  maandag 16 november 2009 @ 21:42:21 #252
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74763230
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:32 schreef Tegan het volgende:
* LaTeX-newb meldt.

Waarom geeft LaTeX \tableofcontents niet uit zichzelf een eigen pagina?
Omdat je dat lang niet altijd wilt. Maar het is vrij eenvoudig op te lossen met een \clearpage \tableofcontents \clearpage
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_74763368
Ik heb nu ook \newpage. Maar ik vind het zo onlogisch dat het niet standaard is...
  maandag 16 november 2009 @ 21:46:45 #254
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74763439
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nu ook \newpage. Maar ik vind het zo onlogisch dat het niet standaard is...
Omdat je het niet altijd wilt. Een paginaeinde invoegen is zo gebeurd. Het weghalen echter niet. Zeker als je nog iets ervoor wilt zetten (twee regels of zo, figuurtje, heading), dan zou het heel irritant zijn dat ervoor een \newpage kwam.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_74763501
Ah, ok. Duidelijk .
pi_75050878
Ik zit met een probleem waar ik maar niet uit kom.
Ik heb in Matlab een grafiek gegenereerd. Deze heb ik opgeslagen als EPS-bestand. Vervolgens heb ik dit omgezet naar een PDF-bestand met epstopdf. Tot zo ver alles goed! :7

Het lukt me echter niet om de grafiek (vanuit het PDF-bestand) gecentreerd en vergroot te plaatsen in het document.

Ik heb het document gereduceerd tot de volgende code (bevat drie maal dezelfde pdf-afbeelding, met wat andere parameters).

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
\documentclass[a4paper,12pt]{article}
\usepackage{graphicx}
\begin{document}

\begin{figure}[h]
   %\centering
   \begin{center}
   \includegraphics[width=1.4\textwidth]{img/bronsignaal}
   \caption{fig1}
   \label{fig:fig1}
   \end{center}
\end{figure}

\begin{figure}[h]
   %\centering
   \begin{center}
   \includegraphics[scale=0.55]{img/bronsignaal}
   \caption{fig2}
   \label{fig:fig2}
   \end{center}
\end{figure}

\begin{figure}[h]
   %\centering
   \begin{center}
   \includegraphics[scale=0.3]{img/bronsignaal}
   \caption{fig3}
   \label{fig3}
   \end{center}
\end{figure}

\end{document}

De pdf die eruit rolt is HIER te downloaden (15kB).

Ik werk met TeXnicCenter en gebruik het LaTeX --> PDF profiel.

Iemand een idee? Ik hoop dat een kleinigheidje is waar ik al de hele ochtend overheen kijk :')
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:36:24 #257
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75051668
Mij is niet helemaal duidelijk wat je wilt. Het resultaat lijkt me tamelijk overeen te komen met wat je opgeeft. Het is uit zichzelf blijkbaar een vrij brede afbeelding (getuige de scale=0.55 en de grootte die het plaatje dan heeft).

Wil je de gehele tekstbreedte, dan is dit de aangewezen code:

1
2
3
4
5
6
\begin{figure}[h]
   \centering
   \includegraphics[width=\textwidth]{img/bronsignaal}
   \caption{fig1}
\end{figure}

Als je eigenlijk wilt dat het figuur wat de marges ingaat dan kun je dat als volgt voor elkaar krijgen:

1
2
3
4
5
6
\begin{figure}[h]
   \centering
   \noindent\makebox[\textwidth]{\includegraphics[width=19cm\textwidth]{img/bronsignaal}}
   \caption{fig1}
\end{figure}

Op A4-papier zou dit effectief nog een marge van 1cm over houden aan beide kanten. \centering wordt verder aangeraden boven center in een geval als dit omdat \begin{center}..\end{center} extra witruimte genereert voor en na die niet wenselijk is bij figuren.

Hopelijk helpt dit je op weg...
pi_75053394
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:36 schreef Iblis het volgende:
...
Als je eigenlijk wilt dat het figuur wat de marges ingaat dan kun je dat als volgt voor elkaar krijgen:
[ code verwijderd ]

Op A4-papier zou dit effectief nog een marge van 1cm over houden aan beide kanten. \centering wordt verder aangeraden boven center in een geval als dit omdat \begin{center}..\end{center} extra witruimte genereert voor en na die niet wenselijk is bij figuren.

Hopelijk helpt dit je op weg...
De tweede manier is precies hoe ik het wou hebben. Bedankt voor je hulp!
Ik heb er nog een paar vraagjes over, zodat ik het misschien ook zelf kan snappen

1) [width=19cmtextwidth]
Wat gebeurt er hier? Wordt de breedte van de text (in centimeter) opgeteld bij de 19cm?

2) In mijn eerste poging van de drie hierboven komt de afbeelding niet in het midden te staan, terwijl deze zich wel tussen \begin{center} .... \end{center} tags bevindt. Nu de afbeelding opgenomen is in een box wordt deze wél netjes gecentreerd, hoe komt dit?

Ik ben nog maar twee dagen echt bezig met LaTeX, dit bedoelen ze waarschijnljjk met een steile leercurve.. ... maar, het ziet er wel veelbelovend uit moet ik zeggen!

[ Bericht 0% gewijzigd door davasch op 27-11-2009 13:26:25 (typo's) ]
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:56:21 #259
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75054489
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:24 schreef davasch het volgende:

[..]

De tweede manier is precies hoe ik het wou hebben. Bedankt voor je hulp!
Ik heb er nog een paar vraagjes over, zodat ik het misschien ook zelf kan snappen

1) [width=19cmtextwidth]
Wat gebeurt er hier? Wordt de breedte van de text (in centimeter) opgeteld bij de 19cm?
Oh nee, dat is gewoon een slordigheid van mijn kant, die \textwidth moet weg, anders geeft het denk ik een error.
quote:
2) In mijn eerste poging van de drie hierboven komt de afbeelding niet in het midden te staan, terwijl deze zich wel tussen \begin{center} .... \end{center} tags bevindt. Nu de afbeelding opgenomen is in een box wordt deze wél netjes gecentreerd, hoe komt dit?
Nou, tja. Op zich wordt je afbeelding wel gecentreerd maar ‘slechts voor zover dit kan’. Het centreert namelijk binnen de daarvoor aangewezen ruimte, namelijk de zetspiegel (d.w.z. het gedeelte waar tekst staat op de pagina), niet t.o.v. de paginaranden. Op zich is dit logisch, zeker als je ongelijke marges hebt (wat bij dubbelzijdige documenten vaak het geval is).

Je derde figuur staat ook als zodanig gecentreerd. Is je figuur nu groter dan de zetspiegel, dan valt het eigenlijk niet te centreren. Wat er dan gebeurt is dat het zo ver mogelijk naar links gaat (tegen de linkermarge aan) en dan noodgedwongen de pagina afloopt aan de rechtermarge (LaTeX zeurt dan: Overfull hbox).

De truc die ik nu doe is het figuur in een box stoppen die een breedte van 19cm krijgt en wat dan over is 'loopt eruit'. Dat steekt uit zonder dat het meegeteld wordt voor de grootte bepaling. Je kunt b.v. dit doen:

1Test \makebox[1cm]{dit is veel te breed voor de box} test

LaTeX beschouwt dan die box als 1cm breed en plaatst hem als zodanig. Zoiets gebeurt nu ook met jouw figuur, het wordt uiteindelijk als een figuur dat de hele tekstbreedte in beslag neemt beschouwd en de overlap telt niet mee. Normaliter is de breedte de natuurlijke breedte van het figuur. Nu is het kunstmatig smaller gemaakt.
pi_75054613
Bedankt voor de uitleg, het is me nu duidelijk!
Ik kan weer inhoudelijk verder met m'n verslag
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:07:14 #262
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75073195
Ik heb er net gedoneerd en twee samples getraind.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 27 november 2009 @ 23:09:00 #263
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75073270
Gewoon een keer de A4 symbol guide doorlezen en onthouden. Net zo makkelijk.

[edit]
Ik heb de site trouwens in de OP gezet op de wiki.
pi_75142686
Beginnersvraagje: Ik heb een tabel gemaakt en de achtergrond van een rij gekleurd door middel van \rowcolor
Maar als ik dit doe verdwijnen de lijntjes tussen de cellen in die rij, en ook de rand boven en links van de rij. Hoe krijg ik m'n lijntjes terug?
Is er tevens een betere manier om een tabelkop aan te geven en te kleuren als met \rowcolor op de bovenste rij?

Edit: en nog een vraag; Ik heb een \begin{table} met hierboven een \section. De table drijft vrolijk naar een nieuwe pagina toe, maar ik wil 'm direct onder de sectiekop houden, hoe doe ik dat? Tabel is klein genoeg om direct onder de kop te passen opgelost

[ Bericht 16% gewijzigd door Intrepidity op 30-11-2009 14:49:54 ]
  maandag 30 november 2009 @ 14:48:50 #265
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75143536
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef Intrepidity het volgende:
Beginnersvraagje: Ik heb een tabel gemaakt en de achtergrond van een rij gekleurd door middel van \rowcolor
Maar als ik dit doe verdwijnen de lijntjes tussen de cellen in die rij, en ook de rand boven en links van de rij. Hoe krijg ik m'n lijntjes terug?
Is er tevens een betere manier om een tabelkop aan te geven en te kleuren als met \rowcolor op de bovenste rij?
Je hebt niet echt een minimal example, maar ik denk dat ik je probleem snap. Normaliter specificeer je een tabel dus zo:

1
2
\begin{tabular}{c|c|c}
....

De documentatie van colortbl heeft een paragraaf ‘Colouring rules’, die aangeeft dat je niet | maar b.v. !{\color{green}\vline} moet gebruiken, dat de bovenste rule ook verdwijnt snap ik niet helemaal, dat zou niet moeten gebeuren, heb je geen voorbeeld? Wel neemt die standaard de tekstkleur over.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
\documentclass{article}
\usepackage{array,colortbl}
\begin{document}
    \color{white}
    \begin{tabular}{c !{\color{green}\vline} c  !{\color{green}\vline} c}
    \rowcolor{red} a & b & c\\
    \hline
    \rowcolor{blue} d & e & f\\
    \end{tabular}
\end{document}

Overigens, en dat wil ik als laatste opmerken: verticale lijnen in een tabel zijn zelden een voorbeeld van goede typografie. Wat dat betreft is het niet onaardig de documentatie van booktabs te lezen.

Een tabel-hoofd kan wel gemaakt worden, maar vereist wel wat ingrepen m.b.v. array, maar als je je tabel (deels) paste wil ik wel kijken wat ik ermee kan doen.
pi_75143832
Sorry, vergeten code te posten
Het heeft ook iets met zoom-niveau te maken, want bij 103% toont ie de bovenste lijn niet (pdf in Acrobat), bij 100% wel, maar links niet, etc.. Bij 100% zou ie toch echt alle lijntjes moeten tonen imo..

De volgende code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
\begin{table}[ht]
   \caption{Overzicht geschiktheidsfactoren}
   \begin{tabular}{ | l | p{10cm} | l | }
      \hline
      \rowcolor[gray]{0.9} & Geschiktheidsfactor & Geschikt \\ \hline
      1 & Begrijpt en accepteert de sponsor of het management de DSDM filosofie? & Ja \\ \hline
      2 & Mogen de teamleden zorgen voor betrokkenheid van eindgebruikers? & Ja \\ \hline
      3 & Is er ondersteuning vanuit hogerop voor betrokkenheid van eindgebruikers? & Ja \\ \hline
      4 & Kan de organisatie regelmatige releases van kleine hoeveelheden functionaliteit aan? & Ja \\ \hline
      5 & Is het mogelijk voor de ontwikkelaars om continue toegang te krijgen tot eindgebruikers? & Ja \\ \hline
      6 & Zal het ontwikkelteam gedurende het project het zelfde blijven? & Ja \\ \hline
      7 & Heeft het ontwikkelteam de vereiste kennis en vaardigheden? & Ja \\ \hline
      8 & Zal het ontwikkelteam uit 6 of minder mensen bestaan? & Ja \\ \hline
      9 & Gebruikt het project technologie die geschikt is voor prototyping? & Ja \\ \hline
      10 & Is de interface al in vroeg stadium demonstreerbaar? & Ja \\ \hline
      11 & Is het duidelijk wie de eigenaar van het project is en wie de gebruikers zijn? & Ja \\ \hline
      12 & Is het product niet rekenitensief? & Ja\footnote{De component die op basis van een planning grote hoeveelheden mail verstuurt is mogelijk wel rekenintensief. Dit is een goed afgebakend en mogelijk apart te produceren onderdeel} \\ \hline
      13 & Kan het product in meerdere kleine stukken ontwikkeld worden? & Ja \\ \hline
      14 & Heeft de ontwikkeling een strak kader voor wat betreft deadlines? & Ja \\ \hline
      15 & Kunnen de requirements geprioriteerd worden? (MoSCoW methode) & Ja \\ \hline
      16 & Zijn de wensen en vereisten niet t\'{e} gedetailleerd en vast? & Ja \\ \hline
   \end{tabular}
\end{table}

Rendert de volgende tabel:
  maandag 30 november 2009 @ 15:01:43 #267
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75144024
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:56 schreef Intrepidity het volgende:
Sorry, vergeten code te posten
Het heeft ook iets met zoom-niveau te maken, want bij 103% toont ie de bovenste lijn niet (pdf in Acrobat), bij 100% wel, maar links niet, etc.. Bij 100% zou ie toch echt alle lijntjes moeten tonen imo..

De volgende code:
[ code verwijderd ]

Rendert de volgende tabel:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me zeer wel mogelijk een Adobe Reader bug. Je zult moeten kijken hoe het afdrukt. In Preview.app onder OS X heb ik het niet, allicht dat jij ook in Fox-it wilt kijken.

Ik zal eens kijken of er iets zinnigs over te zeggen valt.
pi_75144123
Je kon wel eens gelijk hebben, bij 200% zoomniveau of een factor 2 daarvan worden wel alle lijnen getoond, behalve de lijntjes tussen de gekleurde cellen
Edit: en de .dvi toont ook de lijnen tussen cellen
Uiteindelijk moet ik in PDF opleveren, dus het moet wel goed komen..
pi_75144166
Hallo,

ik heb opnieuw een vraagje.

Sommigen van jullie heb misschien al gehoord van getwiste Chevalley groepen, dat zijn groepen die als deelgroep in een grotere (gewone) Chevalley groep zitten. En die worden aangeduid met een superscript...VOOR de aanduiding van grotere groep. En dat is nu het probleem

1^3 D_4 

is niet wat ik wil, die 3 staat te ver van de D, het lijkt alsof het er niet bij hoort. Weet iemand raad?
Bedankt!
  maandag 30 november 2009 @ 15:14:55 #270
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75144533
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:03 schreef Intrepidity het volgende:
Je kon wel eens gelijk hebben, bij 200% zoomniveau of een factor 2 daarvan worden wel alle lijnen getoond, behalve de lijntjes tussen de gekleurde cellen
Edit: en de .dvi toont ook de lijnen tussen cellen
Uiteindelijk moet ik in PDF opleveren, dus het moet wel goed komen..
Ik heb even gekeken… het ligt er een beetje aan hoe die PDF gegenereerd wordt, de lijnen worden eerst getekend en daarna wordt er (precies) tussen die lijnen in gevuld. Dat Adobe het niet tekent is waarschijnlijk vanwege anti-aliasing, ik zal eens kijken of pdfTeX te trucen is dat de output anders geordend is (zie spoiler).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 november 2009 @ 15:18:14 #271
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75144649
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:05 schreef zuiderbuur het volgende:
Hallo,

ik heb opnieuw een vraagje.

Sommigen van jullie heb misschien al gehoord van getwiste Chevalley groepen, dat zijn groepen die als deelgroep in een grotere (gewone) Chevalley groep zitten. En die worden aangeduid met een superscript...VOOR de aanduiding van grotere groep. En dat is nu het probleem
[ code verwijderd ]

is niet wat ik wil, die 3 staat te ver van de D, het lijkt alsof het er niet bij hoort. Weet iemand raad?
Bedankt!
Ja, dat komt doordat die D cursief is.

Je kunt wat negatieve spatiëring invoegen:

1^3\!D_4

Dat geeft:

Die \! zet het opvolgende wat verder naar links.
  maandag 30 november 2009 @ 15:20:16 #272
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75144716
Op MathWorld staat het ook redelijk ver uit elkaar, maar ik vind hem zelf met \! mooier..
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 30 november 2009 @ 16:27:24 #273
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75147372
Als het trouwens echt van allerhoogst belang is dat de tabel er goed uitziet in Adobe Reader is dit een mogelijkheid – maar, dit is dus echt een hack geoptimaliseerd voor renderfouten in Adobe Reader.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
\documentclass{article}
\usepackage{array,colortbl,xcolor}
\begin{document}
\begin{table}[ht]
   \begin{tabular}{ | l | p{10cm} | l | }
      \multicolumn{1}{|>{\columncolor[gray]{.9}[0.9\tabcolsep]}l|}{}
      & \multicolumn{1}{>{\columncolor[gray]{.9}[0.9\tabcolsep]}l|}{Geschiktheidsfactor}
      & \multicolumn{1}{>{\columncolor[gray]{.9}[0.9\tabcolsep]}l|}{Geschikt} \\
      \noalign{\vskip-12.4pt \hrule height 0.4pt \vskip 12pt}
      \hline
      1 & Begrijpt en accepteert de sponsor of het management de DSDM filosofie? & Ja \\ \hline
      2 & Mogen de teamleden zorgen voor betrokkenheid van eindgebruikers? & Ja \\ \hline
      3 & Is er ondersteuning vanuit hogerop voor betrokkenheid van eindgebruikers? & Ja \\ \hline
      4 & Kan de organisatie regelmatige releases van kleine hoeveelheden functionaliteit aan? & Ja \\ \hline
      5 & Is het mogelijk voor de ontwikkelaars om continue toegang te krijgen tot eindgebruikers? & Ja \\ \hline
      6 & Zal het ontwikkelteam gedurende het project het zelfde blijven? & Ja \\ \hline
      7 & Heeft het ontwikkelteam de vereiste kennis en vaardigheden? & Ja \\ \hline
      8 & Zal het ontwikkelteam uit 6 of minder mensen bestaan? & Ja \\ \hline
      9 & Gebruikt het project technologie die geschikt is voor prototyping? & Ja \\ \hline
      10 & Is de interface al in vroeg stadium demonstreerbaar? & Ja \\ \hline
      11 & Is het duidelijk wie de eigenaar van het project is en wie de gebruikers zijn? & Ja \\ \hline
      12 & Is het product niet rekenitensief? & Ja\footnote{De component die op basis van een planning grote hoeveelheden mail verstuurt is mogelijk wel rekenintensief. Dit is een goed afgebakend en mogelijk apart te produceren onderdeel} \\ \hline
      13 & Kan het product in meerdere kleine stukken ontwikkeld worden? & Ja \\ \hline
      14 & Heeft de ontwikkeling een strak kader voor wat betreft deadlines? & Ja \\ \hline
      15 & Kunnen de requirements geprioriteerd worden? (MoSCoW methode) & Ja \\ \hline
      16 & Zijn de wensen en vereisten niet t\'{e} gedetailleerd en vast? & Ja \\ \hline
   \end{tabular}
\end{table}
\end{document}
pi_75147484
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:27 schreef Iblis het volgende:
Als het trouwens echt van allerhoogst belang is dat de tabel er goed uitziet in Adobe Reader is dit een mogelijkheid – maar, dit is dus echt een hack geoptimaliseerd voor renderfouten in Adobe Reader.
[ code verwijderd ]
Ik moet het in eerste instantie digitaal opleveren, en de kans lijkt me het grootst dat ze het met Acrobat lezen idd.. Dus hartelijk bedankt voor de moeite die je er in gestoken hebt
  maandag 30 november 2009 @ 16:55:06 #275
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75148618
Als laatste nog even hoe ik de tabel zou maken – weinig verticale lijnen (ik vind jouw tabel een beetje een Word-tabel) en nog wat trucjes (o.a. om de footnote te krijgen):

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
\documentclass{article}
\usepackage{booktabs}
\usepackage[dutch]{babel}
\begin{document}
\begin{table}[ht]
   \renewcommand{\arraystretch}{1.1} % Iets meer ruimte tussen rijen.
   \begin{minipage}{\textwidth} % I.v.m. de footnote
   \def\footnoterule{\vskip-6pt}% Nooit /buiten/ een minipage doen!
   \begin{tabular}{ r p{10cm} c }
      \toprule
      & \textbf{Geschiktheidsfactor} & \textbf{Geschikt} \\
      \midrule
      1 & Begrijpt en accepteert de sponsor of het management de \textsc{dsdm} filosofie? & Ja \\
      2 & Mogen de teamleden zorgen voor betrokkenheid van eindgebruikers? & Ja \\
      3 & Is er ondersteuning vanuit hogerop voor betrokkenheid van eindgebruikers? & Ja \\
      4 & Kan de organisatie regelmatige releases van kleine hoeveelheden functionaliteit aan? & Ja \\
      5 & Is het mogelijk voor de ontwikkelaars om continue toegang te krijgen tot eindgebruikers? & Ja \\
      6 & Zal het ontwikkelteam gedurende het project het zelfde blijven? & Ja \\
      7 & Heeft het ontwikkelteam de vereiste kennis en vaardigheden? & Ja \\
      8 & Zal het ontwikkelteam uit 6 of minder mensen bestaan? & Ja \\
      9 & Gebruikt het project technologie die geschikt is voor prototyping? & Ja \\
      10 & Is de interface al in vroeg stadium demonstreerbaar? & Ja \\
      11 & Is het duidelijk wie de eigenaar van het project is en wie de gebruikers zijn? & Ja \\
      12 & Is het product niet rekenintensief? & Ja\rlap{\footnote{De component die op basis van een planning grote hoeveelheden mail verstuurt is mogelijk wel rekenintensief. Dit is een goed afgebakend en mogelijk apart te produceren onderdeel}} \\
      13 & Kan het product in meerdere kleine stukken ontwikkeld worden? & Ja \\
      14 & Heeft de ontwikkeling een strak kader voor wat betreft deadlines? & Ja \\
      15 & Kunnen de requirements geprioriteerd worden? (MoSCoW methode) & Ja \\
      16 & Zijn de wensen en vereisten niet t\'{e} gedetailleerd en vast? & Ja \\
      \bottomrule
   \end{tabular}
   \end{minipage}
\end{table}
\end{document}

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')