Dat hebben ze, alleen kan je daar standaard niet in, moet je een tijd lid zijn en niets baggeren, dan krijg je toegangquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef nuget het volgende:
lol, ze zouden op tweakers ook een sub forum moeten maken voor ONZ
Epic Fail, hoezo geen bagger in onzinquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hebben ze, alleen kan je daar standaard niet in, moet je een tijd lid zijn en niets baggeren, dan krijg je toegang.
Ja, want Geenstijl is nooit cynischquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het cynische straalt van het hele geenstijl berich af. Grappig dat die tweakert en andere mensen denken dat Geenstijl serieus is in dit geheel.
je zal voor altijd moeten lijden onder deze foutquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef miodzio het volgende:
Kan een modje de TT aanpassen please? Als ik faal wil ik dat wel met de juiste spelling!
Konigginedag --> Koninginnedag.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:12 schreef Seneca het volgende:
Hoezo aanslag? Die vent wilde gewoon zeggen dat Rotterdam een kutstad is om te zijn met konninginedag. En daar had hij volkomen gelijk in!
Wat een kutlink.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:23 schreef Nielsch het volgende:![]()
![]()
![]()
Hier nog iets van 5 jaar geleden, toen zoiets ook al speelde.
Sorry dat ik niet 24/7 op internet zit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Frutsel het volgende:
Goh... dit heb ik vorig jaar gehoord... en het jaar d'r voor ook![]()
en ook al met een kerstmarkt in Oberhausen Duitsland..![]()
"Als beloning: ga niet daar en daarheen.. "
Wat een onzin
google maar eens op hoax aanslag of hoax kerstmarkt oberhausen oid
Ik eerlijk gezegd net ook pas sinds weet ik hoe lang weer en ik heb dat net ff gegoogled om te kijken of ik me het goed herinnerdequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef miodzio het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet 24/7 op internet zit.
Anders lees je even doorquote:Op donderdag 30 april 2009 12:39 schreef Bananenman het volgende:
Wat een mongool, ¤5000 cash vinden en het nog terug brengen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |