Echt niet dat is een toneelspeelster eerste klas...ze speelt altijd, vermoed borderline oid bij dat mens...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:18 schreef vencodark het volgende:
Maxime lijkt haar echte gevoelens te tonen
Ik geloofde er ook niks van. Dat Ludo daarin trapte joh, ik kreeg plaatsvervangende schaamte en het is nog wel een soap.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Echt niet dat is een toneelspeelster eerste klas...ze speelt altijd, vermoed borderline oid bij dat mens...
Ze meent er niets van in elk geval.
Maar dat heb ik bij Ludo al vaker gehad hoor. Alsof de Ludo van tien jaar geleden zou zijn getrapt in dat toneelspelletje bij Janine thuisquote:Op donderdag 30 april 2009 10:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik geloofde er ook niks van. Dat Ludo daarin trapte joh, ik kreeg plaatsvervangende schaamte en het is nog wel een soap.![]()
Ik snapte totaal niet waar dat over ging?quote:
Ik vermoed dat Martijn eerlijk gaat opbiechten dat hij Nina eerst had moeten helpen, hiermee zijn doodvonnis tekenend.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:59 schreef Roscovitch het volgende:
Ik snapte totaal niet waar dat over ging?
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:10 schreef tulpie123 het volgende:
Blij dat Vicky binnenkort de serie verlaat, kan ze gelijk Barbara meenemen om haar met Floris te herenigen
En toch is het een rot preview..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:37 schreef Frey het volgende:
Het gaat erom dat Martijn die balk op Nina heeft laten vallen, waardoor haar verwondingen nog ernstiger zijn.
Tis gewoon een droom ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:33 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En toch is het een rot preview..Beetje overdreven.
hoop van welquote:
Wel gaaf, Ludo gaat een vendetta beginnen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:04 schreef Canisfire het volgende:
Och Ludo gaat weer in de bocht![]()
Het was gewoon een ongeluk man..
Ja en dan graag weer een andere Nina retour!!! (andere actrice dus)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef GSMboy het volgende:
Ludo stuurt Nina naar een kliniek ofzo en zo is ze in 2 maanden genezen, waar ze normaal in Meerdijk 6 maanden over doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |