Doet Sjors tentamensquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Perico het volgende:
In de periode dat Nina van 8 tot 21 jaar doorgroeide, is Sjors nog steeds niet afgestudeerd en verprutst nog steeds tentamens.
Wat is daar gemeen aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Het was leuk geweest als Jack nog even gemeen was geworden, na die woordenwisselingen tussen hem en Nick en Maxime en Nick, waarna Maxime vroeg of Jack ook nog wat had: "ja, wat heb je mooie jurk aan, staat je goed... rood".
Goede vraag.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond t grappig omdat Jack met elke scene kneuzeriger wordt
Maar als Jack een keer kwaad wordt of uit zijn slof schiet vind ik het juist ongeloofwaardiger en wanhopiger gespeeld dan ooit. Net zoals die ene keer toen Martijn Huygens kwaad werd op zijn vrouwquote:Op woensdag 29 april 2009 14:06 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Goede vraag.
Maar het was leuk geweest als hij nog iets had gezegd. Nu is hij altijd de zwaktste, die in een hoekje staat te kijken en zijn fatsoen bewaard. Laat hem eens schijt hebben aan de Sanders familie en over hen heen wandelen.
Idd.quote:
Met haar staafmixer!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:37 schreef nWo4Life het volgende:
Wacht maar tot Rosa wraak zal nemen...
quote:
Ik heb weinig tot niets met Rosaquote:Op woensdag 29 april 2009 23:45 schreef alors het volgende:
Sowieso meer Rosade stille kracht in Huize Sanders. Jammer dat ze de laatste tijd zo onzichtbaar was. Een personage als Rosa heeft de sympathie van iedereen. Het hoeft geen spanning en sensatie te zijn, maar iets meer dan eten opdienen en poetsen mag ook wel eens
Dan krijg je het voordeel van de twijfel.quote:
Ik begrijp hetquote:Op donderdag 30 april 2009 00:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan krijg je het voordeel van de twijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |