Zal ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
valt dat ff tegen
koop maar geen abo
n verkeerd gelezen postquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Ik ben niet gek!
Ik wist trouwens niet eens dat dat kon.
Maar dat is officieel geen note toch, dus dan mag je wel vertellen waarvoor die was? *puppy-eyes*
Nee hoor. Ik ben nog lang niet bij mijn stopweekquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
Grutjes, Wolvendagen heeft weer die tijd van de maand.
zover ik weet deed ik een tijd geleden een behoorlijke doodsverwensing, en daar kreeg ik helemaal geen note voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben juist trots op m'n notes.
Ik wed dat het stuk voor stuk mooie, fiere, mannelijke notes zijn waar ik mijn tegenstander terecht op z'n plek wijs.
Jubileumquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
74 heb ik er nu, nog 26 en dan 100 NOTES ;D
rondje van noel bij de 100quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
74 heb ik er nu, nog 26 en dan 100 NOTES ;D
heb je mazzel gehad denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zover ik weet deed ik een tijd geleden een behoorlijke doodsverwensing, en daar kreeg ik helemaal geen note voor
ik mag die blauwerds wel
volgensmij waren jullie het gewoon met me eens, die knuppel(s) verdiende(n) het opzich welquote:
hoeveel heb jij er danquote:
ik kan m niet vindenquote:
Die laatste 2 over die foto van WD. Ik dacht serieus dat dat ding al vaker in de SC was gepost, en ik heb hem zelfs weggehaald toen ik hoorde dat dat niet het geval was. Krijg ik twee notesquote:
Link!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zover ik weet deed ik een tijd geleden een behoorlijke doodsverwensing, en daar kreeg ik helemaal geen note voor
ik mag die blauwerds wel
Neh, alleen omdat ik zo'n abo hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
florian kan jij ze ook lezen eigelijk ? omdat je rechten hebt
dat klinkt als krentenbolquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die laatste 2 over die foto van WD. Ik dacht serieus dat dat ding al vaker in de SC was gepost, en ik heb hem zelfs weggehaald toen ik hoorde dat dat niet het geval was. Krijg ik twee notes
neequote:
Ik ook van jou! HJ niet, die zuigt nu aan de penis van MarkM.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
19.000 POSTS, 19.000 KWALITEITSPOSTS. IK HOU VAN JULLIE.
Care, ik durf te wedden dat ik het nu veel beter voor elkaar heb, en hj boeit me ook geen fuck meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook van jou! HJ niet, die zuigt nu aan de penis van MarkM.
't was ook maar een garpjequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Care, ik durf te wedden dat ik het nu veel beter voor elkaar heb, en hj boeit me ook geen fuck meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |