quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:35 schreef DeHangui het volgende:
Goeiedag.
Ik erger me vandaag weer eens ergens aan. Ik ben (like always) weer eens aan het werk. Net als vele Nederlanders met mij. Alleen wat is mij afvraag is hoe die werkelozen toch altijd leuke dingen kunnen doen?! Ik ben aan het werk, en vrienden van mij zijn te zwemmen. Geen werk, crisis en dat soort slap gelul. Slaat nergens op, want als je 20'iger bent is er wel werk.
Wat is dus niet begrijp waarom zulke mensen niet harder worden aangepakt. Beetje thuis zitten, omhangen, schulden maken, maar niemand die ze wat doet. Het is allemaal veel te mooi, en gaat ze veels te makkelijk af.
GATVERDAMME.
Groet![]()
Zegt zij, die spelt als een kindquote:
Het is gewoon niet eerlijk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:45 schreef RickoKun het volgende:
Hallo!
Ik deel je leed. Zo ken ik een héél gezin, wat een leuk huisje heeft, een TV scherm heeft van zo rond de 10 ruggen en waar de dochter en zoon altijd rondkomen van het geld dat ze van hun ouders krijgen.
En neen, die werken niet. Volgens mij hebben die een schadevergoeding oid gekregen.
Sterker nog, ze zijn nu allemaal leuk op vakantie voor een week of twee naar Turkije !
Kijk, da's toch fantastisch, dat linkse kabinet beleid?Waarom ga ik in godsnaam nog verder met mijn studie?! Ik tyf mezelf binnenkort wel ff voor een celeb zn auto!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |