Er is nog helemaal geen stromend water geweest vanaf de start, dus er is geen verschil voor de bewoners.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Stefan het volgende:
De opdracht is mislukt, het stromend water zou toch 48 uur worden afgesloten? Hoor ik niks over.
Dus ze spoelen wc's door met jerrycans, kijken met jerricans en drinken uit de jerricans? Hebben ze genoeg voor 2 dagen nog?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen stromend water geweest vanaf de start, dus er is geen verschil voor de bewoners.
was Amber.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:35 schreef Stefan het volgende:
Iemand zegt (een vrouw) dat Peter moet opschieten omdat ze een hekel heeft aan wachten. We zien echter alleen Jeroen in beeld. Ik wil de vrouw zien, ik kan de stemmen niet herkennen nog en de reactie van Peter zien.
Voor een deel gefixed, de fout is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de site.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
De hele dag staat er al 'test' bij die dueloptie op de site en nu opeens blijkt het tussen Amber en Marielin te gaan. Logisch want waarschijnlijk heeft iedereen zitten testen. Erg slordig.
Ook bij de dagduels staat nog steeds 'test' (behalve op de indexpagina).
Dit moet echt beter hoor mensen!
[ afbeelding ]
ja, zo is er altijd wel wat te zeiken, ik zit gisteren de COS te lezen en zie overal, Ja pet van Renate dit en dat, doen we er wat aan begin jij weer te zeiken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef Danny het volgende:
Van de site:
[..]
Dan moeten we wel ergens kunnen aangeven dat die pet weg moet.
Heb niet meegekregen dat er wat aan gedaan is. Ik lees op thebunkeronline.tv dat de kijker bepaalt of zij haar pet mag houden, maar ik zie nergens een mogelijkheid tot stemmen. Hoe bepaalt de kijker dat in dat geval dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, zo is er altijd wel wat te zeiken, ik zit gisteren de COS te lezen en zie overal, Ja pet van Renate dit en dat, doen we er wat aan begin jij weer te zeiken.
Uiteraard, maar in dit geval heb je je even niet ingelezen en wil je even een populaire post plaatsenquote:Ergo; iedereen heeft wel een mening, en vaak zijn die meningen verschillend, dus er is altijd wel wat te miepen
Gewoon alle make up afpakken!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef Loedertje het volgende:
Vervang de douchekoppen of verf ze matzwart..
We? Breng je daar ook al de koffie rond?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, zo is er altijd wel wat te zeiken, ik zit gisteren de COS te lezen en zie overal, Ja pet van Renate dit en dat, doen we er wat aan begin jij weer te zeiken.
Ergo; iedereen heeft wel een mening, en vaak zijn die meningen verschillend, dus er is altijd wel wat te miepen
Beetje misplaatste post. Wat danny zegt idd. Er wordt geschreven wat vindt de kijker ervan, maar die kijker kan nergens aangeven wat ze er van vindtquote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ergo; iedereen heeft wel een mening, en vaak zijn die meningen verschillend, dus er is altijd wel wat te miepen
Dank, ik meldde gisteren hetzelfde met een screenshot in de COS maar kreeg daar weinig response van users dus ik dacht dat het weer eens aan mij lag.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor een deel gefixed, de fout is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de site.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Dementor het volgende:
Voor een deel gefixed, de fout is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de site.
Ik zie helemaal niks. Kun je er een screenshot van maken?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef marijon het volgende:
Op de TBO site, bij deelnemers en dan onderaan de blz.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks. Kun je er een screenshot van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |