abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68743565
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:57 schreef Dementor het volgende:
Ik zal proberen de boel toe te lichten.

De ouders van Jeroen hebben verzocht dit bericht on stream door Jeroen voor te laten lezen.
Dit bericht kwam pas binnen nadat Jeroen was geschoren.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_68744298
Ik zal het hier nog een keer zeggen:

Dank voor je toelichting Dementor.
  Admin zondag 10 mei 2009 @ 23:05:40 #253
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68888896
Jeroen krijgt de opdracht binnen 24 uur 10 items van medebewoners te verstoppen. Dat lukt, maar vervolgens krijgen de deelnemers hun spullen niet terug. De na veel zware opdrachten erg vermoeide Marielin kan het er niet echt meer bij hebben en doet haar beklag. Hierdoor krijgt ze enorm veel negatieve stemmen en meningen. De regie weigert vooralsnog echter de spullen van de geslaagde opdracht terug te geven, waardoor Marielin op oneerlijke wijze benadeeld wordt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68895990
Van iedereen worden er spullen gejat, alleen Marielin klaagt, ze krijgt daardoor negatieve stemmen en 't is de schuld van de redactie? Het is maar hoe je een blunder definieert natuurlijk, en al helemaal redactioneel .
pi_68896934
Ik vind het ook geen blunder hoor. Ze is gewoon benadeeld door Jeroen die van haar blijkbaar waardevollere spulletjes heeft verstopt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 10:36:28 #256
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68897247
quote:
Op maandag 11 mei 2009 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van iedereen worden er spullen gejat, alleen Marielin klaagt, ze krijgt daardoor negatieve stemmen en 't is de schuld van de redactie? Het is maar hoe je een blunder definieert natuurlijk, en al helemaal redactioneel .
marielin klaagt met goede reden. Ze heeft alle zware opdrachten gekegen, is getricked in buiten moeten slapen en daar ook nog eens getreiterd met de sigaretten e.d.
Die spullen hadden gewoon direct na afloop van de opdracht teruggemoeten.
Dat is niet gebeurd en dat is wel degelijk redactioneel. Ik noem het een blunder. Vind jij van niet dan blijft alleen opzet over.
Het feit dat ze nu alsnog de spullen hebben teruggekregen bevestigd trouwens dat ze terug hadden gemoeten en dat de redactie dus de fout in ging. Ik ga uit van een foutje en niet van opzet, maar ga de boel omtrend marielin wel beter in de gaten houden. En als ik de COS lees velen met mij.
pi_68897307
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef Danny het volgende:

[..]

marielin klaagt met goede reden. Ze heeft alle zware opdrachten gekegen, is getricked in buiten moeten slapen en daar ook nog eens getreiterd met de sigaretten e.d.
Die spullen hadden gewoon direct na afloop van de opdracht teruggemoeten.
Dat is niet gebeurd en dat is wel degelijk redactioneel. Ik noem het een blunder. Vind jij van niet dan blijft alleen opzet over.
Het feit dat ze nu alsnog de spullen hebben teruggekregen bevestigd trouwens dat ze terug hadden gemoeten en dat de redactie dus de fout in ging. Ik ga uit van een foutje en niet van opzet, maar ga de boel omtrend marielin wel beter in de gaten houden. En als ik de COS lees velen met mij.
Moeilijk te zeggen of dit met opzet alleen tegen Marielin is he.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 10:51:42 #258
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68897670
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen of dit met opzet alleen tegen Marielin is he.
ik zeg niet dat het opzet is. ik zeg dat het een blunder is waarvan met name marielin de dupe is geworden en waardoor ze wel degelijk is benadeeld.
pi_68898014
quote:
Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef Danny het volgende:
ik zeg niet dat het opzet is. ik zeg dat het een blunder is waarvan met name marielin de dupe is geworden en waardoor ze wel degelijk is benadeeld.
Nee, ze zijn allemaal benadeeld doordat ze de allemaal de spullen later terug kregen. Dat Marielin het hardste mekkert is haar probleem en kost haar stemmen. Daar kan de redactie de schuld van geven, maar in deze specifieke situatie hadden ze er allemaal last van.
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 11:40:43 #260
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68899297
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nee, ze zijn allemaal benadeeld doordat ze de allemaal de spullen later terug kregen. Dat Marielin het hardste mekkert is haar probleem en kost haar stemmen. Daar kan de redactie de schuld van geven, maar in deze specifieke situatie hadden ze er allemaal last van.
marielin moest BUITEN slapen en had haar SJAAL EN MUTS niet. Daar had zij als ENIGE last van. Je kunt nu wel proberen recht te breien wat krom is natuurlijk, maar het komt zo geforceerd over. Ik zou BIJNA denken dat je wat instructies hebt meegekregen gisteren.
BIJNA he.
pi_68899385
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:40 schreef Danny het volgende:

[..]

marielin moest BUITEN slapen en had haar SJAAL EN MUTS niet. Daar had zij als ENIGE last van. Je kunt nu wel proberen recht te breien wat krom is natuurlijk, maar het komt zo geforceerd over. Ik zou BIJNA denken dat je wat instructies hebt meegekregen gisteren.
BIJNA he.
Was de opdracht van Jeroen al voorbij toen ze buiten moest slapen dan? Ik dacht ut niet.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 11 mei 2009 @ 11:45:20 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68899485
quote:

BIJNA he.
Dat haar sjaal en muts door Jeroen waren gepikt en dat ze het pannenkoekduel verloor en daardoor muts- en sjaalloos buiten moest slapen, is imo een toevallige samenloop van omstandigheden die voor Marielin even minder uitpakte. Maar ook dat is part of the game, lijkt me. Jeroen heeft iig geen lijstje gehad van specifieke spullen die hij moest jatten of hoeveel van welke mede-Overlever en ook was het pannenkoekduel niet verkocht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 11 mei 2009 @ 11:46:48 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68899532
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Spooky4u het volgende:
Was de opdracht van Jeroen al voorbij toen ze buiten moest slapen dan? Ik dacht ut niet.
Nee.
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 11:50:48 #264
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68899665
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

nee, maar toen zat ze er al doorheen. werd ze nog even getreiterd door haar wel bewust peuken mee te geven, maar te zeggen dat ze ze niet mocht oproken en werd ze 's morgens nog even getreiterd door haar niet binnen te laten.
Ze heeft dat allemaal netjes geaccepteerd. Klagen gebeurde pas NADAT de opdracht al UREN voorbij was EN ze door de telefoon te horen had gekregen dat iemand rare dingen aan het uitspoken was en dat ze goed op moest letten.

Er wordt wel erg makkelijk over het feit dat zij als enige zware opdrachten heeft gekregen heengeluld. Natuurlijk gaat ze moeier en kribbiger zijn dan de anderen. En nadat ze doorhad dat het vanuit de redactie een opdracht was dimde ze wel degelijk in.

Maar ongeacht dat; als een opdracht is afgelopen moet de boel ook netjes en adequaat worden afgerond door de redactie. Het blijft dus hoe dan ook een blunder. ZEKER toen de redactie merkte dat het NIET teruggeven leidde tot een overemotionele deelnemer hadden ze dat moeten rechtbreien. Daar valt gewoon niet tegenop te redeneren hoor. Ze vertoonde dit gedrag NADAT ze de spullen al terug hadden moeten hebben en dus is de directe aanleiding het feit dat de redactie verzuimd heeft die spullen terug te geven. Dat is gewoon een feit natuurlijk waar je niet omheen kunt. Dat anderen niet klaagden doet daarbij totaal niet terzake.
pi_68899689
quote:
BIJNA he.
Waarom moest ze buiten slapen? Duel verloren, eigen schuld dus.

En natuurlijk is insinueren makkelijk, ik raak er niet van onder de indruk. Cc zal ook wel part of the conspiracy zijn. Vooral blijven zoeken, er is altijd wel wat.
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 11:52:05 #266
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68899712
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat haar sjaal en muts door Jeroen waren gepikt en dat ze het pannenkoekduel verloor en daardoor muts- en sjaalloos buiten moest slapen, is imo een toevallige samenloop van omstandigheden die voor Marielin even minder uitpakte. Maar ook dat is part of the game, lijkt me. Jeroen heeft iig geen lijstje gehad van specifieke spullen die hij moest jatten of hoeveel van welke mede-Overlever en ook was het pannenkoekduel niet verkocht.
dat zeg ik ook nergens; ik zeg dat die spullen direct na de opdracht terug hadden gemoeten. maar kennelijk wordt dat als normaal gezien. In dat geval hoop ik dat ze dat konijn gijzelen nadat wordt gezegd dat die weer terug moet. Kijken of dat ook goedgepraat wordt.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:52:50 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68899729
Dat die spullen eerder geretourneerd hadden moeten worden, ben ik wel met je eens. Direct na de afloop van de opdracht moet in feite alle loose ends die er nog aan vast hangen afgehandeld worden.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:53:28 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68899755
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:52 schreef Danny het volgende: In dat geval hoop ik dat ze dat konijn gijzelen nadat wordt gezegd dat die weer terug moet. Kijken of dat ook goedgepraat wordt.
Ik hoop met je mee en dat ze hem maar villen ook .
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 11:53:35 #269
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68899759
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Waarom moest ze buiten slapen? Duel verloren, eigen schuld dus.

En natuurlijk is insinueren makkelijk, ik raak er niet van onder de indruk. Cc zal ook wel part of the conspiracy zijn. Vooral blijven zoeken, er is altijd wel wat.
nou, dit was toch duidelijk hoor. Opdracht voorbij; spullen inleveren. Zo gaat het vanaf het begin en nu opeens niet. Ongeacht of ze nou wel of niet marielin wilden fucken hadden die spullen gewoon meteen teruggemoeten. Ik weet in ieder geval wel dat ik NIET naar de redactie ga tijdens de bunker. Kennelijk is dat nogal een judgement-clouder namelijk.
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 11:54:08 #270
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68899774
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
Dat die spullen eerder geretourneerd hadden moeten worden, ben ik wel met je eens. Direct na de afloop van de opdracht moet in feite alle loose ends die er nog aan vast hangen afgehandeld worden.
en dat dat niet is gebeurd is dus een blunder te noemen?
  maandag 11 mei 2009 @ 11:55:12 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68899820
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:54 schreef Danny het volgende:

Slordig zeker, blunder vind ik een te groot woord.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:55:21 #272
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68899827
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:54 schreef Danny het volgende:

[..]

jamaar.. amateurproductie ende vrijwilligers!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 11:58:09 #273
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68899915
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Slordig zeker, blunder vind ik een te groot woord.
ok, maar had marielin zo doorgedraaid over haar spullen zonder die 'slordigheid' van de redactie?
  maandag 11 mei 2009 @ 11:58:54 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68899946
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:58 schreef Danny het volgende:

ok, maar had marielin zo doorgedraaid over haar spullen zonder die 'slordigheid' van de redactie?
Dat is koffiedik kijken, lijkt mij.
  Admin maandag 11 mei 2009 @ 11:59:36 #275
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68899984
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is koffiedik kijken, lijkt mij.
dus ze had als ze haar spullen NIET kwijt was geweest weleens door kunnen draaien over het kwijt zijn van haar spullen volgens jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')