En haar vader die in geuren en kleuren vertelt over zijn nieuwe likdoorn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh men...
Gelukkig heb je daarna alle tijd om lekker bij te komen, met een drankje in het zonnetje.
Ik ga woensdag ook al (sportafspraak met vriendin) maar 3 dagen cardio achter elkaar lijkt me niet een heel strak plan, bedenk ik me netquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Cardio kan volgens mij best twee dagen achter elkaar, als je verder geen spierpijn hebt ofzo. Volgens mij zijn er ook best veel mensen die elke dag buikspieroefeningen doen.
Je kunt er altijd gewoon heen gaan en kijken hoe het gaat.
Nee, die bellen ze natuurlijk pas als ze daar zelf zin in hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En haar vader die in geuren en kleuren vertelt over zijn nieuwe likdoorn.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh Heer G, zulks een stoere en mannelijke reactiedie kan alleen van jou afkomen!
Greysie, vlieg je vanaf Rotjeknor of A'dam?
Mijn vader en likdoorns!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En haar vader die in geuren en kleuren vertelt over zijn nieuwe likdoorn.
Je hebt een mooie paps. Hij lijkt op iemand die bekend is. Kan er alleen niet opkomen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Kijk, stoer he, paps tijdens de Nijmeegse Vierdaagse
Ik weet niet wie de vader van Indie is... Ik dacht meer aan een beroemde acteurquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef P.F het volgende:
de vader van indie?
Ja, graag!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:45 schreef P.F het volgende:
ik wil activiteitsniveau 1 en 2 wel toelichten?
Ze bedoelt ws Indiana Jones en dan de vader van Indie = Sean Conneryquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de vader van Indie is... Ik dacht meer aan een beroemde acteur
(of is de vader van Indie actuer ende beroemd?)
Ik ben echt een gruwelijke n00b ende doosch waar het films, acteurs en namen betreftquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Ze bedoelt ws Indiana Jones en dan de vader van Indie = Sean Connery.
Ja, PF?.
Hihi. Wat leuk om te horen! Zelf zie ik mijn vader niet als een mooie man, maar dat komt omdat ik er zo niet naar kijk natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt een mooie paps. Hij lijkt op iemand die bekend is. Kan er alleen niet opkomen...
Nou, je vader ziet er inderdaad goed uit hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi. Wat leuk om te horen! Zelf zie ik mijn vader niet als een mooie man, maar dat komt omdat ik er zo niet naar kijk natuurlijkHij had altijd wel heul veel sjans bij de oudere meiden van de manege als hij als groepsleider mee ging op ponykamp en dan mee ging naar de disco
Dat snap ik wel (allebei; dat je er zelf niet zo naar kijkt en van de sjans). Maar ik vind dat ie een mooie karakterkop heeft. En dat kan nooit verkeerd zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
Hihi. Wat leuk om te horen! Zelf zie ik mijn vader niet als een mooie man, maar dat komt omdat ik er zo niet naar kijk natuurlijkHij had altijd wel heul veel sjans bij de oudere meiden van de manege als hij als groepsleider mee ging op ponykamp en dan mee ging naar de disco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |