Ik zit ook enigszins in de mediterrane richting te denken.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef pyl het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook af. Verder zie ik een huizenblokje dat Frans aandoet.
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:32 schreef Z het volgende:
Oostelijker.
De Torre Agbar in Barcalona.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
De eerste is Barcelona. De tweede is Londen. Toch?
Volgens mij bedoelt hij het andere oosten.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:33 schreef wyccie het volgende:
Iberia dus?
Kan me niet herinneren dat het in Lissabon staat, maar toch: Lissabon?
Ik vergeet telkens dat je al zo oud bent.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:38 schreef pyl het volgende:
Ik vermoed dat ik eerder in Barcelona was dan die sigaar.
Oké, die (Caïro) hebben we alvast.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:15 schreef Marble het volgende:
Het staat in Cairo, maar de naam is me ontschoten.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, die (Caïro) hebben we alvast.Nu de andere twee nog.
De naam: de Qala'un moskeequote:Op maandag 4 mei 2009 15:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil weten:
- de naam van het gebouw
- de plaats waar het gebouw staat
- de dynastie onder wiens bestuur het gebouwd is
De eerste is fout, maar de derde reken ik goed, hoewel ik op zoek was naar een bredere benaming, namelijk de dynastie van de Mamelukken. De Bahri-dynastie valt hieronder.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
[..]
De naam: de Qala'un moskee
De plaats: Caïro (was reeds beantwoord)
De dynastie: Bahri
Klopt dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door TheMagnificent op 04-05-2009 21:03:33 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |