quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef NoCigar het volgende:
Zowel Google als zulke opmerkingen en smileys kunnen hier wel achterwege blijven hopelijk.
Juist. Het geheel ziet er namelijk zo uit:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:45 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Overigens heb ik geen idee van kunstenaar (schilder?) en kunstwerk (schilderij?). Dat het om een uitsnede gaat, wil zeggen dat wij op het verkeerde been worden gezet?
Het is inderdaad Vasarely. En nu nog de naam van het werk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zowel Google als zulke opmerkingen en smileys kunnen hier wel achterwege blijven hopelijk.
Is het misschien Vasarely?
Nou, op het verkeerde been zetten was niet de insteek. Ik wilde de lat wat hoger leggen. Of is dat niet toegestaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:45 schreef pyl het volgende:
Overigens heb ik geen idee van kunstenaar (schilder?) en kunstwerk (schilderij?). Dat het om een uitsnede gaat, wil zeggen dat wij op het verkeerde been worden gezet?
Natuurlijk mag dat. Maar je loopt wel het risico dat je daarboven op die hoogte in alle eenzaamheid zult verkeren, samen met je lat. En je Google toolbar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef servus_universitas het volgende:
Nou, op het verkeerde been zetten was niet de insteek. Ik wilde de lat wat hoger leggen. Of is dat niet toegestaan?
vind het ook belachelijke vragen, vandaar mijn opmerking over Google.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:59 schreef Iblis het volgende:
Ik heb het gevoel dat het wat te moeilijk is voor ons eenvoudige stervelingen hier.
oh ja, dan is het best een goede vraagquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef wyccie het volgende:
Dit is niet het dummies-topic.
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef servus_universitas het volgende:
Ik zou eigenlijk geen hint kunnen bedenken, dus zal ik dan maar het antwoord geven en dat iemand dan een nieuwe vraag stelt?
En als ik dan het antwoord geeft, wordt mijn score dan ook met 1 verhoogd?
Whehehe ... nee, Gellius heeft inmiddels het juiste hoefdier geraden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef Z het volgende:
De Tapir?
Je gok is in de goede richting. Het gaat mij overigens niet om de naam van de politicus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef Gellius het volgende:
En dan nòg heeft de Majesteit behaagd hem enige versierselen toe te kennen? Mijnheer was een ezel?
Ik gok op Algra, wiens voornaam mij onschiet.
quote:SGP-voorman. Scheikundig ingenieur, die jarenlang het onvervalste orthodox-calvinistische en anti-Roomse SGP-geluid in beide Kamers liet horen. Strijder tegen vrouwenkiesrecht, loterijen, crematie, sport, inentingen, emancipatie, de Verenigde Naties, etc., etc. Ook fervent dierenbeschermer. Was ruim dertig jaar parlementariër en daarnaast gemeenteraadslid in Rotterdam en lid van Provinciale Staten van Zuid-Holland. Vanaf 1961 fractieleider van de SGP en in 1963 en 1967 lijsttrekker. Bekende, beminnelijke politicus die echter door slechts weinigen in het parlement serieus werd genomen.
quote:
Neequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef wyccie het volgende:
Pff, dan ga ik het lijstje met Nobelprijswinnaars even langs.
Umberto Eco?
Juiste auteur, verkeerde titel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef NoCigar het volgende:
Marquez, waar ik zo goed als niks van gelezen heb dus dan misschien Honderd jaar eenzaamheid?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef NoCigar het volgende:
Laat ik er nog eens een raden: Liefde in tijden van cholera?
Je hebt er bij dezen een verdiend!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef JAM het volgende:
Ja, Scaurus heeft gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |