Whehehe ... nee, Gellius heeft inmiddels het juiste hoefdier geraden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef Z het volgende:
De Tapir?
Je gok is in de goede richting. Het gaat mij overigens niet om de naam van de politicus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef Gellius het volgende:
En dan nòg heeft de Majesteit behaagd hem enige versierselen toe te kennen? Mijnheer was een ezel?
Ik gok op Algra, wiens voornaam mij onschiet.
quote:SGP-voorman. Scheikundig ingenieur, die jarenlang het onvervalste orthodox-calvinistische en anti-Roomse SGP-geluid in beide Kamers liet horen. Strijder tegen vrouwenkiesrecht, loterijen, crematie, sport, inentingen, emancipatie, de Verenigde Naties, etc., etc. Ook fervent dierenbeschermer. Was ruim dertig jaar parlementariër en daarnaast gemeenteraadslid in Rotterdam en lid van Provinciale Staten van Zuid-Holland. Vanaf 1961 fractieleider van de SGP en in 1963 en 1967 lijsttrekker. Bekende, beminnelijke politicus die echter door slechts weinigen in het parlement serieus werd genomen.
quote:
Neequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef wyccie het volgende:
Pff, dan ga ik het lijstje met Nobelprijswinnaars even langs.
Umberto Eco?
Juiste auteur, verkeerde titel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef NoCigar het volgende:
Marquez, waar ik zo goed als niks van gelezen heb dus dan misschien Honderd jaar eenzaamheid?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef NoCigar het volgende:
Laat ik er nog eens een raden: Liefde in tijden van cholera?
Je hebt er bij dezen een verdiend!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef JAM het volgende:
Ja, Scaurus heeft gelijk.
Ik heb dan toch nog mijn best gedaan!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef JAM het volgende:
Dat dat zo snel geraden werd,- dat stemt me toch wat droevig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |