haha empirisch bewijs voor meneer, wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Lastpost het volgende:
Haha je hebt gelijk, damn ik ben nu al 300 keer uitgenodigd voor een spelletje.
Dar is wel een leuk idee, misschien kom je Marcel R nog wel tegenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Michielos het volgende:
Een idee is mss om een vals MSN aan te maken en om ze te ownen en dat hier neer te zetten
Nee dat is orgineelquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een idee is mss om een vals MSN aan te maken en om ze te ownen en dat hier neer te zetten
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef RickoKun het volgende:
Jullie doen het verkeerd.
Je moet op Stickam zoeken en daar dan eerst zo'n sletje playen die zichzelf gaat filmen op de cam, dit neem je op. Vervolgens ga je naar jippii en kies je een wijven naam uit, add je die boi op je fake msn en download je een plug in zodat het lijkt alsof jij ook je cam aan hebt staan, maar in werkelijkheid laat je gewoon het filmpje van zoen chick zien! Vervolgens haalt die pauper zijn leuter uit de broek waarna je de volgende opties hebt:
1. Zeggen dat je van de zeden politie bent
2. Diegene filmen en hij met zijn tokus op internet zetten
3. Ineens dat filmpje weg doen en je eigen penisch in vol ornaat voor de cam laten zien!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef RickoKun het volgende:
Jullie doen het verkeerd.
Je moet op Stickam zoeken en daar dan eerst zo'n sletje playen die zichzelf gaat filmen op de cam, dit neem je op. Vervolgens ga je naar jippii en kies je een wijven naam uit, add je die boi op je fake msn en download je een plug in zodat het lijkt alsof jij ook je cam aan hebt staan, maar in werkelijkheid laat je gewoon het filmpje van zoen chick zien! Vervolgens haalt die pauper zijn leuter uit de broek waarna je de volgende opties hebt:
1. Zeggen dat je van de zeden politie bent
2. Diegene filmen en hij met zijn tokus op internet zetten
3. Ineens dat filmpje weg doen en je eigen penisch in vol ornaat voor de cam laten zien!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Michielos het volgende:
ik heb een valse MSN aangemaakt... ik maak zo wel wat
Pica's willen we zien!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:15 schreef Michielos het volgende:
ik heb een valse MSN aangemaakt... ik maak zo wel wat
een piemel voor de cam terwijl ik flirt doet gewoon pijn aan mijn hart.. dat ga ik dus echt niet doenquote:
Ahhh toeeee, doe gewoon een balkje voor zijn piemolquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
een piemel voor de cam terwijl ik flirt doet gewoon pijn aan mijn hart.. dat ga ik dus echt niet doen![]()
![]()
![]()
Het betere werk laat ik aan jou overquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:18 schreef Pollock het volgende:
[..]
Ahhh toeeee, doe gewoon een balkje voor zijn piemol
Die bril toen op die lul in dat topicquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:18 schreef Pollock het volgende:
[..]
Ahhh toeeee, doe gewoon een balkje voor zijn piemol
Dit is nou altijd zo jammerquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef swarmahoer het volgende:
tvp voor ban/notebare handelingen
houd het dus netjes hier
Jij hebt al een fake msn adresquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het betere werk laat ik aan jou over![]()
Pics of het is niet gebeurd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die bril toen op die lul in dat topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |