ja daarna lekker verder geslapen de zooi ligt er nogquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, maar je hebt daarna dus wel lekker verder kunnen slapenEen naakte Duim
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
AhhhLekker je bedje inkruipen, is het ook goed weer voor
nou bij mij hebben ze gister 2 getrokken, maar van eentje is de wortel afgebroken dus hij heeft nog ff lekker zitten vroeten om die er ook nog uit te krijgen.... dus ik heb er echt flink last van nu... ben blij dat dit het was en dat er niet meer getrokken moet wordenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij mij hebben ze die rond mijn 23ste uit mijn kaak gesneden. Alle 4 in één keer.
Hoelang zal die pijn blijven aanhouden danquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou bij mij hebben ze gister 2 getrokken, maar van eentje is de wortel afgebroken dus hij heeft nog ff lekker zitten vroeten om die er ook nog uit te krijgen.... dus ik heb er echt flink last van nu... ben blij dat dit het was en dat er niet meer getrokken moet worden
Eentje zonder kaas graag!quote:
Ze waren deels doorgekomen. Aan een kant deed de tandarts de verstandskiezen trekken. En voor de andere kant moest ik naar de kaakchirurg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
Waren ze toen al doorgekomen?
Anders heb ik kans dat ze alsnog getrokken moeten worden!
ohw jawel joh ik heb heerlijke pillen tegen de pijn meegekregen haha maar zag het nie zitten op me werk te zitten vandaag.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoelang zal die pijn blijven aanhouden dan?
Ik hoop voor je dat het donderdag weg is![]()
!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, vrijdag niet zulk lekker weer, ik ben alleen vrijdag ochtend vrij, dus ik kan kneiter hard biertjes drinken donderdag!en woensdag
En met Angel gaan dansen
Wat de neuk is nou een tostie zonder kaasquote:
Same here, eerst niog even stage 2 dagen uitzitten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
ik zit me te verheugen op morgen avonddonderdag middag en vrijdagmiddag
Het weekend daarna uitrusten
Ik heb ze allemaal nogquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij mij hebben ze die rond mijn 23ste uit mijn kaak gesneden. Alle 4 in één keer.
Het is meer als sex zonder condoom. Veel lekkerder!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
Wat de neuk is nou een tostie zonder kaas?
Dat is spagetti zonder saus
Haha, dat valt nog mee, bij mij groeide ze onder mijn andere kiezen door. Dus eerst ging de verdoving mis, veel te veel spuiten in mn snuit gehad, daarna sneed hij het open, pakte een boor, maakte een paar gaatjes in de kiezen, bijtel erbij, aan stukjes geslagen en alles er stuk voor stuk uit peuteren. Toen hij de hechtingen erin wilde stoppen was de verdoving ook al uitgewerkt en moest ik best hard op zijn vinger bijten omdat het pijn deedquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou bij mij hebben ze gister 2 getrokken, maar van eentje is de wortel afgebroken dus hij heeft nog ff lekker zitten vroeten om die er ook nog uit te krijgen.... dus ik heb er echt flink last van nu... ben blij dat dit het was en dat er niet meer getrokken moet worden
Dat is helemaal niet waarquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is meer als sex zonder condoom. Veel lekkerder!
Sex zonder condoom is lekkerderquote:
wow ieuwww auw auw auwquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, dat valt nog mee, bij mij groeide ze onder mijn andere kiezen door. Dus eerst ging de verdoving mis, veel te veel spuiten in mn snuit gehad, daarna sneed hij het open, pakte een boor, maakte een paar gaatjes in de kiezen, bijtel erbij, aan stukjes geslagen en alles er stuk voor stuk uit peuteren. Toen hij de hechtingen erin wilde stoppen was de verdoving ook al uitgewerkt en moest ik best hard op zijn vinger bijten omdat het pijn deed
pijnstillers/verdoving etc. is nogal snel uitgewerkt bij mij.quote:
Groot gelijk, nog genoeg tijd vandaag om het op te ruimenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja daarna lekker verder geslapen de zooi ligt er nog
Zou ik ook wel willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |