't is gewoon voor de plebsquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Cuernavaca (Nahuatl: Cuauhnanahuac) is de hoofdstad van de Mexicaanse deelstaat Morelos. Het is bekend als de "stad van de eeuwige lente" omdat het het hele jaar gemiddeld rond de 27°C is. Het is al eeuwenlang de een vakantiebestemming geweest voor de inwoners van het Dal van Mexico: voor de Azteekse vorsten, voor de Spaanse kolonisatoren en voor de hedendaagse inwoners van Mexico-stad. Hierdoor zijn er veel historische gebouwen te vinden in Cuernavaca.
Ohh, hij's gewoon op VAKANTIE!!!!!!!
Onze directeur praat zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
ooooooooooo geneee, hold mi in your strong àrms
............quote:
Ik heb blijkbaar wel overtuigingskrachtquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef Stroekie het volgende:
had ik al die uren toch niet in de gaten dat er al een nieuw topic was
Zet mij in je testament, en spring voor een intercity..quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik verveeeeeeeeeel me... en ik moet poepen
Ik heb meer recht op de comics dan jijquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Zet mij in je testament, en spring voor een intercity..
Comics? Wat voor soort comics zijn dat? Zijn ze geld waard? Hoeveel zijn het er? Waar liggen ze?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb meer recht op de comics dan jij
Sommige zijn wel wat geld waard jah, het zijn er genoeg en ze liggen braaf in mijn kast.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef Elagabalus het volgende:
Comics? Wat voor soort comics zijn dat? Zijn ze geld waard? Hoeveel zijn het er? Waar liggen ze?
Bijzondere collectie, je hoeft niet te springen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Sommige zijn wel wat geld waard jah, het zijn er genoeg en ze liggen braaf in mijn kast.
Ik heb gewoon de allereerste Deadpool miniserie uit de jaren negentig die nog door Joe Madureira is getekend... en een Captain Britain TPB die niet opnieuw is uitgegeven. Ik heb zelfs de Sam and Max trade paperback!
En Stray Toasters is natuurlijk een klassieker die bloedmooi is getekend.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tssss alsof de mening van een of andere kloon mij zou boeien...
Omdat het zinloos is om tijd te investeren in mensen die niet echt bestaan, waarom moeite doen om een discussie te voeren met iemand die gemaakt is om 1 doel te dienen?quote:
Ach, ik neem het ze niet kwalijk, waarschijnlijk hebben ze een slechte ervaring achter de rug met daadwerkelijke klonen en dat betreur ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef Yoppie het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat gedoe met die klonen toch?
Omdat MrO en Cairon gewoon onwijs wantrouwend zijn. Alsof iedereen aan hen zou moeten bewijzen "echt" te zijn. Ik snap ook niet dat Mike dat gedaan heeftquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Waarom denken we dat iedere nieuweling sinds Mike_Hunt een kloon is?
Ik denk niet automatisch dat ze klonen zijn, maar zolang ze niet bewijzen dat ze geen kloon zijn, ga ik ook niet geloven dat ze gewoon nieuwelingen zijn. En er zijn al teveel verdachte dingetjes bij een paar van die users, dat ik ze niet allemaal geloof. Eentje opende bijvoorbeeld gelijk een nieuwe topic, terwijl hij net nieuw was. Das nogal ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Waarom denken we dat iedere nieuweling sinds Mike_Hunt een kloon is?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik denk niet automatisch dat ze klonen zijn, maar zolang ze niet bewijzen dat ze geen kloon zijn, ga ik ook niet geloven dat ze gewoon nieuwelingen zijn. En er zijn al teveel verdachte dingetjes bij een paar van die users, dat ik ze niet allemaal geloof. Eentje opende bijvoorbeeld gelijk een nieuwe topic, terwijl hij net nieuw was. Das nogal ongeloofwaardig
Ik kijk teveel naar CSI volgens mij![]()
Ach sommige zeggen ook "Maar engelen bestaan niet".quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat MrO en Cairon gewoon onwijs wantrouwend zijn. Alsof iedereen aan hen zou moeten bewijzen "echt" te zijn. Ik snap ook niet dat Mike dat gedaan heeft![]()
Ja tuurlijk, dat zal het wel zijn Baltarquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat zal het zijn![]()
of die user is gewoon wat handiger op i-net dan jij bent
Hoe meer homo's, hoe beter toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef Elagabalus het volgende:
Kloon hier, kloon daar, kloon ginds, kloon vanachter, kloon van voren, kloon vanonder...., straks ga ik ook nog overal klonen zien.
Hoe eerder, hoe liever; hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe meer homo's, hoe beter toch?
Inderdaad, dit is niks vergeleken met een jaar geleden ofzo. Toen was er af en toe echt oorlog in dit topicquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Noem je dit al "teweegbrengen"?
Mens dit is nog maar een klein stofje!
O wat had ik een teringhekel aan dat land van Ooit zeg...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:25 schreef Xiance het volgende:
IKKEEE BEEEENNN KLLLOOOOONNNTTTTJJJEEEEEEE HET GROOOTEEE REEUUUZZEEEE KIIINNNDDDDD
wellicht hebben de heren hier een kinderlijk verlangen naar tijden toen het land van ooit nog bestond
HHHAAAAAAAAAALLLLOOOOTTTTJJJJEEEEEEEEEESSSSSSSS!!![]()
BRILJANT!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wat had ik een teringhekel aan dat land van Ooit zeg...
Ik bedoel meer dat het toch wel gevoellig lijkt te liggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Noem je dit al "teweegbrengen"?
Mens dit is nog maar een klein stofje!
Hallo ook trouwensquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:25 schreef Xiance het volgende:
IKKEEE BEEEENNN KLLLOOOOONNNTTTTJJJEEEEEEE HET GROOOTEEE REEUUUZZEEEE KIIINNNDDDDD
wellicht hebben de heren hier een kinderlijk verlangen naar tijden toen het land van ooit nog bestond
HHHAAAAAAAAAALLLLOOOOTTTTJJJJEEEEEEEEEESSSSSSSS!!![]()
Mja. Daarom.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
BRILJANT!!
dat MOET gewoon door een homo gedaa zijn
Ik hoop dat je weet dat het hele gebeuren gaat over het goed praten van pedofilie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef Elagabalus het volgende:
Old Love Story
Some think the love of boys is wicked in the world, forlorn
Character corrupting, worthy mankind's scorn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat het hele gebeuren gaat over het goed praten van pedofilie?
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
weet je hoe je een goede rel begint?
Leest iemand eigenlijk die zooi van Xiance en TMM, of doen jullie, net als ik, alsof die twee gewoon nooit iets posten?
dont bother.. doen er maar weinig hier hun best om Kug te begrijpenquote:
Dat dacht ik ja, mijn Engels is niet mijn sterkste kant en als het klopt wat jij zegt, mijn welgemeende excuses!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee, ik hoop dat je denkt dat het over van alles BEHALVE dat gaat, want dan zou het tenminste nog een oprechte fout zijn, in plaats van opzet.
Maar hoe kun je het dan wel mooi vinden als je niet weet wat er staat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, mijn Engels is niet mijn sterkste kant en als het klopt wat jij zegt, mijn welgemeende excuses!
Ik dacht dat het over jongens van mijn leeftijd ging.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hoe kun je het dan wel mooi vinden als je niet weet wat er staat?
Met mij prima, buiten die Engelstalige poetry die ik hier geplaatst heb.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jahoor, hoe is het hier met iedereen?
Ow okquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over jongens van mijn leeftijd ging.
Oef....ik shrok mij rot,quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow okIk vind hget al vreemd om iets te posten wat je erg mooi vond.... om het vervolgens niet te snappen. Maar tis dus misinterpretatie
Doeg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Yoppie het volgende:
En...het zit er weer op voor vandaag!![]()
Tot later weer
vanuit een regenachtig nederlandquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef Nuno_G het volgende:
goedenmiddag vanuit een regenachtig Engeland
Hoi,quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
God, zijn we tig topics verder?
Same Shit, Different Day, right? of heb ik smeuige roddels gemist?
Niks gemistquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vanuit een regenachtig nederland
zou het niet weten, heb er ook een paar gemistquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Hoi,![]()
Gemist...nah, buiten kloontjes dag and poetryniets bijzonders.
ja we zien je weinig hier.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou het niet weten, heb er ook een paar gemist
Ik leer elke keer weer nieuwe termen van jouquote:
Bwa, ik kan wel tegen een stootje hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Same shit dus. Gewoon niet luisteren naar die self-serving bitches.
Volgens mij wil Cairon weer een knuffelquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
weet je hoe je een goede rel begint?
Leest iemand eigenlijk die zooi van Xiance en TMM, of doen jullie, net als ik, alsof die twee gewoon nooit iets posten?
he jongenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik leer elke keer weer nieuwe termen van jou
Ja, wat zijn 'self serving bitches'quote:
Nee, zit voor werk in LA. Nah, werk....heb nu ook een week vrij..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Bwa, ik kan wel tegen een stootje hoor.![]()
En woon jij in L.A of ben je er op vakantie?
Nou dat wordt naar Belgie reizen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik leer elke keer weer nieuwe termen van jou
Een bitch die masturbeerd?quote:
zoals een buffetquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat global warming maar ff op mag schieten
Ik las het jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou dat wordt naar Belgie reizen...
http://www.nu.nl/muziek/1(...)rps-sportpaleis.html
ik had haar gemist in USA. Maar wil haar toch ook nog wel zien zingen pleebekken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals een buffetje wordt niet bediend.
Maak er maar een leuke week van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, zit voor werk in LA. Nah, werk....heb nu ook een week vrij..![]()
Nee, ik woon in NY.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
quote:Tijdens het optreden zingt Britney haar hits uit het verleden,
Ze doet sowieso helemaal niks. Er wordt een bandje opgezet en ze danst wat... nou donders...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had haar gemist in USA. Maar wil haar toch ook nog wel zien zingen pleebekken.
Ik had begrepen dat ze niet Gimme More doet. That cunt.
Deze week af, als ik me kan concentrerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
Scriptie af? MisterO
een kaartje kopen voor britney spears is sowieso zieligquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik las het jamoet ff kijken of ik het geld bij elkaar kan rapen...
Beetje zieilig voor al die mensen in Nederland die een kaartje voor Londen hebben gekocht
Ja je zou verwachten dat ze ook wel zonder kaartje naar binnen magquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een kaartje kopen voor britney spears is sowieso zielig
LA en NY zijn bestwel verschillend.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:46 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Maak er maar een leuke week van.
Wat ik al over deze stad weet is dat het er altijd heel druk is, daar moet je wel van houden.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Yep weer in de UK, was in NL voor werk EN fun, je moet het ook eeen beetje leuk houden, ben er niet zo heel vaakquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja we zien je weinig hier.
O je bent weer in the U.K.?
Hoe was Nederland? Was je voor werk hier of voor fun?
uiteraard. De boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yep weer in de UK, was in NL voor werk EN fun, je moet het ook eeen beetje leuk houden, ben er niet zo heel vaak
Je vroeg het zo lief.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar wel overtuigingskracht
je weet heus wel wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 28 april 2009 17:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja je zou verwachten dat ze ook wel zonder kaartje naar binnen mag
Dat je geld toekrijgt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je weet heus wel wat ik bedoelde
Beter dan dagenlang series bekijken thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
euh..ik zie dit nu voor het eerst.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn nou die 5 van de orgie, vraag ik me af. Ik gok mike_cunt, TMM, HIW, Yuri & nuno..
ik heb niet gestemdquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn nou die 5 van de orgie, vraag ik me af. Ik gok mike_cunt, TMM, HIW, Yuri & nuno..
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..ik zie dit nu voor het eerst.![]()
en ik ben niet zo van de orgies. Houd het liever 1 op 1.
Doe maar even danquote:
Ik moet werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef mike_hunt het volgende:
Wat zijn de plannen voor Koninginnedag? Oude meuk verkopen?![]()
ik kijk liever thuis tv dan dat ik naar een playbackende muts sta te kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Beter dan dagenlang series bekijken thuis
zit hij niet in rehab?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk word dat erg hard lachen vanavond!!!
mijn gezochte stem mogelijkheid staat er niet tussenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Doe maar even dan. [HOMO] 2386 - En zo sprak de Koningin.......
Goed geradenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
en dat is ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mijn gezochte stem mogelijkheid staat er niet tussen
dat ie de ziekte al heeft.quote:
Optie 6?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mijn gezochte stem mogelijkheid staat er niet tussen
Maar stoïcijns leek me een te moeilijk woord voor dit topic.quote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij zijn er ruwweg zes manieren om te reageren op de berichtgeving rondom de varkensgriep.
1. Je met proviand voor 2 maanden afzonderen van de buitenwereld;
2. Een orgie organiseren (kom je ook?)
3. Met ongeloof: het is allemaal hijgerig overdreven door de media;
4. Opgewekt nazistisch, want de griep treft de zwakkeren en ik ben een lekker gezond übermensch;
5. Kop in het zand, vingers in de oren, tralalalalalala, en er niet aan proberen te denken;
6. Stoïcijns & onverschillig. Wat gebeurt, gebeurt.
even om wat dingen recht te zetten, ik ben echt niet zo nasty als jullie denken het is in augustus 6 jaar geleden dat ik sex heb gehad, helpt dat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
even om wat dingen recht te zetten, ik ben echt niet zo nasty als jullie denken het is in augustus 6 jaar geleden dat ik sex heb gehad, helpt dat?
Oh bitch please!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Optie 6?.
[..]
Maar stoïcijns leek me een te moeilijk woord voor dit topic..
quote:
babi ketjap, maar dan wel zelf gemaakt, ik vind trouwens die potjes gehakte knoflook wel een geweldige uitkomst voor iemand die in bollen en niet in teentjes denkt.quote:
Ik kan me voorstellen dat dat niet helpt. Het heeft er namelijk niks mee te maken hoe lang je wel of geen sex hebt gehad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
even om wat dingen recht te zetten, ik ben echt niet zo nasty als jullie denken het is in augustus 6 jaar geleden dat ik sex heb gehad, helpt dat?
Inderdaad, die zocht ik er ook tussen. Was er niet, dus koos ik maar de orgiequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het gevaar word niet overdreven maar ik maak me geen zorgen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
babi ketjap, maar dan wel zelf gemaakt, ik vind trouwens die potjes gehakte knoflook wel een geweldige uitkomst voor iemand die in bollen en niet in teentjes denkt.
vlees bakken, hup zo'n potje erbij, scheelt een hoop gepers en stinkende vingers
Als je nu maar wel wat langer blijft in plaats van 1 reactie plaatsen en daarna weer verdwijnenquote:
Ik heb niks gekozen. De optie: "Ik maak me zorgen om een hunk" stond er niet tussen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Inderdaad, die zocht ik er ook tussen. Was er niet, dus koos ik maar de orgie
Ik wil nu zo'n msn hug smilie posten, maar die hebben ze hier nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niks gekozen. De optie: "Ik maak me zorgen om een hunk" stond er niet tussen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil nu zo'n msn hug smilie posten, maar die hebben ze hier niet
Don't worry ang3l,quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ach ja, 't komt vast wel goed. Toch? ja. Vind ik. Toch? Mja...
![]()
ja.
Zij hij ook al over zichzelf:quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Don't worry ang3l,
Zorgen maken over iets waar je zelf geen controle over hebt, heeft totaal geen zin
gisteren toch nog ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is niks vergeleken met een jaar geleden ofzo. Toen was er af en toe echt oorlog in dit topic
ohh shh.. ik reageer nooit al te serieus op kugari,quote:
Cairon als centrum van een massale, collectieve groepshug?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Volgens mij wil Cairon weer een knuffel
je vergeet ikkequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Toen kon het echt 100 keer erger wordenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil nu zo'n msn hug smilie posten, maar die hebben ze hier niet
welke orgie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
noem jij dat love?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:29 schreef Elagabalus het volgende:
Ik heb precies teveel uien gedaan bij de sperziebonen. Love is in the air.
Ja, ben ik ook wel naar benieuwd.quote:
Doorzichtige roosjes dan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
noem jij dat love?
Ang3l noemt dat roosjes
ja, welke orgie?quote:
Ik ruik altijd naar roosjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
noem jij dat love?
Ang3l noemt dat roosjes
wat is dat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn die krengen toch lekker
hee, ik deed ook al mee in het vorige topic (misschien 3 posts XD)quote:
Daar stem ik mee in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn die krengen toch lekker
Dat noem ik een newbie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
hee, ik deed ook al mee in het vorige topic (misschien 3 posts XD)
Whehehe. Leuke foto.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Ok, I'm not an "ass" kinda guy, maar deze is echt schattig!
[ afbeelding ]
nouja, oke, ik ben best wel newbie ja, maar ach!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat noem ik een newbie.
Ik raak de weg kwijt met al die nieuwe, hoor.
Tis ook nog een "bekend" iemand blijkbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kontje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
he jongen!quote:
Ja man, insane.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
nouja, oke, ik ben best wel newbie ja, maar ach!
adios!quote:
waar heb je die opgeschareld? internet?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
Nou ik heb een date met een christelijke jongen zaterdag. Hijs helemaal mijn typ, deze is wel intelligent en enorm lekker!
ik geef het een weekquote:Op woensdag 29 april 2009 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
Nou ik heb een date met een christelijke jongen zaterdag. Hijs helemaal mijn typ, deze is wel intelligent en enorm lekker!
Ik 2 dagen. (ben nog steeds mezelf)quote:
Via de kerk...quote:Op woensdag 29 april 2009 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar heb je die opgeschareld? internet?
Je had John toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
Die was niet intelligent genoeg.quote:
Mja, vast nep. De links e.d. schijnen niet eens te werken.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:06 schreef DR34M3R het volgende:![]()
'Pinkpop, Lowlands e.a. gecanceld om varkensgriep'
Dan is t goed. Het zou wel heel erg worden als ze nu al zo ver zouden gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, vast nep. De links e.d. schijnen niet eens te werken.
Zie Lowlands topic.
Het wordt allemaal wel een beetje opgeblazen door het nieuws, het klinkt allemaal ernstig, maar ik moet nog maar zien of het zo erg is/wordt als gezegd wordtquote:Op woensdag 29 april 2009 08:15 schreef Ang3l het volgende:
"Behalve de zeven bevestigde varkensgriepslachtoffers wordt bij 152 sterfgevallen rekening gehouden met varkensgriep als doodsoorzaak."
En het nieuws maar roepen: Al 150 doden door de V-griep!!!!!!
Kunnen we ergens stemmen voor je, zodat je 1ste blijft?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:27 schreef Cairon het volgende:
I don't give a rat's ass about swine flu, it only kills poor people!
Ik sta VOOR! Voor het eerst in die stomme tekenwedstrijd sta ik voor! Ik heb de meeste stemmen! Eindelijk! Typisch dan weer dat deze ronde geen immuniteit gewonnen kan worden!
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 08:27 schreef Cairon het volgende:
I don't give a rat's ass about swine flu, it only kills poor people!
*LOL* Het is ON-eerlijk!quote:Ik sta VOOR! Voor het eerst in die stomme tekenwedstrijd sta ik voor! Ik heb de meeste stemmen! Eindelijk! Typisch dan weer dat deze ronde geen immuniteit gewonnen kan worden!
Hier zal het sowieso beduidend minder zijn dan in Zuid-Amerika. Okdat we betere ziekenzorg hebben, er bovenop zitten en er minder armen zijn./quote:Op woensdag 29 april 2009 08:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wel een beetje opgeblazen door het nieuws, het klinkt allemaal ernstig, maar ik moet nog maar zien of het zo erg is/wordt als gezegd wordt
Dat ook, maar ook omdat we zo'n voortvarende M-P hebben (quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier zal het sowieso beduidend minder zijn dan in Zuid-Amerika. Okdat we betere ziekenzorg hebben, er bovenop zitten en er minder armen zijn./
HIW (als het mee zit)quote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Wie wordt er een week lang ruim genomen?!
Jij als je niet oppast!!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Wie wordt er een week lang ruim genomen?!
Ik hoef geen verslag van uur tot uur hoor!quote:
Same here, thanks, but no thanksquote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik hoef geen verslag van uur tot uur hoor!![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee! Je weet dat dat niet PAST!!!!!!!!!!!!!!quote:
En een foto verslag is ook niet nodigquote:
tja je weet het he... in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...quote:Op woensdag 29 april 2009 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee! Je weet dat dat niet PAST!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
tja je weet het he... in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
Gewoon de tijd nemen daarvoorquote:Op woensdag 29 april 2009 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee! Je weet dat dat niet PAST!!!!!!!!!!!!!!
Maar hou zou KP eigenlijk kunnen weten dat het niet past?quote:
Ik ken KP al... gokje... 7 a 8 jaar?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar hou zou KP eigenlijk kunnen weten dat het niet past?![]()
Nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar dat verklaart je opmerking nog nietowh, wacht ........
Honey, only my manners are poor.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Jaen bedankt he!
En sowieso, dat betekent dus dat jij er ook aan gaat?![]()
Eindelijk beginnen ze de glorie van mijn tekenwerk in te zien, en dan heb ik er niets aan! Ik zeg niet dat het oneerlijk is... ik zeg alleen dat het typisch is...quote:*LOL* Het is ON-eerlijk!
Eerlijk zullen jullie alles delen...quote:
hey sexy mofo... weet je. ik denk dat ik je maar eens een leuk PM'tje verstuur.quote:
Jupiter is errug gaafquote:Op woensdag 29 april 2009 13:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
De opdracht is om een personage te ontwikkelen gebaseerd op een van de planeten, en de nadruk moet liggen op de fysieke eigenschappen van de planeet, niet zo zeer naar wie de planeet is vernoemd, of welke astrologische eigenschappen er aan verbonden zijn.
De deelnemers deze ronde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hey sexy mofo... weet je. ik denk dat ik je maar eens een leuk PM'tje verstuur.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]In het singles topic zit een Mike_hunt kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het hier heeel vreemd voor me.![]()
Iets met face down ass up ....
hmm zal wel aan mij liggen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jupiter, Saturnus en Uranusquote:Op woensdag 29 april 2009 13:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
De opdracht is om een personage te ontwikkelen gebaseerd op een van de planeten, en de nadruk moet liggen op de fysieke eigenschappen van de planeet, niet zo zeer naar wie de planeet is vernoemd, of welke astrologische eigenschappen er aan verbonden zijn.
De deelnemers deze ronde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je niet zeggen als jij tegen je lekkere collega aankijktquote:Op woensdag 29 april 2009 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het raak klinken om I love Uranus te zeggen
Die zei net dat ie niet zo bruin wordt van de zon.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen als jij tegen je lekkere collega aankijkt
Er bestaan geen knappe mensen op een callcenter afdelingquote:
you can't refuse that/himquote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zei net dat ie niet zo bruin wordt van de zon.
Hij mag van mij wel ff streeploos bruin worden onder m'n zonnebank
Ja. But has that stopped me before? No.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
you can't refuse that/him![]()
is het trouwens een hetero?
Hij valt onder het kopje "work in progress"?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. But has that stopped me before? No.
Neh. Collega. Off limits.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:45 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hij valt onder het kopje "work in progress"?
Koninginnenacht. Wat denk je zelf? :'0quote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik verveeeeeel me zo...
zeg Ang3l vanavond, kun je zorgen dat er parkeerplek is
Ja, tot een uur of 11 of 12 gok ik, en dan partyyyyyy!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het is toch wel Vampire vanavond hè?
alleen als je op een stapel autobanden gaat liggenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef hierissieweer het volgende:
wat hoor ik, moet ik het op video hier uitbrengen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef hierissieweer het volgende:
wat hoor ik, moet ik het op video hier uitbrengen?
Vettttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op maandag 20 juli geeft Lady GaGa haar eerste eigen concert in Nederland in de Melkweg in Amsterdam. Momenteel staat de Amerikaanse op nummer één in de Nederlandse hitlijsten met de hit Poker Face. Ook haar vorige single Just Dance was een regelrechte hit. De kaartverkoop van dit exclusieve concert start op zaterdag 2 mei via Ticket Service Nederland.
heen?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vetttttttttttttttttttttttttttttttttt
Ja, ga je mee? ik vraag nog wel meer mensen, maar dan gaan we gewoon met een leuk groepskequote:
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Lady GaGa?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vetttttttttttttttttttttttttttttttttt
Ligt er aan wie er meegaanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, ga je mee? ik vraag nog wel meer mensen, maar dan gaan we gewoon met een leuk groepske
Lelijke snol die op een mislukte transeksueel lijkt... blijkbaar spreekt dat de gay homosexuals erg aan.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:16 schreef Yoppie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Lady GaGa?
Weeknie. Voor mij is het 't electro-gehalte in de deuntjes, het bizarre van haar zelf en de dansbaarheid.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:16 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo bijzonder is aan Lady GaGa?
Het gata me er toch niet om of ze lelijk of transeksueel isquote:Op woensdag 29 april 2009 16:48 schreef Cairon het volgende:
[..]
Lelijke snol die op een mislukte transeksueel lijkt... blijkbaar spreekt dat de gay homosexuals erg aan.
Een hetero in Singles postte ineens: Face down, ass up!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
Veels te vroeg weer.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hetero in Singles postte ineens: Face down, ass up!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |