't is gewoon voor de plebsquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Cuernavaca (Nahuatl: Cuauhnanahuac) is de hoofdstad van de Mexicaanse deelstaat Morelos. Het is bekend als de "stad van de eeuwige lente" omdat het het hele jaar gemiddeld rond de 27°C is. Het is al eeuwenlang de een vakantiebestemming geweest voor de inwoners van het Dal van Mexico: voor de Azteekse vorsten, voor de Spaanse kolonisatoren en voor de hedendaagse inwoners van Mexico-stad. Hierdoor zijn er veel historische gebouwen te vinden in Cuernavaca.
Ohh, hij's gewoon op VAKANTIE!!!!!!!
Onze directeur praat zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
ooooooooooo geneee, hold mi in your strong àrms
............quote:
Ik heb blijkbaar wel overtuigingskrachtquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef Stroekie het volgende:
had ik al die uren toch niet in de gaten dat er al een nieuw topic was
Zet mij in je testament, en spring voor een intercity..quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik verveeeeeeeeeel me... en ik moet poepen
Ik heb meer recht op de comics dan jijquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Zet mij in je testament, en spring voor een intercity..
Comics? Wat voor soort comics zijn dat? Zijn ze geld waard? Hoeveel zijn het er? Waar liggen ze?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb meer recht op de comics dan jij
Sommige zijn wel wat geld waard jah, het zijn er genoeg en ze liggen braaf in mijn kast.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef Elagabalus het volgende:
Comics? Wat voor soort comics zijn dat? Zijn ze geld waard? Hoeveel zijn het er? Waar liggen ze?
Bijzondere collectie, je hoeft niet te springen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Sommige zijn wel wat geld waard jah, het zijn er genoeg en ze liggen braaf in mijn kast.
Ik heb gewoon de allereerste Deadpool miniserie uit de jaren negentig die nog door Joe Madureira is getekend... en een Captain Britain TPB die niet opnieuw is uitgegeven. Ik heb zelfs de Sam and Max trade paperback!
En Stray Toasters is natuurlijk een klassieker die bloedmooi is getekend.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tssss alsof de mening van een of andere kloon mij zou boeien...
Omdat het zinloos is om tijd te investeren in mensen die niet echt bestaan, waarom moeite doen om een discussie te voeren met iemand die gemaakt is om 1 doel te dienen?quote:
Ach, ik neem het ze niet kwalijk, waarschijnlijk hebben ze een slechte ervaring achter de rug met daadwerkelijke klonen en dat betreur ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef Yoppie het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat gedoe met die klonen toch?
Omdat MrO en Cairon gewoon onwijs wantrouwend zijn. Alsof iedereen aan hen zou moeten bewijzen "echt" te zijn. Ik snap ook niet dat Mike dat gedaan heeftquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Waarom denken we dat iedere nieuweling sinds Mike_Hunt een kloon is?
Ik denk niet automatisch dat ze klonen zijn, maar zolang ze niet bewijzen dat ze geen kloon zijn, ga ik ook niet geloven dat ze gewoon nieuwelingen zijn. En er zijn al teveel verdachte dingetjes bij een paar van die users, dat ik ze niet allemaal geloof. Eentje opende bijvoorbeeld gelijk een nieuwe topic, terwijl hij net nieuw was. Das nogal ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Waarom denken we dat iedere nieuweling sinds Mike_Hunt een kloon is?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik denk niet automatisch dat ze klonen zijn, maar zolang ze niet bewijzen dat ze geen kloon zijn, ga ik ook niet geloven dat ze gewoon nieuwelingen zijn. En er zijn al teveel verdachte dingetjes bij een paar van die users, dat ik ze niet allemaal geloof. Eentje opende bijvoorbeeld gelijk een nieuwe topic, terwijl hij net nieuw was. Das nogal ongeloofwaardig
Ik kijk teveel naar CSI volgens mij![]()
Ach sommige zeggen ook "Maar engelen bestaan niet".quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat MrO en Cairon gewoon onwijs wantrouwend zijn. Alsof iedereen aan hen zou moeten bewijzen "echt" te zijn. Ik snap ook niet dat Mike dat gedaan heeft![]()
Ja tuurlijk, dat zal het wel zijn Baltarquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat zal het zijn![]()
of die user is gewoon wat handiger op i-net dan jij bent
Hoe meer homo's, hoe beter toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:56 schreef Elagabalus het volgende:
Kloon hier, kloon daar, kloon ginds, kloon vanachter, kloon van voren, kloon vanonder...., straks ga ik ook nog overal klonen zien.
Hoe eerder, hoe liever; hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe meer homo's, hoe beter toch?
Inderdaad, dit is niks vergeleken met een jaar geleden ofzo. Toen was er af en toe echt oorlog in dit topicquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Noem je dit al "teweegbrengen"?
Mens dit is nog maar een klein stofje!
O wat had ik een teringhekel aan dat land van Ooit zeg...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:25 schreef Xiance het volgende:
IKKEEE BEEEENNN KLLLOOOOONNNTTTTJJJEEEEEEE HET GROOOTEEE REEUUUZZEEEE KIIINNNDDDDD
wellicht hebben de heren hier een kinderlijk verlangen naar tijden toen het land van ooit nog bestond
HHHAAAAAAAAAALLLLOOOOTTTTJJJJEEEEEEEEEESSSSSSSS!!![]()
BRILJANT!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O wat had ik een teringhekel aan dat land van Ooit zeg...
Ik bedoel meer dat het toch wel gevoellig lijkt te liggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Noem je dit al "teweegbrengen"?
Mens dit is nog maar een klein stofje!
Hallo ook trouwensquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:25 schreef Xiance het volgende:
IKKEEE BEEEENNN KLLLOOOOONNNTTTTJJJEEEEEEE HET GROOOTEEE REEUUUZZEEEE KIIINNNDDDDD
wellicht hebben de heren hier een kinderlijk verlangen naar tijden toen het land van ooit nog bestond
HHHAAAAAAAAAALLLLOOOOTTTTJJJJEEEEEEEEEESSSSSSSS!!![]()
Mja. Daarom.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
BRILJANT!!
dat MOET gewoon door een homo gedaa zijn
Ik hoop dat je weet dat het hele gebeuren gaat over het goed praten van pedofilie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef Elagabalus het volgende:
Old Love Story
Some think the love of boys is wicked in the world, forlorn
Character corrupting, worthy mankind's scorn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat het hele gebeuren gaat over het goed praten van pedofilie?
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
weet je hoe je een goede rel begint?
Leest iemand eigenlijk die zooi van Xiance en TMM, of doen jullie, net als ik, alsof die twee gewoon nooit iets posten?
dont bother.. doen er maar weinig hier hun best om Kug te begrijpenquote:
Dat dacht ik ja, mijn Engels is niet mijn sterkste kant en als het klopt wat jij zegt, mijn welgemeende excuses!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee, ik hoop dat je denkt dat het over van alles BEHALVE dat gaat, want dan zou het tenminste nog een oprechte fout zijn, in plaats van opzet.
Maar hoe kun je het dan wel mooi vinden als je niet weet wat er staat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, mijn Engels is niet mijn sterkste kant en als het klopt wat jij zegt, mijn welgemeende excuses!
Ik dacht dat het over jongens van mijn leeftijd ging.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hoe kun je het dan wel mooi vinden als je niet weet wat er staat?
Met mij prima, buiten die Engelstalige poetry die ik hier geplaatst heb.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jahoor, hoe is het hier met iedereen?
Ow okquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:17 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over jongens van mijn leeftijd ging.
Oef....ik shrok mij rot,quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow okIk vind hget al vreemd om iets te posten wat je erg mooi vond.... om het vervolgens niet te snappen. Maar tis dus misinterpretatie
Doeg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Yoppie het volgende:
En...het zit er weer op voor vandaag!![]()
Tot later weer
vanuit een regenachtig nederlandquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:56 schreef Nuno_G het volgende:
goedenmiddag vanuit een regenachtig Engeland
Hoi,quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
God, zijn we tig topics verder?
Same Shit, Different Day, right? of heb ik smeuige roddels gemist?
Niks gemistquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vanuit een regenachtig nederland
zou het niet weten, heb er ook een paar gemistquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Hoi,![]()
Gemist...nah, buiten kloontjes dag and poetryniets bijzonders.
ja we zien je weinig hier.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou het niet weten, heb er ook een paar gemist
Ik leer elke keer weer nieuwe termen van jouquote:
Bwa, ik kan wel tegen een stootje hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Same shit dus. Gewoon niet luisteren naar die self-serving bitches.
Volgens mij wil Cairon weer een knuffelquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
weet je hoe je een goede rel begint?
Leest iemand eigenlijk die zooi van Xiance en TMM, of doen jullie, net als ik, alsof die twee gewoon nooit iets posten?
he jongenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik leer elke keer weer nieuwe termen van jou
Ja, wat zijn 'self serving bitches'quote:
Nee, zit voor werk in LA. Nah, werk....heb nu ook een week vrij..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Bwa, ik kan wel tegen een stootje hoor.![]()
En woon jij in L.A of ben je er op vakantie?
Nou dat wordt naar Belgie reizen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik leer elke keer weer nieuwe termen van jou
Een bitch die masturbeerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |