Dit is trouwens idd de achterkant van de Fastech 360quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:37 schreef De_Hertog het volgende:
Maar misschien ben ik gewoon helemaal niet mee met de nieuwe trends. Steeds grotere neuzen lijken namelijk in te zijn. Aanschouw deze experimentele Shinkansen, gepland voor 2011
[ afbeelding ]
Nog even en de machinist zit achteraan de trein.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De Shin N700 is best kei vet hoor![]()
Fastech 360 al gezien? Met kattenoren?![]()
Lelijk kan ook ZO![]()
[ afbeelding ]
Ah, ze gaan een van die twee kiezen voor het definitieve model?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is trouwens idd de achterkant van de Fastech 360
Bijna. De Japanners hebben ontdekt dat je bij dergelijk hoge snelheden (ding zou planmatig 360 km/h gaan rijden) de voorkant een andere vorm moet geven als de achterkantquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:41 schreef De_Hertog het volgende:
Ah, ze gaan een van die twee kiezen voor het definitieve model?
'Wilt u vandaag honden- of paardenstront eten?'
Barbie-Expresquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:42 schreef James1988 het volgende:
Hmm, welke bijnamen hebben we nu allemaal al voor de V250?
Dodo
Albatros
Vogelbekdier
Lelijk ding
Fail250
Karper
Dweilkar
Nog meer?
Op dat ontwerp ziet het er wel beter uit, moet ik zeggen. De redenatie is op zich ook logisch, maar dan moet je weer gaan keren of rondjes rijden. En keren met locs is al lastig, laat staan met een heel treinstel. Trouwens, die koepel achterop is dus niet voor machinisten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna. De Japanners hebben ontdekt dat je bij dergelijk hoge snelheden (ding zou planmatig 360 km/h gaan rijden) de voorkant een andere vorm moet geven als de achterkant![]()
[ afbeelding ]
Koepel? Nee, de cabinne in car 8- Arrow Line Shape is voor de filmers van Trainmagazinequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op dat ontwerp ziet het er wel beter uit, moet ik zeggen. De redenatie is op zich ook logisch, maar dan moet je weer gaan keren of rondjes rijden. En keren met locs is al lastig, laat staan met een heel treinstel. Trouwens, die koepel achterop is dus niet voor machinisten?
Jammer dat er op YouTube geen filmpje van de perspresentatie is te vinden. Ik kan me echt voorstellen dat de halve pers moeite moest doen niet te lachen toen de woordvoerder van NS HiSpeed aankondigde 'and this is our new trainset..'quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Barbie-Expres
Railhummer
Kruimelzuiger
Stofhapper:quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Barbie-Expres
Railhummer
Kruimelzuiger
Geweldig!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar daar heeft het ook echt nut.
Met 250 km/h als een gapende karper door het Hollandsch Landschap ploegen is toch niet jouw idee van optimaal?
Daar kunnen ze echt niets meer mee verbloemen. (Ha, ha.)quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:00 schreef Lemjur het volgende:
Komen die bloemetjes nog op de 250, zoals bij het prototype?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar kunnen ze echt niets meer mee verbloemen. (Ha, ha.)
Breng je me op een idee trouwens. We kunnen er altijd nog ergens een carnavalswagen van maken of zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar kunnen ze echt niets meer mee verbloemen. (Ha, ha.)
stofzuigerquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:42 schreef James1988 het volgende:
Hmm, welke bijnamen hebben we nu allemaal al voor de V250?
Dodo
Albatros
Vogelbekdier
Lelijk ding
Fail250
Karper
Dweilkar
Nog meer?
Prinz Flesch den Ersten!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Breng je me op een idee trouwens. We kunnen er altijd nog ergens een carnavalswagen van maken of zo
Moet ie wel door de straten passenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Breng je me op een idee trouwens. We kunnen er altijd nog ergens een carnavalswagen van maken of zo
Goed excuus om hem eerst tot schroot te rossenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet ie wel door de straten passen
Hoezo, maken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, we zagen hem gewoon in stukken van een meter of 5 lang, past overal doorheenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef Lemjur het volgende:
Goed excuus om hem eerst tot schroot te rossen
quote:
Mag ook wel in het rijtje tubgirl, goatse etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |