And we don't give give a fuckquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:07 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zie jetsers staan, dan verwacht ik ook jetsers in de OP!
Hoezo? Je zit niet alleen maar die lekkere collega van je komt ook werken vandaag?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk, dat staat al vast
Hoezo dat je weer kan zitten zeiken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:07 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zie jetsers staan, dan verwacht ik ook jetsers in de OP!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Je zit niet alleen maar die lekkere collega van je komt ook werken vandaag?
[..]
Hoezo dat je weer kan zitten zeiken?
Nee de rechter heeft besloten dat ik 5 meter uit haar buurt moet blijven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo? Je zit niet alleen maar die lekkere collega van je komt ook werken vandaag?
[..]
Hoezo dat je weer kan zitten zeiken?
Wat een klootzak..quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee de rechter heeft besloten dat ik 5 meter uit haar buurt moet blijven.
Whehehe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een klootzak..
Beetje flirten moet kunnen toch
Op dit moment zijn er hier ook weinig dames in het pand. En wat er is is gewoon niets.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Whehehe.
Op dit moment hebben we eigenlijk bar weinig dames in het pand.
De 2 die er zitten zijn nou ook niet echt dat je zegt
We zoeken nog wel 2 vrouwen voor sales ondersteuning.
Ja ben je hard?quote:
kei hard...en ik kan mn arm ook niet helemaal meer strekken...quote:
Wil je sollicitieren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Op dit moment zijn er hier ook weinig dames in het pand. En wat er is is gewoon niets.
Aardig meer niet. Er is er geloof ik 1tje die wel de naam lekker ding mag hebben maar nu dus niet aanwezig
Qua mannen zit het hier vol. Alleen nog geen tegengekomen waarvan ik kwijlneigingen krijg.
Zijn leuk en dr zit dr best één tussen die ik tussen de lakens zou willen tegenkomen
Maar lekker ding.. Mwah..
Sales dames kunnen leuk zijn
Sportschool. Je was lang online en ik denk dat je andere dingen gedaan heb met die arm.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kei hard...en ik kan mn arm ook niet helemaal meer strekken...
iets te lang in de sportschool gebleven
Val ik wel in die categorie dan? Of is het gewoon makkelijk om iets in de buurt te hebbenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Sportschool. Je was lang online en ik denk dat je andere dingen gedaan heb met die arm.
secretaressequote:[..]
Val ik wel in die categorie dan? Of is het gewoon makkelijk om iets in de buurt te hebben
Deden we toch al?quote:
Ik dacht eerder pijpslet. Maar hej volgens mij is dat hetzelfde.quote:secretaresse
true truequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Deden we toch al?
[..]
Ik dacht eerder pijpslet. Maar hej volgens mij is dat hetzelfde.
Je bent een mod op FOK, daa kan je elke functie aan toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Sportschool. Je was lang online en ik denk dat je andere dingen gedaan heb met die arm.
[..]
Val ik wel in die categorie dan? Of is het gewoon makkelijk om iets in de buurt te hebben
Bedoelde ik niet. Maar dank je. We worden inderdaad geselecteerd op flexibiliteitquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je bent een mod op FOK, daa kan je elke functie aan toch?
boemboemquote:
LEUGENS! NIKS "GOED"!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef Tazz het volgende:
Goedemorgen op de 1e vrije dag van deze week!
Je moet hier heel flexibel zijn, en je moet aardig wat slikken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Bedoelde ik niet. Maar dank je. We worden inderdaad geselecteerd op flexibiliteit
"Handpicked by Danny©".quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef Tally het volgende:
Bedoelde ik niet. Maar dank je. We worden inderdaad geselecteerd op flexibiliteit
Met slikken heb ik ontzettend veel moeite hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je moet hier heel flexibel zijn, en je moet aardig wat slikken.
Kan je dat?
Daar heeft hij zo zijn mensen voor JKquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Handpicked by Danny©".
Whuhuhu.
als die kale bolle er al met zn klauwen aan heeft gezeten hoef ik het niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Handpicked by Danny©".
Whuhuhu.
Dat "rammen" we er wel in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Met slikken heb ik ontzettend veel moeite hoor
Maak me gekquote:
Uhm. Die heb ik niet gelezen sinds (en een tijdje voor) ik mod ben gewordenquote:
Hoe werkt de sollicitatie procedure tot mod eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Maak me gek
[..]
Uhm. Die heb ik niet gelezen sinds (en een tijdje voor) ik mod ben geworden
inlikken inlikken inlikken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hoe werkt de sollicitatie procedure tot mod eigenlijk?
Baggeren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hoe werkt de sollicitatie procedure tot mod eigenlijk?
Ah dus ook veel slikken, en dan maar gewoon over je heen laten komen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
inlikken inlikken inlikken.
dan kijkt yvonne wie je bent en dan word je mod of niet
Alles en iedereen (als het nut heeft) over je heen laten komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ah dus ook veel slikken, en dan maar gewoon over je heen laten komen?
Ja, die functie heb ik maar afgewezen.quote:
Tally, jij laat toch ook altijd alles over je heen komen en dán pas slikken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Alles en iedereen (als het nut heeft) over je heen laten komen.
kijk dat kan ik niet en daarom ben ik geen modquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Alles en iedereen (als het nut heeft) over je heen laten komen.
Dat ligt er aan Boemmie. Of ze kunnen richten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tally, jij laat toch ook altijd alles over je heen komen en dán pas slikken?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt er aan Boemmie. Of ze kunnen richten.
Misschien issie een beetje bi Barra. Je weet het niet! JE WEET HET NIET!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
van tally kan ik het begrijpen... maar van boemboem
Mja is hij dan wel voor het juiste teamquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Or he just took one for the team.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien issie een beetje bi Barra. Je weet het niet! JE WEET HET NIET!!
Je weet het niet Barra. Je weet het niet.quote:
das waar ik weet niet niet...quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weet het niet Barra. Je weet het niet.
Jetsers met veren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:15 schreef Anosmie het volgende:
Mogguh mannen..
Jesters met vogelgriep.ZIjn dat jesters met een krul in de tepel ofzo?
Je hebt een lekker bekkie Barra.. Maar bijster slim ben je nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das waar ik weet niet niet...
GODVER TALLY WAAROM MOET JE TOCH DE HELE TIJD ZEGGEN DAT IK ZO WEINIG WEET!
ZO LIJK IK DOM!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt een lekker bekkie Barra.. Maar bijster slim ben je niet
Ik wil nog wel eens een negerin doen. Zo een flinke.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik niet weet of boemboem een chocoprins is
Ik ook!!! En daarmee wil je bewijzen dat.......?quote:
zie ik zei het je boemboem is een echte vent!quote:
Jij bi bent en ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook!!! En daarmee wil je bewijzen dat.......?
Dat heb je daarmee nog niet bewezen hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook!!! En daarmee wil je bewijzen dat.......?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb je daarmee nog niet bewezen hoor
Alleen op het werk vandaag?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:33 schreef Tally het volgende:
Je zou denken dat ik het toch best wel druk zou hebben zo in mijn eentje..
Op de afdeling ja. Mijn baas zit in Frankrijk. Mijn ene collega is 2 weken geleden ontslagenquote:
Ik heb eigenlijk ook geen ene ruk uitgevoerd tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de afdeling ja. Mijn baas zit in Frankrijk. Mijn ene collega is 2 weken geleden ontslagen
En die andere. Kweenie waar die is
En niet eens naar mij!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen ene ruk uitgevoerd tot nu toe.
Ik heb al 1 email verzonden en 1 email verwijderd.
Waarom is je collega ontslagen?
* Tally wacht (niet zo) heel geduldig.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef Tally het volgende:
[..]
* Tally wacht (niet zo) heel geduldig.
Heb ik gedaan! Alleen wel een slanke met zo een kontje waar je je biertje op kunt zetten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens een negerin doen. Zo een flinke.
Nee hoor. Niet aan het werkquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:56 schreef Houzer het volgende:
Is iedereen aan het werk geslagen?
T. Ik heb je gemaild.*)
Een echte smaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ik gedaan! Alleen wel een slanke met zo een kontje waar je je biertje op kunt zetten.
Werkquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet aan het werk
En ik heb het gezien
Ik heb ook 4 dagen vrij maar ik kan me niet aan het werk zetten..quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben min of meer aan het werk, straks 4 dagen vrij, dus moet nog wel ff wat doen.
Hier lekker worstenbroodjes en beenham met honing broodjes in de oven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oven aangezet... zo er ff een lekker stokbroodje in doen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef Tazz het volgende:
[..]
Hier lekker worstenbroodjes en beenham met honing broodjes in de oven.
Lekker thuis met m'n dochter!
Netjes A. Netjes.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ik gedaan! Alleen wel een slanke met zo een kontje waar je je biertje op kunt zetten.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb dan nog wel een lijstjequote:
De mannelijke heb je al wel gehad?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:35 schreef Houzer het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouwelijk FOK mod gehad..
LoLz... waarom denk ik toch altijd door, als jij van dit soort opmerkingen maakt, Tal?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:33 schreef Tally het volgende:
Je zou denken dat ik het toch best wel druk zou hebben zo in mijn eentje..
Nou, een aziatische vond ik leuk genoeg, een aziaat laat ik aan andere over.quote:
Omdat ik zo ben n00bquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... waarom denk ik toch altijd door, als jij van dit soort opmerkingen maakt, Tal?
Ah ja, dat was 'm.quote:
quote:
Ik geloof niet dat ze die hebben vandaag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Neem jij maar een lekkere gehaktstaaf
Altijd lekker zo'n gehaktstaaf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze die hebben vandaag.
Gelukkig heb ik hem gister gehad
Ik heb er geen moeite mee om weg te werkenquote:
Dikke klodder mayo erbij?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee om weg te werken
Ik ben meer van echte natuurlijke producten.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben meer van echte natuurlijke producten.
Mayo vind ik niet lekker
Ik hoorde dat er donderdag zoete inval was bij jouquote:
De kantine juffrouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Die van ons is zo'n Frans Bauer fan van 50 jaar met zo'n zonnebank harses.:rquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef n00cL30n het volgende:
Ja, ik wilde net vragen of je snel hier naartoe was gekomen Tal?Nee. Ik zit nog steeds op mijn plekje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hebben wij gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die van ons is zo'n Frans Bauer fan van 50 jaar met zo'n zonnebank harses.:r
Maar leuke frisse dames zijn het nietWel ontzettend aardig en leuk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Wanneer ga je voor mij ontbijt maken tal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Ik zit nog steeds op mijn plekje!
[..]
Die hebben wij gelukkig niet.
Maar leuke frisse dames zijn het nietWel ontzettend aardig en leuk.
Wanneer ik naast je wakker word Houzer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wanneer ga je voor mij ontbijt maken tal.
O even een aanvulling.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Wanneer ik naast je wakker word Houzer.
Productief geweest deze ochtend JKquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik was even lunchen, de stad in en koffie drinken hier beneden, Houzert.
En nu ben ik er weer.
Welk hotel vind je mooi?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
O even een aanvulling.
Wanneer ik naast je wakker word en het is niet in mijn huis
Eentje waar het schoon is en een bed staat.quote:
Tja dat wordt dan niet de kruipende kakkerlak achter CS.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Eentje waar het schoon is en een bed staat.
De rest boeit me niet.
Dat is wel de bedoeling, als ik het telefoongesprek van gisteren mag geloven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Joene het volgende:
1 juni Nooc ?
Nee daar ben ik echt te goed voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef Houzer het volgende:
[..]
Tja dat wordt dan niet de kruipende kakkerlak achter CS.
Gefeliciteerd n00b!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, als ik het telefoongesprek van gisteren mag geloven.
Nu nog even wachten wanneer ik het contract door de deur krijg.
Ik prefeer een mooi bed en een grote douche/bad, dus dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee daar ben ik echt te goed voor.
[..]
Gefeliciteerd n00b!moeten we je zeker wel meer gaan missen he
je zei n00b ipv n00cquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee daar ben ik echt te goed voor.
[..]
Zijn we het daar in ieder geval over eens.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik prefeer een mooi bed en een grote douche/bad, dus dat zit wel snor.
FUCKING NEWBIE!!!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn we het daar in ieder geval over eens.
[..]
FUCKING NEWBIE!!!
Zo noem ik hem al zolang ik hem "ken"
me me me mequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef Houzer het volgende:
Gaat er nog iemand comazuipen met koninginnedag?
Pinguin grappenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hij maakt geen pinguin grappen over jou?
leven is niet eerlijk
Ja ik weet wat een pinguin grap isquote:
Ik weet niet wat jij met pinguins hebt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een pinguin grap is
Maar waarom tegen mij
Ja totaal nietsquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met pinguins hebt?
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja totaal nietsDaarom vind ik het ook zo vreemd.
Thanks schat, ja, hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Klopt, en jij mag dat wel.quote:Zo noem ik hem al zolang ik hem "ken"
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks schat, ja, hoogstwaarschijnlijk wel.
[..]
Klopt, en jij mag dat wel.
Ennuh, ik heb zelf niets met pinguins. Maar Barra, jij hebt toen ooit eens die pinguin foto's op het net gezet, die je genomen had toen je met je vriendinnetje naar de dierentuin was geweest.
Deze foto's waren toen doelwit van snode grappen.
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik de orginele fotos maar niet jou soepsquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef n00cL30n het volgende:
Het is alleen jammer dat ik die andere niet meer kan vinden.
Zelfs die heb ik niet eens meer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij heb ik de orginele fotos maar niet jou soeps
Goed bezig!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:34 schreef Rasher het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst de Fok! Wiki gelezen, vond daar een stukje over ONZ Oldbies.
Dacht eerst dat in dit topic bejaarden spamde.Ben nu wat wijzer geworden.
Oh ik mag vrijdag nog ffquote:Op woensdag 29 april 2009 07:52 schreef Jarno het volgende:
Goed bezig!
Laatste dag trouwens! van de week
Ja precies Mooi ! Dagje alkmaarquote:Op woensdag 29 april 2009 07:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Fris vandaag, maar morgen een graadje of 19 en waarschijnlijk geen regen. Aldus weeronline. Mooi.
Vrijdag maar vrij genomen. Die ene vrije dag levert me er 6 achter elkaar op! Volgende week nog 3 dagen werken en dan op naar Kreutah!quote:
Ik heb zo'n zin in bier of whiskey.. Gisteravond helemaal.. Kolere zeg..quote:Op woensdag 29 april 2009 08:45 schreef HeatWave het volgende:
Zo, dag 1 van de drankmisbruikdagen is voorbij, nog 2 te gaan.
Zou voor mij ook eens goed zijn een alcoholverbodquote:Op woensdag 29 april 2009 08:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin in bier of whiskey.. Gisteravond helemaal.. Kolere zeg..Had niet verwacht dat ik het zo kon missen
Maar mag het niet i.v.m. medicatie.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:00 schreef Armageddon het volgende:
Ik mag binnenkort weer twee maanden aan de 0% alcohol. Leve het CBR.
Akkefietje van zo'n 5 jaar geleden. Iets met te veel gezopen en politieauto's midden op de weg,quote:
Altijd hetzelfde liedje, wanneer je gedronken heb staan er altijd politieauto's op de weg.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Akkefietje van zo'n 5 jaar geleden. Iets met te veel gezopen en politieauto's midden op de weg,
Nooit last van gehad. Maar goed, mijn alcoholstop was eerst vrijwillig en sinds kort pas noodzakelijk. Sinds het noodzakelijk is, is mijn alcoholconsumptie wel iets gestegen.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:46 schreef Tally het volgende:
Ik heb zo'n zin in bier of whiskey.. Gisteravond helemaal.. Kolere zeg..Had niet verwacht dat ik het zo kon missen
Maar mag het niet i.v.m. medicatie.
Nope. Heb mail, msn, FOK! en hyves (voor de oud bekenden) en linkedin (voor werk). Da's meer dan genoeg.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
Begin trouwens toch wel een beetje benieuwd te raken naar dat twitter gebeuren.
Zitten er hier al een aantal op?
Armageddonnquote:Op woensdag 29 april 2009 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
Begin trouwens toch wel een beetje benieuwd te raken naar dat twitter gebeuren.
Zitten er hier al een aantal op?
+ waar kan ik het krijgen en wat kost het me!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Wat de moederneukende fuck heeft die gast gebruikt?.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Na jaren van FOK!ker zijn kom je soms toch nog iets tegen waarvan ik je zegt : Wat de moederneukende fuck heeft die gast gebruikt?.
I proudly present het oeuvre van http://forum.fok.nl/user/history/202060
Lees het, en probeer je zachtjes huilen te verbergen ok?.
FF kijken dan maar.quote:
Bwhehehe wat een gastquote:Op woensdag 29 april 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Gedichten [Deel 6.]
Hei wil bettuluh!.
Je gegevens liggen nog hierquote:Op woensdag 29 april 2009 10:29 schreef Tally het volgende:
Ik twitter.. Nou ja ik heb een account aangemaakt.. Natuurlijk ben ik al mijn gegevens kwijt.
Dus ik weet niet meer wat het nu was en hoe ik kan inloggen en hoe ik uberhaupt op mijn pagina kom
ah ja ik had ze opgeschreven.quote:
(*) Kan je het zien?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
ah ja ik had ze opgeschreven.
Op je kont! Buk es
Ja dank je! Het is gelukt!quote:
Daar maakte ik een mooi rond gaatje van!quote:
Hell NO!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar maakte ik een mooi rond gaatje van!
Hijs nooit droog.. Dus kennie..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ram toch ook niet droog mijn boel bij jouw naar binnen?
Whehehehequote:
Je zei kut.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe*zucht* Soms he.. Ben ik best een domme doos
Kutwerk
Dat zeg ik zooooooooo vaakquote:
Je zou het eens moeten horen als ik het kreun..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Maar jij zegt het met zoveel gevoel en inbeelding.
Dan loopt de yoghurt mn broek uit?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten horen als ik het kreun..
Yoghurt eet ik op.quote:
Je vergeet nakend met bierquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* JohnnyKnoxville huppelt op blote voeten met Animosmi door een bloemgevulde weide..
beter zo?
Dat komt later, als Animosmi's lentejurkje nat is geworden van de dauw.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Werkweek zit er weer op. Koninginnedag voorbereiden. En zaterdag op dobbelsteenavontuur!
Met bier komt het altijd goedquote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga straks ff de stad in na mijn werk, zal niet echt ruig worden. Morgen eerst ff bij mij in de buurt rondneuzen voor 2dehands Xbox spellen etc, en in de loop van de middag rustig de stad in.
Pleinen vermijden, beetje over de grachten banjeren, biertje, komt goed.
Nou... dat van gisteren voelde vanochtend toch ff minder aanquote:
Ach 1 biertje staat toch gelijk aan een boterham met kaasquote:Op woensdag 29 april 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou... dat van gisteren voelde vanochtend toch ff minder aan. Maar misschien had ik moeten eten voor de borrel
.
Ik ben natuurlijk geen nerdquote:Op woensdag 29 april 2009 13:43 schreef Joene het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)e_cloud__.html?p=2,1
Welllicht interresant voor de nerds onder ons
Krijg je een natte doos van een link met antivirus software ?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef Anosmie het volgende:
Hoe komt mijn frivole zomerjurkje ineens zo zompig?
je moet ook nakende door de weide dartelen!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef Anosmie het volgende:
Hoe komt mijn frivole zomerjurkje ineens zo zompig?
Die is drukquote:Op woensdag 29 april 2009 14:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie heeft ztovy eigenlijk weggejaagd uit de [oldbies]?
Dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Druk? Druk? Hij post overal op het forum behalve hier.
Ik zal het eens voorstellenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Boh gek, hij heeft zoveel posts in KLB dat-ie er mod zou kunnen zijn.
Bierquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Houzer het volgende:
Zo wie is er baas.
Tijdens het werk achter de notebook met een bier. (Het is immers bijna weekend)
Ik ga ook om half 5 pleite. Tis mooi geweest voor deze week.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Bier
Hier nog een uurtje vervelen! En dan mag ik naar huis..
Nou ja vervelen
Ik moet nog een pctje preppen.. Dan ben ik klaar..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ga ook om half 5 pleite. Tis mooi geweest voor deze week.
Uhhu.. Ik maak en hou ze hard JKquote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben jij zo een soort fluffergirl, maar dan voor PC's, Tally?
Hoe groot is jouw harde schijf *kreun*quote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou zie/hoor ik zo voor me dat je met zwoele stem zegt:
"Hey, grote jongen, hoe hard is jouw PC?"
Arghh Mexicano griep.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:10 schreef Anosmie het volgende:
Heb je ook ouderdomshooikoorts?
Ik nies me de ziekte. En mn ogen jeuken.
*HAJITSIJOEH*
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Zet ik zo in voorbereiding van Koninginnedag een Niet-Parkeren bord bij de parkeerplaatsen voor m'n deur. Ga ik even boodschappen doen, kom ik terug, staat er een auto geparkeerd. Balen. Ga ik verder met boodschappen doen en kom ik terug, heeft desbetreffende auto van een parkeerwacht een bon gekregen.
Whehehehe.
Geef maar een kilo, komt vast wel goed danquote:Op woensdag 29 april 2009 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook comasnuiven?
Burgertrut..quote:Op donderdag 30 april 2009 11:03 schreef n00cL30n het volgende:
Nehhhh...
lekker de natuur in met het gezinnetje...
Op de fiets natuurlijk.
Neej, we zijn voor whoppers gegaan.quote:
Die zijn best te kanenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neej, we zijn voor whoppers gegaan.
Gelukkig alweer tijdje weg wat een ziekdag met dat gedoe.quote:
Zeker als het een Double Whopper cheese is. :pquote:
Wat is er mis mee om daar te wonen ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:33 schreef Tazz het volgende:
Goedemorgen @ home, straks ook werken...
Leuk om in Apeldoorn te wonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |