niets zo inspirerend als een identiteitscrisis.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:04 schreef Weeetikveel... het volgende:
TVP
-srry voor de lange afwezigheid maar ik zat in een identiteitscrisis
Neen 't is daadwerkelijk een hel !quote:Op maandag 13 april 2009 02:49 schreef herzberg het volgende:
[..]
niets zo inspirerend als een identiteitscrisis.
wees er blij mijn kind!
Doe iets aan je taalgebruik ja, je bent een wandelende belediging voor de Nederlandse Cultuurquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef sjaakcl het volgende:
dats me cultuur in 1001 moet alleen 'me cultuur' zijn/
toegegeven...en denk 1x een Dtje met een t opt eind omgewisseld.
verder werkwoorden zo n vorm gegeven dat op straat goed loopt
(idd we wandelen)
en een vast, soort sheakeyspearie, ritme die de bewegingen van de hoofdpersonen
haast dirigeert in zijn uitgebeelde/ spiritueel geleide doen.
de vergelijking met als wordt hier gebruikt (net als die kleding intro)
om hiphop mee te spugen.
en 1001 is gewoon record hee!
pies
En 1 + 1 = ?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef sjaakcl het volgende:
in hiphop termen sucken orginele rappers JUIST niet
Ik ga je ouders bellen of ze jou als nog niet willen aborteren.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef sjaakcl het volgende:
in hiphop termen sucken orginele rappers JUIST niet
Ietwat late abortusquote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ga je ouders bellen of ze jou als nog niet willen aborteren.
En als ik jou was zou ik mijn hoop vestigen op een carriere bij de jost-band ik denk alleen dat zij zich nog te goed voor je voelen.
En niet onze Nederlandse Cultuurquote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef sjaakcl het volgende:
dats me cultuur in 1001 moet alleen 'me cultuur' zijn/
toegegeven...en denk 1x een Dtje met een t opt eind omgewisseld.
verder werkwoorden zo n vorm gegeven dat op straat goed loopt
(idd we wandelen)
en een vast, soort sheakeyspearie, ritme die de bewegingen van de hoofdpersonen
haast dirigeert in zijn uitgebeelde/ spiritueel geleide doen.
de vergelijking met als wordt hier gebruikt (net als die kleding intro)
om hiphop mee te spugen.
en 1001 is gewoon record hee!
pies
Waarom geen voegwoorden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:06 schreef overworld het volgende:
He was just a simple man, with a simple plan
Took his car for a ride
Drove into the public, many people died
An attempt to assassinate
Probably had some problems
Nobody noticed, it was too late.
We will never find out,
We will never know
The man that drove his car
Has ended the show.
Kort en simpel.. wel lekker artistiekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:18 schreef SG-sam het volgende:
Vlieg,
Vlieg weg,
Groei,
Reik uit,
Omarm het leven.
Get a life ladquote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef wiggahlipz het volgende:
De laatste twee delen van het gedichten topic zijn het meest inhoudsloos sinds tijden. Smijt deze praatgroep gewoon dicht en zorg voor individuele verbetering. De groten moeten te lang wachten op de kleinen, op zo'n manier is er geen sprake van enige stagnatie. Verbeter zelf als dichter, zoek het heil niet in de reacties van anderen en closure elk werk alsof het je zoon of dochter is. Wees rekbaar als elastiek in je gedichten, beweeg zonder hesitatie en ongevijltheden, wees als de gepolijste rivier. Water. Meer is niet nodig.
Rijmt niet echt en ritmisch ook niet bepaald subliem, maar erg diepzinnig..quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:53 schreef Lucivia het volgende:
Het echte leven
Jij en ik wij kennen de wereld nog niet
18 winters jong en ik heb misschien nog maar
1 lijk gezien, 6 grenzen gepasseerd
en een halve joint gerookt en dat
schijnt iets te zeggen over je
intelligentie
Want schijnbaar is het noodzakelijk
om wat zinnigs te kunnen zeggen
40+ te zijn met minimaal
één diploma, twee kindertrauma's, verlatingsangst en
galblaaskanker in de familie op zak
kinderen kunnen nog niks weten
zij hebben immers het echte leven
aan de onderkant van het sherryglas nog niet gezien,
alleen hun ouders stikkend achter het rookgordijn
Ik zie niet in waarom dit dicht zou moeten. Dat jij je niet kunt vinden in de gedichten, betekent niet dat anderen geen plezier beleven aan dit topicquote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef wiggahlipz het volgende:
De laatste twee delen van het gedichten topic zijn het meest inhoudsloos sinds tijden. Smijt deze praatgroep gewoon dicht en zorg voor individuele verbetering. De groten moeten te lang wachten op de kleinen, op zo'n manier is er geen sprake van enige stagnatie. Verbeter zelf als dichter, zoek het heil niet in de reacties van anderen en closure elk werk alsof het je zoon of dochter is. Wees rekbaar als elastiek in je gedichten, beweeg zonder hesitatie en ongevijltheden, wees als de gepolijste rivier. Water. Meer is niet nodig.
ok iets meer diepgang mag wel jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:49 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een normaal gedicht schrijven?
gedicht:quote:
Heb ik dat geschreven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |