Groot huis met hele grote kelderquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij is toch onder het huis van johan flemminx ?
De telefoon moest zelfs uit van Bart, laat staan foto'squote:
Ik heb ergens gelezen en gezien dat ze die bunkers aan het verbouwen waren langs de A9.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij is toch onder het huis van johan flemminx ?
vetoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:23 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik het toch wel met de mannen eens
Alleen op persoonlijkheid komt Mareilin bij mij toch onderaan denk ik, ik zou vrij snel ruzie met haar krijgen denk ik
t lijk johan fritzl welquote:
als je zei dat het van jimbo moest, dan mocht het vast welquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De telefoon moest zelfs uit van Bart, laat staan foto's.
nieuw liedquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:26 schreef Pl0x het volgende:
Ik zit in de bunker en hunker anar een beetje zon *zing zing*
En ja het is nu zo moeilijk met die zeurende amber aan je kop.
En peter die zo camgeeil iss.
Jalallallalalala Jajajajajaja
Jajaja in de bunker
De bunker is geen echte bunker, maar een kelder van Johan flemmingquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:21 schreef belinea het volgende:
Weet je wat ik zo vreemd vind, dat de bunker in eindhoven staat, ergens heb ik gelezen dat het langs de A9 op de hoogte van Spaarndam staat.
Dit heb ik gelezen:
(Baupunkt 132 Luftwaffe Funkensendezentrale
Langs de Snelweg A9 bij Spaarndam staan in het weiland 2 bunkers van het type L 483 (Unterstand fur Funkmeldezentrale).
De bunkers waren onderdeel van Luchthaven schiphol de preciese fucntie is mij echter niet bekend.
Deze twee bunkers van het type L483 zijn de enige gebouwde en nog aanwezige bunkers van dit type in Nederland)
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kom maarik heb geoefend op ijsblokjes
![]()
![]()
Ze hadden het programma ook niet The Bunker moeten noemen, maar "De kelder van Johan Vlemmix", klinkt veel angtsaanjagender ^^quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef blomst het volgende:
[..]
De bunker is geen echte bunker, maar een kelder van Johan flemming
wat een anti climaxquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef blomst het volgende:
[..]
The Fritzl experiment vind ik tofferquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:30 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze hadden het programma ook niet The Bunker moeten noemen, maar "De kelder van Johan Vlemmix", klinkt veel angtsaanjagender ^^
de broer van Iam Flem(m)ing?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Nou dan maar een andere naam "De Kelder" als het geen bunker is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, wel van johan Lemmingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |